Ik hoop dat je gelijk hebt want TNT is net geweest en die had geen HK set bij zich.
Klopt,sander- schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:22:
Volgens mij wordt er in dit geval niet via TNT verzonden vanwege het gewicht van de sets.
Dit is het mailtje wat ik gisteren kreeg:
Goed, ik heb geen Track&Trace nummer gekregen, maargoed weet niet of UPS hier aan doet... Ik hoop dat ze vandaag binnen komenquote: http://1DayFly.nlGeachte Heer Janssen,
De pakketten zullen vandaag per UPS worden verzonden. U mag ze dus morgen, uiterlijk overmorgen, verwachten. Vanaf vanavond 21:00 vindt u op onze site een tracking nummer bij uw bestelling zodat u kunt zien waar hij (ongeveer) is.
Met vriendelijke groet,
Roderick Voerman
1DayFly Support
Edit@15.20:
Grmbl, vandaag niet meer dusquote: http://1DayFly.nlIk was een dag te vroeg, UPS heeft het gisteren niet gered helaas. Ze zijn vandaag pas opgehaald.
Met vriendelijke groet,
Roderick Voerman
1DayFly Support

[ Voor 14% gewijzigd door the-edge op 18-06-2008 15:21 ]
Ja, dom natuurlijk. Zetten ze de status op "verzonden" terwijl dat dus nog helemaal niet is.
Ben erg te spreken over 1DayFly, maar nu het om zo'n groot bedrag gaat wil ik precies weten wat er gebeurt en wil ik ook meteen weten wanneer er vertraging opgelopen wordt, is toch niet zo gek hoop ik..
Ik geef je gelijk. Is ook niet gek.
Maar ik heb zelf wel enige ervaringen met verzenden/ontvangen en transport diensten. Dus ik neem het ze niet kwalijk en heb er alle vertrouwen in dat ik het voor het week einde in huis heb.
Maar ik heb zelf wel enige ervaringen met verzenden/ontvangen en transport diensten. Dus ik neem het ze niet kwalijk en heb er alle vertrouwen in dat ik het voor het week einde in huis heb.
Gisteravond stond mijn trace nummer erbij van UPS. Maar, ik had er ook wel vertrouwen in.. Komt ie vandaag niet binnen danwel morgen (zie onderstaande quoteCcc schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:15:
Ik geef je gelijk. Is ook niet gek.
Toch vreemd, scheduled delivery staat op 20-06-2008. Maar hier staat dat het pakketje nu in Eindhoven is, laat ik daar een paar KM van af wonen.. Dus ik hoop vandaag ;)[quote]quote: http://ups.comNL 19/06/2008 7:52 WORDT AFGELEVERD
19/06/2008 7:52 IMPORTSCAN
19/06/2008 5:11 BESTEMMINGSSCAN
19/06/2008 5:11 IMPORTSCAN
19/06/2008 5:10 BESTEMMINGSSCAN
19/06/2008 5:10 IMPORTSCAN
NL 18/06/2008 10:46 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 19/06/2008 7:30 ET
[ Voor 32% gewijzigd door the-edge op 19-06-2008 13:35 ]
Ccc schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:34:
Ik heb hem binnen. Alleen er zitten geen verloopjes van engels naar NL bij voor de stroom.
Beetje zuur.. Ik heb wel zo'n verloop stekkers.. Die kun je bij de lokale klusboer ook wel halen.. Hoop dat dat alleen geen kwaad kan?!quote: http://1dayfly.nlBeste Rob Janssen,
Helaas blijkt onze leverancier te hebben verzuimd om de juiste stekker adapter mee te leveren met uw harman/kardon home cinema set. Dit is nu bekend en we zijn bezig dit op te lossen zodat u morgen of uiterlijk zaterdag de juiste stekker heeft.
1DayFly Support
Ik had gebeld. Hij klonk niet vrolijk haha. 1 minuut daarna ontving ik ook die mail.
Tja ik verwacht dat dat geen kwaad kan.
Mocht je de verloopstekkers proberen en het werkt, post het dan even hier. Heel misschien dat ik dan ook even rij naar de winkel.
Heb ik een dag vrij door de week, heb ik dit weer haha.
Edit:
Heb jij de set al binnen?
Ik bekijk me dat net eens goed en het lijkt erop dat je die verloop er gewoon af kunt trekken. En dan heb je een normale stekker aansluiting.
Mocht je de verloopstekkers proberen en het werkt, post het dan even hier. Heel misschien dat ik dan ook even rij naar de winkel.
Edit:
Ik bekijk me dat net eens goed en het lijkt erop dat je die verloop er gewoon af kunt trekken. En dan heb je een normale stekker aansluiting.
[ Voor 22% gewijzigd door Ccc op 19-06-2008 13:54 ]
Verwijderd
Bij mij moet UPS morgen terugkomen, zit nog op't werk. Er zitten dus geen verloopstekkers bij?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 15:39 ]
Heb hem nog niet binnen, ik werk vandaag tot 15.00 dus ik zal straks eens kijken. Wij hadden ooit op vakantie zo'n euro stekker gekocht, daar zitten alle stekkers (duh) van europa opCcc schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:45:
Ik had gebeld. Hij klonk niet vrolijk haha. 1 minuut daarna ontving ik ook die mail.
Edit:
Staat er bij jou "DELIVERED" .. bij ups tracking centre? Of wat staat er bij je 1DayFly "Mijn 1dayfly" ??
@CCC: Was jij die goed oplettende klant?
quote: 1dayflyDankzij een oplettende klant hebben we een goede oplossing voor de onjuiste stekkers. Wanneer u, met een schroevendraaier, de Engelse stekker eraf schroeft komt er een Nederlandse stekker ondervandaan. We verontschuldigen ons voor de verwarring en hopen dat u veel plezier heeft van uw harman/kardon Home Cinema set.
1DayFly Support
[ Voor 20% gewijzigd door the-edge op 19-06-2008 14:31 ]
Moet ik straks even op 1dayfly inloggen kan ik hier niet.
Ja ik was die oplettende klant hahahaha.
Ik was me dat eens aan het bekijken. En ik dacht achja komop ik schroef die stekker eraf.
Komt er een normale stekker uit.
Dus ik heb nu alles aangesloten. Even snel aangezet.
