Ik heb vandaag een X1900XT overgenomen van iemand en zag dat het ding een video-in portje had. Direct de kabeltjes opgezocht en mijn GameCube afgestoft om te kijken of ik die er op aan kon sluiten. Ik heb tot nu toe nog geen enkel resultaat bereikt en ook Google weet geen raad.
Het lastige is dat de software van de ATi site alleen maar een update is voor de bestaande Multimedia center die ik dus niet meer heb. Ik heb dus diverse programma's gedownload zoals amcap en Dscaler maar het mocht niet baten. Wat ik ook probeer ik krijg geen beeld.
De GameCube is aangesloten met het S-Video > Composiet kabeltje dat bij de kaart geleverd werd.
Het apparaat zend als het goed is een PAL 60 signaal uit(480i).
Edit: De volgende drivers zijn geinstalleerd:
Nieuwste Catalyst
ATi T200 Analog Stream
Het lastige is dat de software van de ATi site alleen maar een update is voor de bestaande Multimedia center die ik dus niet meer heb. Ik heb dus diverse programma's gedownload zoals amcap en Dscaler maar het mocht niet baten. Wat ik ook probeer ik krijg geen beeld.
De GameCube is aangesloten met het S-Video > Composiet kabeltje dat bij de kaart geleverd werd.
Het apparaat zend als het goed is een PAL 60 signaal uit(480i).
Edit: De volgende drivers zijn geinstalleerd:
Nieuwste Catalyst
ATi T200 Analog Stream
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 19:40 ]