Waar is de Wii FIt verkrijgbaar? Suggesties welkom!
Hier al gekeken?
* MAX3400 denkt dat je op "New Topic" hebt geklikt i.p.v. "Post Reply"...
* MAX3400 denkt dat je op "New Topic" hebt geklikt i.p.v. "Post Reply"...
[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 06-06-2008 14:58 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb het gevraagd in het Wii Fit forum of het mocht aangezien daar niet over verkrijgbaarhied gesproken mocht worden vandaar dit topic.
Als dat zo is, is het niet de bedoeling (tenminste, niet op de forums van Tweakers) om dan maar een topic te starten met een vraagstelling van 5 woorden; als je op mijn link klikt uit mijn vorige reply, dan zie je ook waarom.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:10:
Heb het gevraagd in het Wii Fit forum of het mocht aangezien daar niet over verkrijgbaarhied gesproken mocht worden vandaar dit topic.
Maar je kan allicht proberen om de zaak te bellen waar je ook je gewone Wii hebt gekocht?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgende keer kun je die vraag beter aan een moderator stellen, het is namelijk de crew die beslist, niet andere gebruikers. Maar zelfs al mag het, dan nog moet je topic wel aan een aantal minimumeisen voldoen en discussiewaarde hebben. Niet een simpel vraagje wat je zelf kunt oplossen door aan de slag te gaan en te gaan zoeken en bellen met winkels.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:10:
Begin inderdaad eens na te vragen bij de verschillende winkels, en kijk of je kunt bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 06-06-2008 15:43 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
in Duitsland schijnen er nog zat te zijn,
heb em via iemand anders daar gehaald van de week.
via marktplaats kan je em benaderen.
Deze is zeker betrouwbaar
klikker de klik
heb em via iemand anders daar gehaald van de week.
via marktplaats kan je em benaderen.
Deze is zeker betrouwbaar
klikker de klik
[ Voor 126% gewijzigd door ijsbeer910 op 06-06-2008 15:33 ]
Hele ladingen bij Saturn in Groningen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hmmmz mischien toch maar ff vanuit Bergen op Zoom de grens over fietsen dan. 
Volgende week zaterdag geef ik mijn zoon een Wii voor zijn verjaardag en papa is alvast spellen aan het verzamelen.
En de opzet van dit topic is goed bedoelt hoor. Er zijn meerdere mensen die vinden dat postings over de beschikbaarheid van de Wii Fit niet in het Wii topic thuishoren. En geloof me, de poster heeft ongetwijveld al het nodige gedaan om aan een Fit te komen. Dus een beetje minder met het hoogleraargehalte mag best.
Volgende week zaterdag geef ik mijn zoon een Wii voor zijn verjaardag en papa is alvast spellen aan het verzamelen.
En de opzet van dit topic is goed bedoelt hoor. Er zijn meerdere mensen die vinden dat postings over de beschikbaarheid van de Wii Fit niet in het Wii topic thuishoren. En geloof me, de poster heeft ongetwijveld al het nodige gedaan om aan een Fit te komen. Dus een beetje minder met het hoogleraargehalte mag best.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
zelf ben ik ook op internet beziggeweest vorige week, als je bij de winkels gaat zoeken wordt je NIETs wijzer.. niet leverbaar... levertijd onbekend. op marktplaats was ik niet gaan zoeken. ik was nogal verbaasd dat ze daar wel stonden, en nog wel in de regio.RaDKiLL schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:05:
Hmmmz mischien toch maar ff vanuit Bergen op Zoom de grens over fietsen dan.
en ik weet toch wel m'n dingetjes te vinden via internet. en ik denk dat er nog vele opzoek zijn
daarbij als we hier allemaal gaan klagen dat het niet te krijgenis, en elders liggen er stapels te verstoffen omdat ze ze daar niet willen hebben, er toch wel mensen blij gemaakt kunnen worden?
misschien niet geheel het idee van de topic starter doch wel een wens?
[ Voor 11% gewijzigd door ijsbeer910 op 06-06-2008 16:18 ]
In de winkel.
Om diverse redenen houden we er niet zo van als beschikbaarheid op GoT besproken wordt:
Om diverse redenen houden we er niet zo van als beschikbaarheid op GoT besproken wordt:
- Je kunt het prima zelf opzoeken.
- Hoog spam-mogelijkheden-gehalte
- Binnen no-time zijn posts alweer verouderd en nutteloos.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.