Wat een geluid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Hahaha meesterlijk. Hardstikke zuiver. En wat een bass.
Ik was me dat eens aan het bekijken. En ik dacht achja komop ik schroef die stekker eraf.
Wat een geluid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Hahaha meesterlijk. Hardstikke zuiver. En wat een bass.
Haha.. Goed bezig, scheelt weer een blunderCcc schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:25:
Moet ik straks even op 1dayfly inloggen kan ik hier niet.
Net ff partij boos moeten worden op UPS, wij hebben hier thuis een winkel dus het kan bijna niet dat de koerier niemand ziet lopen of dat er niemand open doet. Heeft hij een briefje in de bus gegooit dat er niemand aanwezig was en dat het pakket morgen kwam..
Oftewel, die koerier moest eerder naar huis toe komen en heeft geen moeite gedaan voor het pakket.. Nu zwerft het ergens rond..

Ja, en daarbij kwam nog kijken dat de chauffeur net 10 minuten weg was toen ik UPS klantenservice belde.. Maar "nee meneer, we kunnen de chauffeur echt niet bellen en vragen om terug te keren"...Ccc schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:04:
Bahbah. Tja dat soort negatieve ervaringen heb ik helaas ook wel eens met koeriers.

Ja..Ccc schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:26:
Pfffff.
Trouwens.
Zouden er ook muurbeugels voor de speakers erbij zitten of dat niet?
Verwijderd
Kan iemand bevestigen danwel ontkennen dat het hier gaat om de Harman Kardon Cinefunii 11BQ set?
Ik lees in dit topic zoveel verschillende meningen dat ik het niet meer weet. Mijn ouders hebben namelijk zo'n set gewonnen maar diverse websites en dit topic zijn niet duidelijk welke reciever er nu bij hoort. Wel of niet de AVR247?
Ik lees in dit topic zoveel verschillende meningen dat ik het niet meer weet. Mijn ouders hebben namelijk zo'n set gewonnen maar diverse websites en dit topic zijn niet duidelijk welke reciever er nu bij hoort. Wel of niet de AVR247?
Wel.Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:36:
Kan iemand bevestigen danwel ontkennen dat het hier gaat om de Harman Kardon Cinefunii 11BQ set?
Muurbeugels zitten erbij ik keek niet goed haha. Ze zijn erg klein.
Het is idd die Cinifun nog iets. Het staat op de doos. Ik zal straks voor je kijken.
En er zit een AVR 247 bij. Die heeeel erg mooi is.
Het is idd die Cinifun nog iets. Het staat op de doos. Ik zal straks voor je kijken.
Verwijderd
Nou dan hebben m'n ouders eens een keer een leuke prijs 
Bedankt, dan kan ik ze gerust stellen dat ze hun Sony STR-DB 925 QS (en toebehoren) kunnen afkoppelen als de set binnen is.
Bedankt, dan kan ik ze gerust stellen dat ze hun Sony STR-DB 925 QS (en toebehoren) kunnen afkoppelen als de set binnen is.
CCC zit er een officiële handleiding bij? Anders moet ik hem ff downloaden en uitprinten via Harman/Kardon website.Ccc schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:03:
Muurbeugels zitten erbij ik keek niet goed haha. Ze zijn erg klein.
Verwijderd
Ik heb dus die set van 1dayfly, geweldig ding! thuis gekomen, aangesloten en gaaaan! HDMI rulez. Ik word alleen gek van al die soorten surround, je moet er bijna voor studeren. De configuratie is heel goed te doen, vooral de speaker-setup met de microfoon is top! De belangrijkste reden voor mij om dit ding aan te schaffen is HDMI, en coax-in en optical in. Ik kijk thuis full HD tv van UPC en ik heb een PS3. Ik versterk het geluid vanuit de bron, TV kijken is ineens een nieuwe beleving! Aanrader, zeker voor dit geld
Maar ik heb ook een klein probleem. Als ik met de dvd speler een cdtje afspeel en hij schakelt door naar het volgende nummer dan "poppen" de speakers. Overigens ook als ik pauseer en weer play. Net alsof de speakers even veel vemogen bouwen en dat dan ineens weer kwijt moet. Wie weet de oplossing?
Maar ik heb ook een klein probleem. Als ik met de dvd speler een cdtje afspeel en hij schakelt door naar het volgende nummer dan "poppen" de speakers. Overigens ook als ik pauseer en weer play. Net alsof de speakers even veel vemogen bouwen en dat dan ineens weer kwijt moet. Wie weet de oplossing?
Dat heb ik niet. Heb je dit bij elke cd? Kabel goed aangesloten?
@The-edge: Ja er zitten 3 officiele handleidingen bij. In het Nederlands.
Verwijderd
Ik heb mijn DVD aangesloten via HDMI met de receiver verder gewoon de speakers zoals het hoort. Maar ook als ik zap met de tv doet hij dat , die heb ik met coax aangesloten.
Raar verhaal?
Raar verhaal?
Ahhh geweldig.. Bij mij thuis is het pakketje ook binnenCcc schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:15:
Hmmm dat is inderdaad apart. Ik zal vanavond eens goed luisteren of ik ook ploppen hoor.
Ik heb het nu allemaal even snel aangesloten. Ik moet eerst een zitbank kopen en dan kan ik pas een opstelling maken.
Maar hoe sluiten jullie het aan. Iedereen zegt dat ik voor geluid een optische kabel moet gebruiken.
Dan krijg ik dus een optische kabel tussen mijn dvd speler en mijn AVR.
Maar hoe doe ik dan het beeld in goede kwaliteit naar de AVR?
Wat nu heb ik ook even snel de HDMI kabel gebruikt.
(Of moet ik toch de handleiding gaan lezen.
)
Ik heb het nu allemaal even snel aangesloten. Ik moet eerst een zitbank kopen en dan kan ik pas een opstelling maken.
Maar hoe sluiten jullie het aan. Iedereen zegt dat ik voor geluid een optische kabel moet gebruiken.
(Of moet ik toch de handleiding gaan lezen.
Ik heb er niet veel verstand van maar wat ik denk hoe het moet:Ccc schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:29:
Hmmm dat is inderdaad apart. Ik zal vanavond eens goed luisteren of ik ook ploppen hoor.
(Of moet ik toch de handleiding gaan lezen.)
