Ik rij een Peugeot 307SW en af en toe in een 206 en 206SW van familie. Wat mij enorm tegenstaat is de afwerking en de gebruikte materialen bij Peugeot, hendeltjes en flippertjes kunnen naar alle kanten bewegen, op knoppen zit speling, etc. Daar komt bij dat ik bovengemiddeld veel storingen heb, ik sta echt om de haverklap in de garage. Omdat ik daar toch geregeld ben heb ik ook even de 407 en 308 bekeken maar dit is de zelfde kwaliteit.
Persoonlijk ga ik enorm voor Skoda of Totyota. De Fabia 1 die ik heb gehad was echt superdegelijk en erg betrouwbaar. De betrouwbaarheid van Totyota staat al jaren aan de top.
Zeker voor 12.000 euro zou ik niet voor de Peugeot gaan.
Persoonlijk ga ik enorm voor Skoda of Totyota. De Fabia 1 die ik heb gehad was echt superdegelijk en erg betrouwbaar. De betrouwbaarheid van Totyota staat al jaren aan de top.
Zeker voor 12.000 euro zou ik niet voor de Peugeot gaan.
Op dat moment heeft een koper de keuze uit een ruim aanbod van de 207 of jouw iets oudere 206, een laatste exemplaar van het vorige model. Wat denk je dat dit met de restwaarde doet?Op het moment dat je tot verkoop over gaat (wellicht over een jaar of 5) dan is zowel de Toyota als de Peugot een oud model natuurlijk.