Ik heb mijn m1530 inmiddels ook besteld en zit in pre-productie:
Tuxedo Black
Intel® Core™2 Duo Processor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
15,4-inch UltraSharp™ WSXGA+ (1.680 x 1.050) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Hard Drive 250GB Free Fall Sensor (7200rpm)
NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB toegewezen grafisch geheugen
Vast 8x DVD+/-RW-station met dunne laadsleuf, inclusief software
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
Ten eerste wil ik iedereen bedanken die deze thread hebben opgestart of hebben bijgedragen! Jullie hebben me tegelijkertijd overtuigd maar ook wat bang gemaakt, m.n. over het scherm, maar we zullen zien!
Ten tweede wil ik graag een vraag stellen. Ik kwam er toevallig vandaag achter dat mijn eigen baas ook sinds kort een (rode) m1530 heeft aangeschaft. Hij gebruikt m veel voor presentaties met powerpoint. Nu zit hij met het volgende probleem. Avi's draaien niet vloeiend binnen powerpoint. Vreemdgenoeg wel als je ze kleiner maakt, maar bij normaal formaat blijft het horten en stoten. Met dvd's of bewegende beelden via internet (flash, youtube, etc) heeft hij geen enkel probleem. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het aan de hardware ligt (weet niet precies zijn specificaties), maar is Vista dan het probleem of slechte compatibiliteit met Office 2003? Heeft iemand ideeen of herkent hij/zij dit probleem? Klinkt off-topic, ik weet het, maar jullie hebben ervaring met zowel de m1530 als Vista dus ik dacht, ik vraag het aan de experts!
Alvast bedankt en zodra ik mijn machine binnen heb zal ik mijn ervaringen meedelen. Kan niet wachten tot hij er is (zit bijna de hele dag op mijn werk deze thread door te nemen; inmiddels bij deel 2 pagina 18 of zo).