Linksys WAG200G op Ons Net Eindhoven mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-11 13:47
Ik heb hier een glasvezel verbinding van Ons Net Eindhoven. Daarachter staat een Linksys WAG200G. Nou kan ik draadloos verbinding maken met de Linksys, maar niet met internet. Dan krijg ik ook mooi een 192.168.1.x adres van de Linksys.
Als ik echter een kabel in de linksys doe, krijg ik een ander ip (rechtstreeks van Ons NET?) en kan ik wel op internet. Ik kan dan overigens niet meer op de linksys met 192.168.1.1, wat wireless dus wel lukte. Maar dan kan ik weer niet op internet.... zucht.....

Ik heb al allerlei settings geprobeerd, RFC 1483 Bridged, RFC 2364 PPPoA, maar allemaal zonder verschil.

Het is niet van mezelf, het is bij een klant, ik heb hier zelf geen ervaring mee. Kan iemand hier een lichtje over laten schijnen?

Ik wil dus draadloos op internet op deze manier, maar dat lukt dus niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Zorro op 05-06-2008 11:38 ]

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Je kan met 1 PC online via dit ding omdat je hem als AccessPoint gebruikt. Hij kan niet de router functie gebruiken omdat je WAN (internet) poort een xDSL poortje is en geen Ethernet (netwerk) poortje.

Dus een Linksys WRT54GL halen, dat is de tegenhanger waar de WAN (internet) poort een Ethernet (netwerk) poort is.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-11 13:47
Inmiddels gedaan, en het werkt! Bedankt :)

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Verwijderd

De kennis en ervaringen van mensen bundelen. Vandaar een Ons Net Eindhoven topic, geheel geweid aan alles rondom Ons Net Eindhoven.

Ons Net Eindhoven (Deel 1)