DVB-T, België, OS X

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 08:33
Hallo,

Zijn hier mensen die ervaring hebben met DVB-T?

Vanaf november wordt analoge tv afgeschaft in België, het is dus zinloos om een analoge tuner te kopen. De toekomst is digitaal, dus zul je het moeten doen met een digitale tuner.

Nu ben ik wel geïntresseerd om een digitale tuner te kopen. Hoe is de ontvangst, heb je veel zenders? ik leef in Belgisch Limburg. MAW is het het geld waard om zo iets te kopen?

Stel dat ik dan geintreseerd ben, welke digitale tuners zijn compatible met leopard? (macbook C2D 2.4) Er word met veel roem gesproken over EyeTv. Als ik dat google kom ik uit op Elgato, de maker die de software bij zijn tuners stopt. Echter zijn die tuners nogal duur, en heb je weinig keuze. Op ebay is er welliswaar goedkoper te vinden.

Zijn er geen third party tuners die ook met eyetv komen? Wat is jullie ervaring met Eyetv? Zijn er alternatieven voor Eyetv?

Ik ben nu Eyetv aan het downloaden om te zien wat het is, maar zonder tuner kan ik er niet veel mee testen.

http://www.softfocus.be/

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 19:32
In de Apple shop staan er een paar. Er is een topic over:"Nieuwe" DVB Tuner voor de mac. Met andere woorden, met heel even zoeken moet je een eind kunnen komen. Welke apparaten en ervaringen heb je zelf al gevonden?

http://twitter.com/randalpeelen

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals Jimp al aangeeft zijn er al topics over DVB-T apparatuur en software onder Mac OS X. Als je het over DVB-T in België wilt hebben, kun je het beste in LCD, Plasma, Projectie & Recording kijken. In ieder geval is door het gebruik van de search en Google al het nodig aan informatie te vinden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.