TV -> HDMI -> receiver
ANTENNE KABEL -> RECEIVER
DVD -> HDMI -> receiver..
Of heb ik het dan ook helemaal verkeerd?
Ja zo heb ik het nu ook, maar ze zeggen dat geluid betere kwaliteit geeft als het via een optische kabel gaat inplaats van HDMI.
Verwijderd
nou het is eenvoudig...
Geluid versterken ALTIJD vanaf de bron dus bijvoorbeeld;
TV receiver met een optische kabel / coax / hdmi aansluiten op de versterker
Het hangt alleen maar af van de uitvoermogelijkheden van het bronapparaat, de AVR 247 heeft alle invoeropties die je wil. Maar nooit het geluid van de tv terug naar de versterker... En, volgens mij is er geen verschil tussen HDMI of optisch, digitaal is digitaal....
Geluid versterken ALTIJD vanaf de bron dus bijvoorbeeld;
TV receiver met een optische kabel / coax / hdmi aansluiten op de versterker
Het hangt alleen maar af van de uitvoermogelijkheden van het bronapparaat, de AVR 247 heeft alle invoeropties die je wil. Maar nooit het geluid van de tv terug naar de versterker... En, volgens mij is er geen verschil tussen HDMI of optisch, digitaal is digitaal....
Volgens mij wordt het tijd dat een audiofiel zich ermee gaat bemoeien en ons het beste advies kan geven
Ja er is mij verteld dat het geluid via een hdmi 1.3 kabel nooit mooi klinkt.
En ik vind er geen duidelijke feiten over op het internet.
En ik vind er geen duidelijke feiten over op het internet.
Verwijderd
Ik heb mijn set geïnstalleerd en moet zeggen dat het me een hele hoop moeite heeft gekost. Ik ben totaal niet thuis in de wereld van de kabels en zijn 1001 benamingen en heb veel geprobeerd om mijn dingen aan te sluiten.
Even situatie schetsen. Ik heb nog een beeldbuisTV met 2 scart ingangen en een witte en een rode plug. Ik ben met de scart naar mijn DVD speler gegaan en van mijn dvd speler een video out wit en rood geloof ik naar mijn receiver in DVD IN. Op de receiver heb ik alle boxen netjes aangesloten.
Nou, zou het volgens jullie zo moeten kunnen werken? Wel, ik denk het ook, alleen iets heel bizars :-). Als ik een DVD speel (is het enige wat ik totnogtoe geprobeerd heb) dan komen daar enkel de surround geluide en de muziek op, de STEMMEN en de conversaties die komen er dus niet door?!? IK heb me suf gezocht in de menus maar vind niet waar ik dit kan 'activeren' als je dit uberhaupt al kan deactiveren...
Heeft er iemand raad over hoe ik dit in orde krijg? Of misschien is mijn opstelling ook verkeerd?
Thanks!
Even situatie schetsen. Ik heb nog een beeldbuisTV met 2 scart ingangen en een witte en een rode plug. Ik ben met de scart naar mijn DVD speler gegaan en van mijn dvd speler een video out wit en rood geloof ik naar mijn receiver in DVD IN. Op de receiver heb ik alle boxen netjes aangesloten.
Nou, zou het volgens jullie zo moeten kunnen werken? Wel, ik denk het ook, alleen iets heel bizars :-). Als ik een DVD speel (is het enige wat ik totnogtoe geprobeerd heb) dan komen daar enkel de surround geluide en de muziek op, de STEMMEN en de conversaties die komen er dus niet door?!? IK heb me suf gezocht in de menus maar vind niet waar ik dit kan 'activeren' als je dit uberhaupt al kan deactiveren...
Heeft er iemand raad over hoe ik dit in orde krijg? Of misschien is mijn opstelling ook verkeerd?
Thanks!
Ik heb er nog niet mee kunnen testen. Wat ik had ik moest rechts op de AVR op het knopje RDS drukken voordat ik geluid kreeg. Probeer dat eens?
En heb je het boekje al doorgenomen.
Ik zal vanavond of morgen zelf eens kijken.
En heb je het boekje al doorgenomen.
Ik zal vanavond of morgen zelf eens kijken.
Verwijderd
Nou ik ben eruit. Ik had nog even de importeur gebeld maar die kon mij geen antwoord geven op het ploppen van de Subwoofer. Hij advisseerde mij om naar de leverancier te gaan en even een andere subwoofer te halen. Het was echter een kwestie van de juiste schakelaars omzetten achter op de Sub. Nog even tenaanzien van de discussie mbt de optisch of HDMI, Dititaal is digitaal. Oftewel, het datapakketje komt aan of niet. In mijn optie maakt het dus totaal geen verschil. Het is precies dezelfde discussie of HDMI kabels van 120 euro beter zijn dan die van een 10-tje. Niet dus....
Hmm duidelijk.. Had van iemand anders laatst gehoord dat ook hij last had van het ploppen van de woofer.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:35:
Nou ik ben eruit. Ik had nog even de importeur gebeld maar die kon mij geen antwoord geven op het ploppen van de Subwoofer. Hij advisseerde mij om naar de leverancier te gaan en even een andere subwoofer te halen. Het was echter een kwestie van de juiste schakelaars omzetten achter op de Sub. Nog even tenaanzien van de discussie mbt de optisch of HDMI, Dititaal is digitaal. Oftewel, het datapakketje komt aan of niet. In mijn optie maakt het dus totaal geen verschil. Het is precies dezelfde discussie of HDMI kabels van 120 euro beter zijn dan die van een 10-tje. Niet dus....
Heb nog geen tijd gehad om hem aan te sluiten
asd
[ Voor 94% gewijzigd door Ccc op 23-06-2008 16:52 ]
Verwijderd
Op de achterkant van de Sub zit een Fase schakelaar. Dat doet het hem. Als je last hebt van Ploppen bij het zappen naar een ander kanaal / volgend nummer, zet de schakelaar dan maar eens om. Probleem over!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 15:16 ]
Verwijderd
kijk maar even in deze pdf;
https://www.hci-services....anual/HKTS7_Nederland.pdf
zoek maar op "fase" heeft te maken met de zuigerbeweging.
