Hey, wij hebben laatst bliksem inslag gehad hier, al onze computers deden een beetje overstuur maar heb volgensmij nu alles wel onder controle, behalve dan mijn zusjes computer die helemaal aant spacen is. De netwerk verbinding doet raar, hij probeert steeds weer verbinding te maken met de router en zegt dan daarna weer dat hij niet verbonden is. Het licht niet aan de router aangezien mijn computer dat probleem niet heeft, ook niet als we van router slots wisselen. Ik dacht eerst dat het de kabel zelf was maar na het met een andere kabel te proberen was het probleem er nog steeds. Weet iemand wat ik moet doen of kan proberen?
Heb je al eens een andere netwerkkaart geprobeerd. Die dingen zijn vrij gevoelig en met een blikseminslag kunnen ze een flinke klap hebben gehad.
Tja, Windows zal alleen de kaart zien en checkt of de drivers ervoor geladen zijn. Dat zegt op zich niets over de fysieke staat van de rest van de kaart.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:58:
hmm kan best, windows zegt dat hij correct werkt, maar ik rag er maandag wel ff nieuw kaartje in.
Als je zusje's computer "aant spacen is" zou ik aanraden voortaan minder LSD te voeren 
Maar los daarvan, als je in Overige Hardware een topic opent, is het minimaal de bedoeling dat je aangeeft om welke hardware het gaat (specs enzo). Daarnaast staat vrij duidelijk in het OH Beleid dat vragen over netwerken hier niet thuishoren en waar ze dan wel gesteld kunnen worden.
Als je topic voldeed aan de eisen daar zou ik het kunnen verplaatsen, maar aangezien je ook niets meldt over de netwerkonderdelen in kwestie heeft dat ook niet zo'n zin, dus zit er weinig anders op dan een slotje. Ik zou je vooral aanraden om te beginnen met de FAQs en het beleid in Netwerken even goed door te nemen.
Maar los daarvan, als je in Overige Hardware een topic opent, is het minimaal de bedoeling dat je aangeeft om welke hardware het gaat (specs enzo). Daarnaast staat vrij duidelijk in het OH Beleid dat vragen over netwerken hier niet thuishoren en waar ze dan wel gesteld kunnen worden.
Als je topic voldeed aan de eisen daar zou ik het kunnen verplaatsen, maar aangezien je ook niets meldt over de netwerkonderdelen in kwestie heeft dat ook niet zo'n zin, dus zit er weinig anders op dan een slotje. Ik zou je vooral aanraden om te beginnen met de FAQs en het beleid in Netwerken even goed door te nemen.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()