Versatel/tele2 heb eindelijk een registratie voormekaar gekregen eindelijk lid van demonoid geworden en ik ontvang met de bovengenoemde provider gewoon de site!
Verwijderd
Kan je ook op 't forum?Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 03:06:
...en ik ontvang met de bovengenoemde provider gewoon de site!
Verwijderd
GVD nou is 't een paar maanden goed gegaan met demonoid.com, alleen het forum moest via een proxy, maar sinds gisteren krijg ik weer een blanco pagina
Zelf kan ik ook niet meer op demonoid, 2 dagen geleden zat ik er nog. Ik was niet op het forum geweest maar .tor bestanden waren te downloaden. En de site liep soepel.
Ik denk het door demonoid geblocked wordt.http://www.demonoid.com/login geeft het demonoid demoontje en een error.
Ik denk het door demonoid geblocked wordt.http://www.demonoid.com/login geeft het demonoid demoontje en een error.
Verwijderd
Bedankt pandit, via deze proxy werkt het.
Via http://www.hidethispage.com/ werkte het niet.
Via http://www.hidethispage.com/ werkte het niet.
Hier werkt het ook niet. Zit ook bij XS4all.
Met sureproxy werkt het wel.
Zou XS4all er voor iets tussen zitten?
Geef als je reageert even aan bij welke ISP je zit,
dan kunnen we een beeld krijgen van wie wel en wie niet.
Met sureproxy werkt het wel.
Zou XS4all er voor iets tussen zitten?
Geef als je reageert even aan bij welke ISP je zit,
dan kunnen we een beeld krijgen van wie wel en wie niet.
Via Ziggo en Telfort werkt het ook niet
Heb hier al tijden lang Planet Internet gehad, wat een paar maanden geleden in KPN is gefuseerd. Heb altijd demonoid zonder problemen kunnen bereiken, tot ik afgelope zaterdag avond een bezoekje bracht.
Blanko pagina.
Sinds ik al een hele tijd bij Planet Internet/KPN zit, en niet altijd tevrede ben geweest met hun, en nu ook mijn vrijheid word gecensureerd, is dit echt de druppel, en wil ik overstappen. Ik vraag me ook af welke providers nog wel vriendelijk omgaan met demonoid?
*edit: kleine verbetering in verhaal
Blanko pagina.
Sinds ik al een hele tijd bij Planet Internet/KPN zit, en niet altijd tevrede ben geweest met hun, en nu ook mijn vrijheid word gecensureerd, is dit echt de druppel, en wil ik overstappen. Ik vraag me ook af welke providers nog wel vriendelijk omgaan met demonoid?
[ Voor 8% gewijzigd door Wouttle op 04-12-2008 17:55 ]
Wie zegt er dat KPN iets geblokkeerd heeft ? Vorige keer was de blokkade volgens mij aan de kant van demonoid...Wouttle schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:53:
Heb hier al tijden lang Planet Internet gehad, wat een paar maanden geleden in KPN is gefuseerd. Heb altijd demonoid zonder problemen kunnen bereiken, tot ik afgelope zaterdag avond een bezoekje bracht.
Blanko pagina.
Overigens is het via internl.net inderdaad wel bereikbaar
Xs4all hier en geen verbinding.
Paar dagen geleden nog wel
Paar dagen geleden nog wel
Smiling as the shit comes down...
Enige wat ik weet is dat ik nu bij KPN zit, en er niet op kan, wel via sureproxy.com.ParaNoiMia schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:37:
[...]
Wie zegt er dat KPN iets geblokkeerd heeft ? Vorige keer was de blokkade volgens mij aan de kant van demonoid...
Overigens is het via internl.net inderdaad wel bereikbaar
Maar je hebt inderdaad gelijk, op m'n werk kon ik er vandaag ook niet op, geen idee of dat eerst ook zo was. Wel geen idee welke provider ze daar hebben. (even nagevraagt, ook voorheen planet internet, nu KPN)
Als het een demonoid probleem is, zou dan nu niet heel nederland geen toegang tot demonoid moete hebben? (zonder proxy uiteraard) Ik had eigenlijk wel ergens een berichtje verwacht als 't landelijk was.
Natuurlijk kan ik 't ook helemaal verkeerd begrijpen.
