Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinkelover schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:32:
*kick. Ik probeer de NOS applicatie nu via een Nokia E52 te downloaden, maar dat wil uberhaupt niet via de mobiele websites en links (nieuwe FP2 browser wordt waarschijnlijk niet herkend, echter met Opera Mini werkt het ook niet) Zijn er nog elders gewoon losse installers te downloaden?
De Nokia E52 wordt nog niet ondersteund (check de lijst van ondersteunde toestellen). Ik heb een aanvraag ingeschoten bij de partij die de apps bruikbaar maakt voor nieuwe modellen. Mocht je op de hoogte willen blijven van de ontwikkelingen, mail mij dan eventjes (op sam punt warnaars at nos punkt nl) :) Anders kan je nos.nl/mobiel blijven checken op beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:41:
Ik krijg het hele streaminggedeelte met mijn N95 via Wifi niet aan de praat. Hij geeft buffert aan en daarna, seconde of 20, de melding dat het afspelen is mislukt. Via mn Hi Internet abbo werkt het soms wel, maar daar is het officieel niet toegestaan.
Ik had op mijn E71 hetzelfde probleem. De Uitzending Gemist applicatie werkte prima over gprs (KPN Mobiel), maar als ik gebruik maakte van een WiFi toegangspunt had ik dezelfde ervaring als jij: 'Gereedmaken om af te spelen' soms gevolgd door 'bufferen', maar altijd eindigend met 'Afspelen mislukt'.

Wat voor mij werkte was om in de Realplayer applicatie de proxy voor streaming uit te zetten (Hoofdmenu -> Media -> RealPlayer -> Opties -> Instellingen -> Streaming -> Proxy -> Proxy gebruiken, die op 'Nee' zetten).

Nu laat de Uitzending Gemist applicatie video zien over gprs en over WiFi.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Pagina: 1 2 Laatste