Mede-crunchers, met toestemming van de modjes wil ik hierbij graag melden dat er weer een EK-pool extra ingevuld kan worden. Een paar feiten staan hieronder vermeld.
* Website: www.vergelijk.nl/euro2008
* Organisatie: Duidelijk in de URL vermeld dacht ik zo...
* Kosten: Gratis
* Waarom meedoen?: Je kan in teamverband spelen, koeien onderling dus.
* Prijzen?: Jazeker, ik wil niet meer reclame maken dan ik nu zijdelings al doe dus kijk op de website voor meer informatie hierover.
Natuurlijk wordt iedereen nu van links en rechts bestookt om vooral mee te doen met een EK-pool, dit is er één van velen en je bent niet verplicht om mee te doen. Maar misschien levert het nog wat leuke statistieken op en je hoeft geen farm te hebben om kans te maken op de #1!
Om mee te kunnen doen moet je je registreren en dan bij de pool "Dutch Power Cows" aansluiten, het wachtwoord is "crunchen".
Succes!
* Website: www.vergelijk.nl/euro2008
* Organisatie: Duidelijk in de URL vermeld dacht ik zo...
* Kosten: Gratis
* Waarom meedoen?: Je kan in teamverband spelen, koeien onderling dus.
* Prijzen?: Jazeker, ik wil niet meer reclame maken dan ik nu zijdelings al doe dus kijk op de website voor meer informatie hierover.
Natuurlijk wordt iedereen nu van links en rechts bestookt om vooral mee te doen met een EK-pool, dit is er één van velen en je bent niet verplicht om mee te doen. Maar misschien levert het nog wat leuke statistieken op en je hoeft geen farm te hebben om kans te maken op de #1!
Om mee te kunnen doen moet je je registreren en dan bij de pool "Dutch Power Cows" aansluiten, het wachtwoord is "crunchen".
Succes!
Doet wat met CLP, loopt niet meer hard 😢