Verwijderd
Ik kan sinds kort Demonoid via TELFORT ook niet meer bereiken, maar via een VPN verbinding met het netwerk van de zaak wel (geen idee welke provider daar achter hangt). De Telfort klantenservice kon niet helpen (kreeg zelf ook een blanco scherm), maar zei dat zij de site niet blokkeren.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 23:55 . Reden: tekst verbeterd ]
Verwijderd
Ja dat zou kunnen. Dat hebben ze na hun verhuizing meermaals gedaan, maar toch ook weer hele tijden niet. De laatste maanden ging het goed. Vroeger lukte het altijd wel weer via proxies, maar de proxies die ik toen gebruikte (hidemyass, go5, proxybox) doen het nu niet meer. Sureproxy overigens wel, blijkt nu.
opsommings post
Hier XS4ALL ook geen verbinding met de website, via Sureproxy wel. Gebruik Demonoid al een tijdje niet meer, dus had de blokkade pas door toen ik dit topic voorbij zag komen bij de Active Topics...
Hier XS4ALL ook geen verbinding met de website, via Sureproxy wel. Gebruik Demonoid al een tijdje niet meer, dus had de blokkade pas door toen ik dit topic voorbij zag komen bij de Active Topics...
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Mijn ISP: Ziggo met ook blanke pagina (titel+fav icon+error pages bereikbaar), vandaag met hun help desk gebeld en volgens hen zouden ze niet 'bepaalde internet adressen' blokkeren (ik heb niet specifiek www.demonoid.com genoemd). Natuurlijk gewoon bereikbaar via Tor/Guardster Free Web Proxy/Sure Proxy
Daarna een mail gedaan naar admin@demonoid.com om te kijken of bij hun het zaakje dicht word gegooid.
Nog niets terug
Daarna een mail gedaan naar admin@demonoid.com om te kijken of bij hun het zaakje dicht word gegooid.
Nog niets terug
via server van universiteit leiden werkt het dan weer net wel. Ip- range block dus?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Hier werkt het op dit moment perfect (Versatel/Tele2).
Ik kan gewoon in- en uitloggen, torrents downloaden, niets aan de hand.
Ik kan gewoon in- en uitloggen, torrents downloaden, niets aan de hand.
bij mij werkt hij weer.. (onsneteindhoven)
filter op *proxy* in de host?Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:30:
Ja dat zou kunnen. Dat hebben ze na hun verhuizing meermaals gedaan, maar toch ook weer hele tijden niet. De laatste maanden ging het goed. Vroeger lukte het altijd wel weer via proxies, maar de proxies die ik toen gebruikte (hidemyass, go5, proxybox) doen het nu niet meer. Sureproxy overigens wel, blijkt nu.
404 Signature not found
Net geprobeerd. Kan via telfort gewoon demonoid bereiken.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:13:
Ik kan sinds kort Demonoid via TELFORT ook niet meer bereiken, maar via een VPN verbinding met het netwerk van de zaak wel (geen idee welke provider daar achter hangt). De Telfort klantenservice kon niet helpen (kreeg zelf ook een blanco scherm), maar zei dat zij de site niet blokkeren.
Yep, hier werkt via XS4all ook alles weer normaal, dus zonder proxy.
Ze zullen ondertussen alle NL mailtjes wel gelezen hebben denk ik
Ze zullen ondertussen alle NL mailtjes wel gelezen hebben denk ik
Ah! Hier via Telfort en Zeelandnet getest -> Fixed.
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Verwijderd
Hier is 't ook weer OK, de site dus. Forum moet zoals gewoonlijk nog via proxy.
Reactie van een global mod. gehad: "We are looking into this problem".
Tja, hetzelfde antwoord kreeg ik een half jaar geleden ook van site admin. umlauf...
Ik krijg 't idee dat ze de oorzaak gewoon niet weten. Toen Deimos 't zaakje nog regelde waren dezelfde problemen er ook al...
Ps. Brazilie en Belgie schijnen dezelfde problemen te hebben, we staan niet alleen, er zijn er nog een paar miljoen
Reactie van een global mod. gehad: "We are looking into this problem".
Tja, hetzelfde antwoord kreeg ik een half jaar geleden ook van site admin. umlauf...
Ik krijg 't idee dat ze de oorzaak gewoon niet weten. Toen Deimos 't zaakje nog regelde waren dezelfde problemen er ook al...
Ps. Brazilie en Belgie schijnen dezelfde problemen te hebben, we staan niet alleen, er zijn er nog een paar miljoen
Vanzelfsprekend, kan ik ook weer prima op demonoid zonder proxy, wat vreemd, maar ik ben tevrede.
hier @ Surfnet werkt het ook gewoon prima.
Inderdaad, 'het' is weer down. Jammer.Zerveza schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:44:
is het weer zover??
