[WBM] Algemeen Windows-Mobile topic

Pagina: 1
Acties:
  • 779 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Sinds kort ben ik overgestapt naar Windows Mobile ipv Symbian. Bij de symbian fora is altijd een apart topic, wat niet over de telefoon gaat maar over de specifieke versie van Symbian, waar door gebruikers van verschillende toestellen toch gezamenlijk elkaar kunnen helpen. Doordat ik een relatief oud toestel heb met Windows Mobile 6, krijg ik in het betreffende topic van mijn telefoon niet veel respons meer. Als er echter een apart Windows Mobile 6 topic zou zijn, zou dit geen probleem vormen. Is er een reden waarom er bij Symbian wel een S60V3 topic is en bij de Windows-kant geen Windows Mobile 5 of 6 topic?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:39
Ik voorspel dat dat dan een topic gaat zijn die zo op de 1000 posts zit, waar dezelfde vraag tientallen keren herhaald worden en waar de doorzoekbaarheid laag in is. Een 'het grote' topic heeft een aantrekkingskracht voor simpele vragen waarbij mensen geen zin hebben om te zoeken.

Als je echt een probleem hebt met Windows Mobile, open dan een nieuw topic, nadat je zelf research hebt gedaan.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Precies, voor problemen lijkt het me sowieso beter om een apart topic te openen. We hebben een heel forumonderdeel Telecommunicatie, ik denk dat een topic het beste zou passen in Windows Based Mobiles & PDA's als ik de lijst zo eens bekijk :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Nou ja ik heb meerdere kleine vragen waar ik als beginneling niet uit kom, maar een groot vragen en antwoorden topic is dus niet gewenst? Vanwaar wel de S60V3-topics?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Leesvoer: Verwijzen naar centrale topics, dat was toch niet de bedoeli

In het kort, ze horen er niet te zijn, maar zijn er wel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Zou het wel toegestaan zijn als ik een Algemeen WM6 topic aan maak, waarin duidelijk vermeld wordt dat zeer simpele google vragen niet mogen? Want veel dingen zijn best onduidelijk bij Wm6 maar ook weer niet heel makkelijk zoekbaar, daarom leek mij persoonlijk een algemeen WM6 topic wel handig. Maar als dit niet toegestaan is, even goede vrienden ;).

EDIT:En het topic ook een beetje richt op de ervaringen met bepaalde dingen?

[ Voor 10% gewijzigd door MsG op 08-06-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ervaringen mag, dumpplaats voor vragen niet. En altijd even van te voren met de modjes overleggen of de TS naar wens is en het onderwerp geschikt is. Het is tenslotte geen standaard probleem topic, maar een langlopend iets.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Als ik zo even het S60V3-topic analyseer zie ik:

Wat kan er WEL in dit topic worden gepost?

1. Problemen die ontstaan met programma`s op Symbian software. (geen telefoon bugs)
2. Discussiëren over Symbian software.
3. Een link plaatsen naar een site met Symbian Software. -- Met onderbouwing en wat we daar allemaal kunnen vinden
4. Converteren van Video`s voor symbian met problemen. (in beperkte mate)
5. Software/Games plaatsen voor Symbian S60 3rd Edition, maar:

Die laatst 2/3 hebben we een apart topic voor bij WM, maar bijvoorbeeld dat eerste, is dat wel mogelijk? En bijvoorbeeld vragen die men niet heeft kunnen vinden, dus geen simple vragendump, maar ook weer niet alleen ervaringen, maar dus ook problemen met WM. Zou zoiets mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
MsG schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:09:
Als ik zo even het S60V3-topic analyseer zie ik:

Wat kan er WEL in dit topic worden gepost?

1. Problemen die ontstaan met programma`s op Symbian software. (geen telefoon bugs)
2. Discussiëren over Symbian software.
3. Een link plaatsen naar een site met Symbian Software. -- Met onderbouwing en wat we daar allemaal kunnen vinden
4. Converteren van Video`s voor symbian met problemen. (in beperkte mate)
5. Software/Games plaatsen voor Symbian S60 3rd Edition, maar:

Die laatst 2/3 hebben we een apart topic voor bij WM, maar bijvoorbeeld dat eerste, is dat wel mogelijk? En bijvoorbeeld vragen die men niet heeft kunnen vinden, dus geen simple vragendump, maar ook weer niet alleen ervaringen, maar dus ook problemen met WM. Zou zoiets mogelijk zijn?
Dat Symbian topic is alleen voor software bedoeld die je op je telefoon kunt installeren:
In dit topic gaan we het hebben over de software van toestellen die op Symbian S60 3rd edition draaien. Omdat Nokia de laatste tijd erg veel telefoons uitbrengt met dit besturingssysteem op hun telefoon, is er erg veel vraag gekomen voor software voor de telefoons. Hier kan je dat allemaal kwijt en over de software discussiëren!
Het is nooit een ervarings topic geweest van het besturingssysteem sybmians zoals jij dat nu wilt voor WM 6. Een groot ervaring topic lijkt me hier niet op de plaats omdat we juist willen dat mensen een nieuw topic gaan openen als ze een probleem hebben. Voor toestellen staan we dit vooralsnog wel toe omdat het dan toestel specificiek is en dat een centrale plek heeft. Aangezien het hele WBM forum over Windows Mobile gaat lijkt me dat niet wenselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Subtiel kickje, sorry als ik verkeerd zit!

Heb via msn mobile op mijn Htc touch HD een foto toegestuurd gekregen,
nu kan ik deze alleen nergens vinden in verkenner.
Weet iemand de opslaglocatie?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ten eerste: Een subtiel kickje is geen kick van bijna 3 jaar.

Ten tweede: Lieve Adjes is geen locatie voor een vragen topic. (Dus ja: je zit verkeerd)

Ten derde: Windows Phone is the place to be

Ten slotte: Waarschijnlijk staat het gewoon ergens onder je documenten, dan wel op je SD card.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.