Ik belde de importeur, die zij: regel maar een nieuwe Sub bij je leverancier" lekker dan, dat was 1-dagsvlieg. Dat gaat dus ff niet. Beetje stomme reactie, zo kan ik ook een servicedesk bemannen!
https://www.hci-services....anual/HKTS7_Nederland.pdf
zoek maar op "fase" heeft te maken met de zuigerbeweging.
Ik belde de importeur, die zij: regel maar een nieuwe Sub bij je leverancier" lekker dan, dat was 1-dagsvlieg. Dat gaat dus ff niet. Beetje stomme reactie, zo kan ik ook een servicedesk bemannen!
Ik heb een soortgelijke set en heb ook last van de plopjes. De fase schakelaar helpt voor de sub, maar doet niks voor de aangesloten speakers...
[ Voor 4% gewijzigd door Sander op 23-06-2008 17:44 ]
Ik maakte eerder eigenlijk maar een grapje. Ik bedoel met ploppen dat hij niet daadwerkelijk plopt maar dat het gewoon hard gaat.
Verwijderd
voordat ik een storing aanmeld bij een leverancier wil ik eerst alles uitsluiten. En 1df is nou niet een partij die voorraad heeft staan. Omruilen van een sub zou een flinke operatie worden denk je niet? Ze hebben overigens geen verstand van de spullen die ze verkopen, het zijn dozenschuifers.
Voor wat betreft ploppen van de overige speakers; let op dat je de plus-min polen goed aansluit. De speakerkabels hebben op 1 pool (plus) een lijntje op de ader, die moet op rood en op je receiver dan ook op de plus pool. Dat zal het probleem oplossen denk ik.
Staat ook heel duidelijk in de manual.
Succes.
Voor wat betreft ploppen van de overige speakers; let op dat je de plus-min polen goed aansluit. De speakerkabels hebben op 1 pool (plus) een lijntje op de ader, die moet op rood en op je receiver dan ook op de plus pool. Dat zal het probleem oplossen denk ik.
Staat ook heel duidelijk in de manual.
Succes.
Misschien heb jij de kabeltjes wel goed aangesloten?Ccc schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:16:
Maar hoe kan het dat jij dan last heb van ploppen en ik helemaal niet?
Dat sowieso. 
Heb jij hem al aangesloten?
Ik ben erg benieuwd of iemand hem al heeft aangesloten op zijn TV en een surround optie heeft gebruikt hoe het klinkt.
Ik ben erg benieuwd of iemand hem al heeft aangesloten op zijn TV en een surround optie heeft gebruikt hoe het klinkt.
Nee, nog niet.. Zit in dubio:Ccc schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:56:
Dat sowieso.
Situatie: Woon nu nog thuis, aannemer is bezig met nieuwbouw. Heb deze set ook gekocht voor in het nieuwe huis.
Ik kan de set nu thuis aansluiten, op mijn ultra-mini kl*te TV en toch genieten van een HK geluid.. Of ik laat alles mooi in de doos zitten, heb een half jaar geduld en sluit de hele mikmak aan als we een heel eind gesettled zijn(wat mij wel verstandiger lijkt)... ...
Tjaaaa. Moeilijke keus.
Als je het in de doos laat zitten kunnen er wel geen krassen op komen.(Vooral de subwoofer is erg kras gevoelig) Maar het nadeel is dat je niet kunt genieten van het geluid.
Als je het in de doos laat zitten kunnen er wel geen krassen op komen.(Vooral de subwoofer is erg kras gevoelig) Maar het nadeel is dat je niet kunt genieten van het geluid.
Nog niet.. Dus ik denk dat ik mooi alles laat zitten, nieuw huis nieuwe set!Ccc schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:25:
Tjaaaa. Moeilijke keus.
Hallo mensen, een vraagje over de AVR 247.
Ik ben niet zo'n expert in hifi systemen en tot nu toe heb ik altijd zo'n simpele home cinema set gekocht, maar omdat ik nu bijna ga verhuizen ben ik van plan om wat nieuwe spullen te kopen. De oude spullen gaan naar mijn pa.
Mijn vraag is dit:
Ik heb een samsung lcd met hdmi en wil dus graag de AVR 247 bij aanschaffen. Ik heb zelf een Dell 1530 met HDMI en een wii met component. Dus ik kan zonder problemen deze beide op de AVR aansluiten en via de output HDMI op de lcd aansluiten.
Maar ik zit met een probleem, ik heb geen speakers! Ik heb enkel mijn logitech X540 set die ik hiervoor wil gebruiken. Ik wil nog wat geld besparen. Het probleem is echter dat ik voor de output van mijn logitech echter maar drie 3.5mm jack's heb. 1 voor lr front, lr back en center sub.
Ik zag op de achterkant van de AVR 247 alleen maar tulp aansluiting, dus mijn vraag was, hoe sluit ik zoeits aan?
Ik dacht zelf aan 3x male-female 3.5mm>stereotulp draadjes. Maar volgens mij werkt dat niet helemaal..
Als iemand mij hierbij kan helpen, harstikke bedankt!
Ik ben niet zo'n expert in hifi systemen en tot nu toe heb ik altijd zo'n simpele home cinema set gekocht, maar omdat ik nu bijna ga verhuizen ben ik van plan om wat nieuwe spullen te kopen. De oude spullen gaan naar mijn pa.
Mijn vraag is dit:
Ik heb een samsung lcd met hdmi en wil dus graag de AVR 247 bij aanschaffen. Ik heb zelf een Dell 1530 met HDMI en een wii met component. Dus ik kan zonder problemen deze beide op de AVR aansluiten en via de output HDMI op de lcd aansluiten.
Maar ik zit met een probleem, ik heb geen speakers! Ik heb enkel mijn logitech X540 set die ik hiervoor wil gebruiken. Ik wil nog wat geld besparen. Het probleem is echter dat ik voor de output van mijn logitech echter maar drie 3.5mm jack's heb. 1 voor lr front, lr back en center sub.
Ik zag op de achterkant van de AVR 247 alleen maar tulp aansluiting, dus mijn vraag was, hoe sluit ik zoeits aan?
Ik dacht zelf aan 3x male-female 3.5mm>stereotulp draadjes. Maar volgens mij werkt dat niet helemaal..
Als iemand mij hierbij kan helpen, harstikke bedankt!
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Volgens mij krijgen die satellieten normaal gesproken hun vermogen van de subwoofer.
