Hallo allemaal. Ik ben binnenkort van plan een nieuw systeem te gaan samenstellen (in tegenstelling tot mijn vorige topic een volledig systeem). Ik wil een Quad core Q9450 kopen alleen ben ik er nog niet uit welk moederbord ik moet nemen. Mijn oog viel op een Asus P5K SE/EPU of Asus P5K EPU (ik weet ook niet welke van deze twee beter is). Dit moederbord ondersteund een FSB van 1600 Mhz en DDR2 geheugen met 1066 MHz snelheid. De meeste moederborden in deze klasse ondersteunen slechts 800 MHz en ik vroeg me af of het niet gewoon een verkooptruc is van Asus, of dat het gewoon écht 1066 MHz is. Het geheugen is namelijk ook een stuk duurder.
Wat ik gewoon wil weten is welk moederbord ik, in combinatie met de Q9450, het beste kan kopen (max 150 euro). Aan SLI denk ik niet iig. Ook wil ik op het bord een 9800GTX plaatsen.
Wat ik gewoon wil weten is welk moederbord ik, in combinatie met de Q9450, het beste kan kopen (max 150 euro). Aan SLI denk ik niet iig. Ook wil ik op het bord een 9800GTX plaatsen.
Master_A