Beste, Tweakers!
Ik zit met een klein probleempje, ik heb laatst 4 CFLL Caselights aangebracht plus een oude IDE hardeschijf voor wat extra ruimte. Nou merk ik dat na het aanbrengen van die Caselights en de IDE hardeschijf, de computer soms spontaan vast slaat en daarna uitvalt, of gwn spontaan uitvalt en opnieuw aangaat, of het beeld valt weg. Nou twijfel ik aan mijn voeding want die is maar 400W en van X-gear. Ook wil de pc wel eens melden dat hij windows niet kan vinden, de extra hardeschijf blijft dan zijn toeren pakken.
Systeem:
Amd Athlon X2 5200+
160GB Western Digital schijfje
40GB Maxtor Diamond 8 Plus(IDE)
4x Sharkoon Dual CCFL Caselight(30CM)
1x 120MM Fan
1x 80MM Fan
1x 80MM Fan Blauwe Leds van Sweex
16x DVD Brander van Philips (IDE)
Onboard ATI Radeon X1200
2048MB RAM 1tje van Kingston en 1tje van Nanya, allenbei 1GB in Dual Channel
Foxconn A690VM2MA-RS2H
Greetz, Bram
Ik zit met een klein probleempje, ik heb laatst 4 CFLL Caselights aangebracht plus een oude IDE hardeschijf voor wat extra ruimte. Nou merk ik dat na het aanbrengen van die Caselights en de IDE hardeschijf, de computer soms spontaan vast slaat en daarna uitvalt, of gwn spontaan uitvalt en opnieuw aangaat, of het beeld valt weg. Nou twijfel ik aan mijn voeding want die is maar 400W en van X-gear. Ook wil de pc wel eens melden dat hij windows niet kan vinden, de extra hardeschijf blijft dan zijn toeren pakken.
Systeem:
Amd Athlon X2 5200+
160GB Western Digital schijfje
40GB Maxtor Diamond 8 Plus(IDE)
4x Sharkoon Dual CCFL Caselight(30CM)
1x 120MM Fan
1x 80MM Fan
1x 80MM Fan Blauwe Leds van Sweex
16x DVD Brander van Philips (IDE)
Onboard ATI Radeon X1200
2048MB RAM 1tje van Kingston en 1tje van Nanya, allenbei 1GB in Dual Channel
Foxconn A690VM2MA-RS2H