Het is zonde om die niet door de H/K aan te laten sturen aangezien die 3x zo goed versterkt als de ingebouwde versterker in de subwoofer.
Ik ben dus bang dat je de draden gewoon door moet knippen en de aders op de gewone speakerterminals aan moet sluiten. De tulpaansluitingen zijn namelijk onversterkte pre-outs.
Voor je dit echter probeert zou ik wel even wachten tot iemand dit bevestigt, aangezien ik het niet 100% zeker weet.
Het is zonde om die niet door de H/K aan te laten sturen aangezien die 3x zo goed versterkt als de ingebouwde versterker in de subwoofer.
Ik ben dus bang dat je de draden gewoon door moet knippen en de aders op de gewone speakerterminals aan moet sluiten. De tulpaansluitingen zijn namelijk onversterkte pre-outs.
Voor je dit echter probeert zou ik wel even wachten tot iemand dit bevestigt, aangezien ik het niet 100% zeker weet.
Verwijderd
HELP !!! HELP !!
Wie kan kij helpen ik heb vandaag een set van HK gekoht de
CineDrive 11 dat houdt in de AVR 347 , DVD 47 en de HKTS 11
De verkoper in de winkel vroeg of ik LCD TV had en ik zei JA dus HDMI kabel erbij en vlot naar huis..
Na thuis te zijn gekomen dacht ik laat ik eens gaan kijken hoe dit aangesloten moet worden.
Maar tot mijn grote schrik kwam ik tot de ondekking dat mijn Philips ambilight de 32PF9966 GEEN HDMI aansluiting heeft !!!!!!!!!!!!
zie specs
http://www.ciao-shopping....rix__459323#productdetail
Dus hoe nu verder kan ik alles ook anders aansluiten???
Hoe kan ik het beste mijn HK 347 receiver en DVD 47 speler aansluiten??( ben eenmaal geen kenner)
Heb ik misschien een miskoop gedaan doordat de set gewoon te goed is voor mijn tv?
( kan nu nog terug gaan maandag om te ruilen , hoop ik )
Kan ik misschien toch beter voor de set gaan die hier omschreven staat de AVR 247 + DVD 37 ?
Wie heeft er antwoorden op mijn vragen .....
Alvast bedankt voor je/jullie reactie!!
De verkoper in de winkel vroeg of ik LCD TV had en ik zei JA dus HDMI kabel erbij en vlot naar huis..
Na thuis te zijn gekomen dacht ik laat ik eens gaan kijken hoe dit aangesloten moet worden.
Maar tot mijn grote schrik kwam ik tot de ondekking dat mijn Philips ambilight de 32PF9966 GEEN HDMI aansluiting heeft !!!!!!!!!!!!
zie specs
Hoe kan ik het beste mijn HK 347 receiver en DVD 47 speler aansluiten??( ben eenmaal geen kenner)
Heb ik misschien een miskoop gedaan doordat de set gewoon te goed is voor mijn tv?
Kan ik misschien toch beter voor de set gaan die hier omschreven staat de AVR 247 + DVD 37 ?
Verwijderd
De Correct in Rotterdam adverteert met de DVD speler en receiver voor minder dan 400 euro.
Ik heb de 247 en deze heeft een component uitgang en een s-video uitgang. (Totaal 4 dacht ik).Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 01:19:
HELP !!! HELP !!
zie specs
Ik neem aan dat de 347 dat ook heeft of zelfs nog meer aansluitingen.
En aangezien je TV
# S-video-invoer ( 4 PIN mini-DIN )
# Component video-invoer
Is het geen probleem.
Verwijderd
Hallo CCC,
Bedankt voor je reactie maar nu begrijp ik het niet ( sorry maar ik ben nu eenmaal geen kenner)
Stel ik wil het op de volgende manier doen ??
Receiver met HDMI naar DVI kabel op TV aansluiten, maar hoe dan het geluid aansluiten????
En Receiver naar DVD speler dat met HDMI of anders???
Wat voor kabels kan ik het beste kopen??
Ben gewoon helemaal de weg kwijt......
Bedankt voor je reactie maar nu begrijp ik het niet ( sorry maar ik ben nu eenmaal geen kenner)
Stel ik wil het op de volgende manier doen ??
Receiver met HDMI naar DVI kabel op TV aansluiten, maar hoe dan het geluid aansluiten????
En Receiver naar DVD speler dat met HDMI of anders???
Wat voor kabels kan ik het beste kopen??
Ben gewoon helemaal de weg kwijt......

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 12:56 ]
Verwijderd
Heb uiteindelijk het volgende gekocht en ga het dan ook zo proberen aan te sluiten morgen.
2 x een optische kabel en een HDMI naar DVI kabel
Ik ga het zo proberen
Van Humax digitale ontvanger naar de AVR 347 met optische kabel.
Van de DVD 37 met een HDMI naar DVI naar de Philips 32 PF 9966 voor het beeld en een optische kabel voor het geluid naar de AVR 347
Op de AVR 347 wordt de HKTS 11 aangesloten.
Zo moet het goed gaan toch?
2 x een optische kabel en een HDMI naar DVI kabel
Ik ga het zo proberen
Van Humax digitale ontvanger naar de AVR 347 met optische kabel.
Van de DVD 37 met een HDMI naar DVI naar de Philips 32 PF 9966 voor het beeld en een optische kabel voor het geluid naar de AVR 347
Op de AVR 347 wordt de HKTS 11 aangesloten.
Zo moet het goed gaan toch?
Sorry dat ik zo laat reageer, want je hebt het al gekocht zie ik.
Je kunt het beter zo doen denk ik:
Humax naar AVR. Zoals je zelf ook al zegt.
DVD 37 ook naar AVR. Met een optische kabel voor geluid en met een HDMI kabel voor beeld.
Uiteraard de HKTS 11 op je AVR.
En dan een component kabel van de AVR naar je Philips. Ik denk zelf dat je dan de hoogste kwaliteit behaalt.
DVI is geloof ik meer geschikt voor monitoren en ik denk zelf dat je hier geen super kwaliteit mee behaald.
Maar ik kan het ook fout hebben.
Ik ga het in ieder geval op deze manier aansluiten. Alleen ga ik dan voor het beeld naar mijn tv toe een HDMI kabel gebruiken. (Even kijken of ik verschil zie tussen component en HDMI.)
