Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:11

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Hallo,

Ik ben eindelijk in het bezit van een toestel waarbij een screenprotector minder waard is dan het toestel, dus wil ik graag zo'n ding gebruiken. Wat is jullie ervaring ermee? Is een duurdere ook echt beter? Of is dit puur flessentrekkerij? Het betreft hier een HTC P4350. Ik ben namelijk bang dat het pennetje op den duur krassen veroorzaakt zonder protector, net als je veel bij de DS ziet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Veel mensen hoor ik over Brando als een zeer goed merk.

Ikzelf werk nu al bijna 4 jaar met smartphones/PDA's maar altijd zonder screenprotector en nog nooit krassen gehad.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:11

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Jij gebruikt ook een stylo om te tikken? Tja ik ben een echte krasjesfreak, dus ik ga er wel voor denk ik. Ik ken iemand met een Wizard die er 1 op had, en dat zag je helemaal niet, dus baat het niet dan schaadt het niet zeg maar :). Hoe kan je zo'n ding het veiligst/best cleanen alvorens zo'n screenprotector er op te plakken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb er geen op mijn TyTN gegooid, maar wel spijt nu. In het begin geen krasjes, maar de laatste maanden lijkt het exponentieel te stijgen. :S

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Er loopt hier al een erg intressant topic over: Het Algemene Screen-Protectors Topic :)

Dit topic is gesloten.