Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als je echt een probleem hebt met Windows Mobile, open dan een nieuw topic, nadat je zelf research hebt gedaan.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
In het kort, ze horen er niet te zijn, maar zijn er wel.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
EDIT:En het topic ook een beetje richt op de ervaringen met bepaalde dingen?
[ Voor 10% gewijzigd door MsG op 08-06-2008 15:21 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wat kan er WEL in dit topic worden gepost?
1. Problemen die ontstaan met programma`s op Symbian software. (geen telefoon bugs)
2. Discussiëren over Symbian software.
3. Een link plaatsen naar een site met Symbian Software. -- Met onderbouwing en wat we daar allemaal kunnen vinden
4. Converteren van Video`s voor symbian met problemen. (in beperkte mate)
5. Software/Games plaatsen voor Symbian S60 3rd Edition, maar:
Die laatst 2/3 hebben we een apart topic voor bij WM, maar bijvoorbeeld dat eerste, is dat wel mogelijk? En bijvoorbeeld vragen die men niet heeft kunnen vinden, dus geen simple vragendump, maar ook weer niet alleen ervaringen, maar dus ook problemen met WM. Zou zoiets mogelijk zijn?
Dat Symbian topic is alleen voor software bedoeld die je op je telefoon kunt installeren:MsG schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:09:
Als ik zo even het S60V3-topic analyseer zie ik:
Wat kan er WEL in dit topic worden gepost?
1. Problemen die ontstaan met programma`s op Symbian software. (geen telefoon bugs)
2. Discussiëren over Symbian software.
3. Een link plaatsen naar een site met Symbian Software. -- Met onderbouwing en wat we daar allemaal kunnen vinden
4. Converteren van Video`s voor symbian met problemen. (in beperkte mate)
5. Software/Games plaatsen voor Symbian S60 3rd Edition, maar:
Die laatst 2/3 hebben we een apart topic voor bij WM, maar bijvoorbeeld dat eerste, is dat wel mogelijk? En bijvoorbeeld vragen die men niet heeft kunnen vinden, dus geen simple vragendump, maar ook weer niet alleen ervaringen, maar dus ook problemen met WM. Zou zoiets mogelijk zijn?
Het is nooit een ervarings topic geweest van het besturingssysteem sybmians zoals jij dat nu wilt voor WM 6. Een groot ervaring topic lijkt me hier niet op de plaats omdat we juist willen dat mensen een nieuw topic gaan openen als ze een probleem hebben. Voor toestellen staan we dit vooralsnog wel toe omdat het dan toestel specificiek is en dat een centrale plek heeft. Aangezien het hele WBM forum over Windows Mobile gaat lijkt me dat niet wenselijkIn dit topic gaan we het hebben over de software van toestellen die op Symbian S60 3rd edition draaien. Omdat Nokia de laatste tijd erg veel telefoons uitbrengt met dit besturingssysteem op hun telefoon, is er erg veel vraag gekomen voor software voor de telefoons. Hier kan je dat allemaal kwijt en over de software discussiëren!
Heb via msn mobile op mijn Htc touch HD een foto toegestuurd gekregen,
nu kan ik deze alleen nergens vinden in verkenner.
Weet iemand de opslaglocatie?
Alvast bedankt!
Ten tweede: Lieve Adjes is geen locatie voor een vragen topic. (Dus ja: je zit verkeerd)
Ten derde: Windows Phone is the place to be
Ten slotte: Waarschijnlijk staat het gewoon ergens onder je documenten, dan wel op je SD card.
Dit topic is gesloten.