Je kunt het beter zo doen denk ik:
Humax naar AVR. Zoals je zelf ook al zegt.
DVD 37 ook naar AVR. Met een optische kabel voor geluid en met een HDMI kabel voor beeld.
Uiteraard de HKTS 11 op je AVR.
En dan een component kabel van de AVR naar je Philips. Ik denk zelf dat je dan de hoogste kwaliteit behaalt.
DVI is geloof ik meer geschikt voor monitoren en ik denk zelf dat je hier geen super kwaliteit mee behaald.
Maar ik kan het ook fout hebben.
Ik ga het in ieder geval op deze manier aansluiten. Alleen ga ik dan voor het beeld naar mijn tv toe een HDMI kabel gebruiken. (Even kijken of ik verschil zie tussen component en HDMI.)
Verwijderd
Ik heb alles aangesloten vandaag beeld is super en de rest ook !!
Nu nog uit al die grote handleidingen zien te komen wat betreft de instellingen etc want dat zijn er een boel pff.....
Trouwens voor de gene die intresse hebben in een HK Cinedrive 11 set ( AVR 347 + DVD 47 en HKTS 11 ) ik heb het setje voor €1075 gekocht. Ik weet dat ze voor €1010 ook op internet staan maar kocht liever in een gewone winkel in de buurt
Nu nog uit al die grote handleidingen zien te komen wat betreft de instellingen etc want dat zijn er een boel pff.....
Trouwens voor de gene die intresse hebben in een HK Cinedrive 11 set ( AVR 347 + DVD 47 en HKTS 11 ) ik heb het setje voor €1075 gekocht. Ik weet dat ze voor €1010 ook op internet staan maar kocht liever in een gewone winkel in de buurt
Ik zit ook rond te kijken naar een mooi geluid setje. En vind de hkts 11 erg mooi, maar weet alleen nog niet waar ik die joekel van een sub moet neer zetten.
Er is alleen iets wat ik niet helemaal snap.
De hkts 11 heeft speakers die 120W aan kunnen. De AVR 247 geeft 50W per kanaal. Je benut nu toch de hkts 11 toch niet volledig?
Kan je er niet beter een receiver bij zoeken zoals bijvoorbeeld de Yamaha RX-V461 die 105W per speaker kan afgeven. Je kunt nu toch veel beter de hkts 11 benutten.
zie
http://www.yamaha-online....ntry=DE&idcat1=1&idcat2=2
Ik weet dat vermogen ook niet alles is, maar ik vind het raar dat HK speakers maken die 120W aan kunnen, maar er is geen receiver is dit per kanaal kan geven. Misschien zie ik het helemaal wel verkeer, maar dan zou ik het graag horen.
De hkts 11 heeft speakers die 120W aan kunnen. De AVR 247 geeft 50W per kanaal. Je benut nu toch de hkts 11 toch niet volledig?
Kan je er niet beter een receiver bij zoeken zoals bijvoorbeeld de Yamaha RX-V461 die 105W per speaker kan afgeven. Je kunt nu toch veel beter de hkts 11 benutten.
zie
Ik weet dat vermogen ook niet alles is, maar ik vind het raar dat HK speakers maken die 120W aan kunnen, maar er is geen receiver is dit per kanaal kan geven. Misschien zie ik het helemaal wel verkeer, maar dan zou ik het graag horen.
Mijn vriendin zei ook al "Wat is dat voor beest?" .. Ik zeg dat is het meubelstuk, je kan er alleen niks opzetten..Nico111 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:59:
Ik zit ook rond te kijken naar een mooi geluid setje. En vind de hkts 11 erg mooi, maar weet alleen nog niet waar ik die joekel van een sub moet neer zetten.
M.a.w.: zie het als een interieur object, ik schuif hem iig niet achter de bank maar laat hem er mooi bij staan!
Verwijderd
Dag allemaal
ik heb net de avr 347 gekocht samen met hkts11B en de dvd 47. Alles bijeen een mooi systeempje denk ik toch.
De volgende elementen zou ik graag aangesloten willen zien:
TV-AVR347-DVD47 en een video.
Tv heeft enkel en alleen maar 2 scartaansluitingen!
Mijn eigenlijke hoofdvraag is, of ik bij het gewone tv kijken, dat geluid door de boxen(alle, of enkel center links en rechts?) krijg. Hoe moet ik dit aansluiten?
Momenteel heb ik tv-kabel(coax) op video. Van video naar TV(coax)
video audio links en rechts naar avr 347 --> dvd in
Een scartkabel van TV --> video en van video naar --> dvd47
dvd47 een hdmi aansluiting naar avr 347 --> in1 (hdmi)
Van TV scartkabel2 (overgang 3 tulpjes) het beeld (geel) naar avr347 monitor out om avr347 te setuppen.
hopelijk kan iemand me helpen?
Vraag 2 --> bij het bekijken van divx wordt mijn beeld vergroot tot volledig breedbeeld, niet 16:9. . Heeft iemand hier nog last van? Kan je dat aanpassen. Normaal heb je 2 zwarte balkjes boven en onder het beeld, maar deze dvd-speler rekt zich blijkbaar volledig uit, wat het beeld wel deftig verkloot...
mvg
Stefan
ik heb net de avr 347 gekocht samen met hkts11B en de dvd 47. Alles bijeen een mooi systeempje denk ik toch.
Mijn eigenlijke hoofdvraag is, of ik bij het gewone tv kijken, dat geluid door de boxen(alle, of enkel center links en rechts?) krijg. Hoe moet ik dit aansluiten?
Van TV scartkabel2 (overgang 3 tulpjes) het beeld (geel) naar avr347 monitor out om avr347 te setuppen.
Vraag 2 --> bij het bekijken van divx wordt mijn beeld vergroot tot volledig breedbeeld, niet 16:9. . Heeft iemand hier nog last van? Kan je dat aanpassen. Normaal heb je 2 zwarte balkjes boven en onder het beeld, maar deze dvd-speler rekt zich blijkbaar volledig uit, wat het beeld wel deftig verkloot...
mvg
Stefan
Waar heb je het gekocht en wat was je kwijt?Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:27:
Dag allemaal
mvg
Stefan
Waar?Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 00:57:
Ik heb alles aangesloten vandaag beeld is super en de rest ook !!