Edit: down door BREIN?
http://translate.google.c...=ru&tl=nl&history_state0=
en
http://translate.google.c...=fr&tl=nl&history_state0=
[ Voor 52% gewijzigd door Noxious op 17-12-2008 15:29 ]
Verwijderd
Wat de fuck maakt die hele site nou uit dan? Ik hoop dat demonoid afgesloten wordt door brein, dan kan dit topic tenminste eens dicht.
demonoid doet het gewoon hoor..
ze hadden alleen technische problemen vandaag (dus niet alleen voor nederland)
@JapyDooge: dat was vorige week.. heb nix met dit te maken
[ Voor 21% gewijzigd door quartex op 17-12-2008 16:33 ]
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Ah omdat het nieuwsbericht van gisterenavond wasquartex schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:31:
demonoid doet het gewoon hoor..
Duidelijk, tnx
Verwijderd
Wat de fuck doe jij nog in dit topic??Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:21:
Wat de fuck maakt die hele site nou uit dan? Ik hoop dat demonoid afgesloten wordt door brein, dan kan dit topic tenminste eens dicht.
Hebben meer mensen er last van dat demonoid weer eens lege pagina's geeft?
Ze zijn hardware aan het vervangen en liggen er voor onbepaalde tijd uit. Trackers werken wel.
Van wikipedia:
"Also, there was an unexplained issue that prevented access to the site from the Netherlands, Belgium, Brazil, Ukraine, Isle of Man, and India.[25]
The site remains unavailable from India,The Netherlands, Sweden, Brazil, Lithuania, Mexico, Philippines and France as of September 9, 2009."
"Also, there was an unexplained issue that prevented access to the site from the Netherlands, Belgium, Brazil, Ukraine, Isle of Man, and India.[25]
The site remains unavailable from India,The Netherlands, Sweden, Brazil, Lithuania, Mexico, Philippines and France as of September 9, 2009."
Prima.
Verwijderd
wel toevallig dat landen zoals Nederland en Zweden worden geblokkeerd.
ik heb gister ergens gelezen dat Demonoid de ip adressen zelf blokeerd om problemen met bijv. BREIN te voorkomen
ik heb gister ergens gelezen dat Demonoid de ip adressen zelf blokeerd om problemen met bijv. BREIN te voorkomen
Verwijderd
Hmm, raar dit 
KPN InternetPlusBellen -> lege pagina
Leaseweb / evoswitch datacenter (NL) -> werkt prima
KPN InternetPlusBellen -> lege pagina
Leaseweb / evoswitch datacenter (NL) -> werkt prima
Dat is al langer zo. Ik zie 't zelfde: vanuit leaseweb (evoswitch) een normale pagina, vanaf thuis en m'n andere colo een 500 error zonder inhoud.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb gelezen dat Demonoid al maanden actief Belgische IP-adressen blokkeert, iemand een idee waarom? Het is dus normaal als je vanuit Belgie er niet op komt, misschien is Demonoid nu ook begonnen met Nederland te blokkeren?
.
Het is in iedergeval niet de snelste verbinding,..
Wel raar dat de RSS feed er gewoon door komt, maar de pagina's zelf niet...
Bah, toch weer op zoek naar een betrouwbare proxy...
Bah, toch weer op zoek naar een betrouwbare proxy...
Hier werkt het na een lange tijd gewoon een wit scherm te hebben gezien ook ineens.
Ziggo overigens.
Ziggo overigens.
Gister werkte die nog, vandaag wit scherm al de hele dag, jammer, heb net dik lopen seeden en kan nu mn ratio niet checken zonder een ubertrage proxy te gebruiken..
Let op:
Dit topic gaat puur en alleen over het technische aspect, dat wil zeggen het wel/niet verbinding kunnen maken met een webserver, in dit geval die van Demonoid.
Het topic blijft open omdat vanuit technisch opzicht de blokkeringen (door ISP of door Demonoid zelf) wellicht interessant zijn.
Strikt dus geen discussie over de zaken mbt Demonoid zelf, registratie, noem het maar op.
Dit topic gaat puur en alleen over het technische aspect, dat wil zeggen het wel/niet verbinding kunnen maken met een webserver, in dit geval die van Demonoid.
Het topic blijft open omdat vanuit technisch opzicht de blokkeringen (door ISP of door Demonoid zelf) wellicht interessant zijn.
Strikt dus geen discussie over de zaken mbt Demonoid zelf, registratie, noem het maar op.