RX-V461Nico111 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:59:
zie
DIN Norm Uitgangsvermogen (4 ohm, 1kHz, 0,7% THV): 5 x 105W (= 525 watt totaal eruit)
Power Consumption: 240W (erin)
Zie jij ook iets vreemds
Conclusie: kijk niet naar specs maar ga luisteren
Als we toch naar de specs kijken:
Yamaha RX-V461:
Gewicht: 8,1kg
DIN Norm Uitgangsvermogen (4 ohm, 1kHz, 0,7% THV): 5 x 105W
Power Consumption: 240W
H/K AVR-247:
Unit Weight : 13.6kg
Power per Individual Channel, All Channels Operating at Full Power :
50 Watts per channel @ <0.07% THD, 20Hz – 20kHz into 8 ohms
Power Consumption : 65W idle, 540W maximum (7 channels driven)
Conclusie:
Andere manier van meten en dus onvergelijkbare cijfers.
Die Yamaha is een prima receiver, maar die H/K zal niet per se onderdoen qua vermogen.
[ Voor 20% gewijzigd door mac1987 op 09-07-2008 16:50 ]
Hier had ik nog nooit naar gekeken. Dat ze er dan glashard 105W neer durven zetten als ze nog niet eens de 50 echte Watts halen.mac1987 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:44:
[...]
RX-V461
DIN Norm Uitgangsvermogen (4 ohm, 1kHz, 0,7% THV): 5 x 105W (= 525 watt totaal eruit)
Power Consumption: 240W (erin)
Zie jij ook iets vreemds
Conclusie: kijk niet naar specs maar ga luisteren
Als we toch naar de specs kijken:
Yamaha RX-V461:
Gewicht: 8,1kg
DIN Norm Uitgangsvermogen (4 ohm, 1kHz, 0,7% THV): 5 x 105W
Power Consumption: 240W
H/K AVR-247:
Unit Weight : 13.6kg
Power per Individual Channel, All Channels Operating at Full Power :
50 Watts per channel @ <0.07% THD, 20Hz – 20kHz into 8 ohms
Power Consumption : 65W idle, 540W maximum (7 channels driven)
Conclusie:
Andere manier van meten en dus onvergelijkbare cijfers.
Die Yamaha is een prima receiver, maar die H/K zal niet per se onderdoen qua vermogen.
Maar hoe zit het nu dat je een receiver die een uitgangsvermogen heeft van een echt 50W combineert met boxen die 120W aankunnen. Dat lijkt mij een beetje een groot gat of maakt dat niks uit.
Verwijderd
Na even onderhandelen bij de Harnense smid voor € 1075,- verkoopprijs was € 1299,-
Cinedrive 11 set heb ik trouwens ergens bij een internet winke gezien voor rond de €1010 maar daar heb ik het niet zo op
Succes
50 echte watts is meer dan genoeg om je een gehoorbeschadiging te gevenNico111 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:20:
[...]
Hier had ik nog nooit naar gekeken. Dat ze er dan glashard 105W neer durven zetten als ze nog niet eens de 50 echte Watts halen.
Maar hoe zit het nu dat je een receiver die een uitgangsvermogen heeft van een echt 50W combineert met boxen die 120W aankunnen. Dat lijkt mij een beetje een groot gat of maakt dat niks uit.
Die speakers kunnen misschien meer hebben, maar je trommelvliezen niet, dus het nut van dat extra vermogen gaat hem hooguit in stabiliteit zitten bij lastige speakers (zoals electrostaten).
Met een beetje normale speakers heb je echter aan 50 watt meer dan genoeg.
Bovendien gebeurt het zelfs met een film zelden dat echt alle kanalen tegelijk om vol vermogen vragen. Ze wisselen elkaar meer af, dus zo gek is die 105 watt nog geeneens. In de praktijk zul je het 'tekort' aan vermogen bij gelijktijdige aansturing nauwelijks merken.
Ik zou me gewoon niet te druk maken om vermogens en gewoon gaan luisteren. Als de receiver echt te weinig vermogen heeft hoor je dat snel genoeg als je wat luider gaat luisteren
Ik ben van plan de zuilen voor deze speakers te gaan kopen.
Is er nog iemand die het me echt wil afraden om 1 of andere reden waar ik als geluidsonkundige niet aan heb gedacht
Alle vier de speakers wil ik op een zuil plaatsen, aangezien ik de speakers liever niet ophang aangezien ik niet weet of deze opstelling definitief is. Omdat het toch bijna €200,- aan zuilen is, toch graag even de voors en tegens. Iemand advies?
Is er nog iemand die het me echt wil afraden om 1 of andere reden waar ik als geluidsonkundige niet aan heb gedacht
Alle vier de speakers wil ik op een zuil plaatsen, aangezien ik de speakers liever niet ophang aangezien ik niet weet of deze opstelling definitief is. Omdat het toch bijna €200,- aan zuilen is, toch graag even de voors en tegens. Iemand advies?
| Dell XPS M1710 |
Neem zuilen die op rubberen pootjes staan. Ik persoonlijk heb dan het gevoel dat het geluid beter klinkt.
Wat voor zuilen wil je gaan kopen als ik vragen mag?
Wat voor zuilen wil je gaan kopen als ik vragen mag?
Owja sorry dat ik dat er niet bij heb gezet. Bedoelde de originele, die ook al op pagina twee van dit topic werden genoemd. Heb ze wat goedkoper gevonden:
Harman Kardon HTFS 2 donkergrijs
| Dell XPS M1710 |
Die heeft een kennis van mij ook, alleen dan in het zilver.
Volgens hem hoor je geen geluidsverschil. Hij heeft dit getest toen hij de zuilen aanschafte.
Volgens hem hoor je geen geluidsverschil. Hij heeft dit getest toen hij de zuilen aanschafte.
Die heb ik ook gekocht, zitten alleen nog in de doosDaBARDmaN schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:52:
Owja sorry dat ik dat er niet bij heb gezet. Bedoelde de originele, die ook al op pagina twee van dit topic werden genoemd. Heb ze wat goedkoper gevonden:
Verwijderd
Over de stands, ik heb recoon gesproken en donkergrijs is piano zwart, hebben ze na mijn telefoontje aangepast. Oplossing is heel mooi, hoef je niet te boren in de muur. Maar eerlijk is eerlijk het is wel veel geld voor een in elkaar geperst metalen buis met verzwaarde voet. Ik heb een setje gekocht en kan het aanbevelen. Ik koop er nog 2 voor de rear speakers, ook al vind ik het eigenlijk te duur.
Als geld niet echt een issue is, kopen die dingen, ik zag laatst dat iemand liep te klooien met die Vogel's dingen. Doe dan niks.....
Als geld niet echt een issue is, kopen die dingen, ik zag laatst dat iemand liep te klooien met die Vogel's dingen. Doe dan niks.....
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaand verhaal. Het is eigenlijk ronduit belachelijk, maar ook ik heb hier 2 stands staan. Tegen de tijd dat ik ga verhuizen komen er nog wel 2 bij. Ondanks dat het veel geld is staat het heel netjes en stevig en heb inderdaad ook weinig zin in een paar gaten in mijn muur.
OhCcc schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:01:
Ik heb waarschijnlijk de subwoofer kapot.![]()
Van de een op de andere dag krijgt hij geen signaal meer.
Ik heb ze gisteren gebeld. Toen moest ik een mail naar support sturen. En dan zouden ze het oppakken. Dus dat heb ik gedaan.
Ik heb nu een oude subwoofer aangesloten, maar dat klinkt voor geen meter.
Maar je weet nu wel zeker dat het hem in de sub zit...Ccc schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:03:
Ik heb ze gisteren gebeld. Toen moest ik een mail naar support sturen. En dan zouden ze het oppakken. Dus dat heb ik gedaan.
Ja. Alles getest. Avr gereset. Andere kabels.
Sluit ik een andere sub aan die werkt meteen. En de sub van HK doet niets. Lampje bovenop blijft in standby staan.
Sluit ik een andere sub aan die werkt meteen. En de sub van HK doet niets. Lampje bovenop blijft in standby staan.
Verwijderd
Sinds kerst vorig jaar heb ik de DVD29 speler in huis.
Echter blijft hij alleen bij CD onregelmatig stilstaan midden in een nummer.
Hij is inmiddels 2x gerepareerd en nu zelfs voor de 3de keer weg.
Dit is de laatste keer, hierna krijg ik mijn geld terug of een ander.
Maar heeft iemand ditzelfde probleem?
Echter blijft hij alleen bij CD onregelmatig stilstaan midden in een nummer.
Hij is inmiddels 2x gerepareerd en nu zelfs voor de 3de keer weg.
Dit is de laatste keer, hierna krijg ik mijn geld terug of een ander.
Maar heeft iemand ditzelfde probleem?
Is de Sub die bij die HK sets zit ook los te koop? Zo ja waar?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb de avr 347 met de dvd47 (is gewoon een luxere 247 en 37)
Luidsprekers Mordaunt-short Genie. Erg tevreden mee. De sub is een beetje huge! Maar de klank is erg goed!
Ik vroeg mij af of iemand hier iets weer te vertellen over 'The Bridge' ik wil daar namenlijke een usb stick op aansluiten. Zodat ik ook met de orginele ab de muziek kan bedienen, het moet mogenlijk zijn maar hoe. Is dat mogelijk? Zelf solderen en stuff is geen probleem maar ik kan er verder helemaal niks over vinden...Ook de pin aansluitingen of schema's zijn onbekend.
Vg Y.Kremer
Luidsprekers Mordaunt-short Genie. Erg tevreden mee. De sub is een beetje huge! Maar de klank is erg goed!
Ik vroeg mij af of iemand hier iets weer te vertellen over 'The Bridge' ik wil daar namenlijke een usb stick op aansluiten. Zodat ik ook met de orginele ab de muziek kan bedienen, het moet mogenlijk zijn maar hoe. Is dat mogelijk? Zelf solderen en stuff is geen probleem maar ik kan er verder helemaal niks over vinden...Ook de pin aansluitingen of schema's zijn onbekend.
Vg Y.Kremer
[ Voor 3% gewijzigd door Ygkremer op 21-05-2009 16:50 ]
The Bridge is speciaal gemaakt voor het afspelen van een Ipod, hoe had je in gedachten om er een usb stick op aan te sluiten.
Nou als er een schema te bemachtigen is, is het vast wel te doen en om te polen. Ipod werkt ook met usb dus de cominucatie is er.
Ik was benieuwd of iemand dit vaker had gedaan.
Ik was benieuwd of iemand dit vaker had gedaan.
Nu heb ik deze set (van 1dayfly.nl) ook. Echter met digitale televisie (van Ziggo) gaat hij bij sommige kanalen automatisch op "Surround off". Weet iemand hoe ik dit manueel kan instellen zodat deze niet constant verandert?
Niemand? Kan er namelijk zo weinig over vinden op internet e.d.
Je wilt hem continue op surround of stereo? Het lijkt me niet kunnen dat hij continue op surround staat, want niet elk programma ondersteund surround geluid.the-edge schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:08:
Niemand? Kan er namelijk zo weinig over vinden op internet e.d.
Nee, correct. Echter, als een programma niet in surround wordt uitgezonden springt de AVR op "Surround off" .. Logisch, alleen gaat hij daar nooit meer vanaf, mits ik het handmatig weer op surround zet.Xtresis schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:13:
[...]
Je wilt hem continue op surround of stereo? Het lijkt me niet kunnen dat hij continue op surround staat, want niet elk programma ondersteund surround geluid.
Dus hij stelt hem wel bij naar beneden, maar andersom niet.
Ineens, vandaag. Sub doet he-le-maal niets meer. Geen Standby lampje geen blauw lampje, niets.Ccc schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:01:
Ik heb waarschijnlijk de subwoofer kapot.![]()
Van de een op de andere dag krijgt hij geen signaal meer.
Mag ik vragen hoe dit nu is afgelopen?Ccc schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:03:
[ Voor 36% gewijzigd door the-edge op 18-08-2009 18:18 ]
Inmiddels 1dayfly gemaild; zei sturen meteen een hele nieuwe set op omdat ze de subwoofer niet kunnen vervangen.
Echt top geregeld! Niets dan lof ...
Echt top geregeld! Niets dan lof ...
De HKTS 11BQ is nu 330,- bij pick2pay. De prijs staat er alleen als je het artikel in je winkelmandje stopt. Ik heb hem gister besteld
... Ook de steunen en extra speakers zijn goedkoper na plaatsen in winkelmandje..
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110