Staat tegenover dat de shogun versie, ongeveer alles aan boord heeft wat je wil in deze klasse... En die is niet veel duurder!Ricardo87 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:57:
[...]
Been there, done that.
En vond er niets aan zoals eerder vermeld in het topic. Overrated auto'tje, te dure accesoires, base model dat niets voorstelt.
Niet om jou af te branden hoor, maar puur mijn eigen mening. Niet iedereen vind nu eenmaal dezelfde auto's fijn
Je moet hem wat hoger in de toeren houden om de prestaties er uit te krijgen, zo rond de 4500 toeren, dan wil hij echt wel. Daaronder issie vooral stil!Ricardo87 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:54:
[...]
Ik heb het inderdaad verkeerd omschreven. Qua specificaties is de Swift inderdaad sneller, alleen zo voelt hij absoluut niet aan. Als ik het gaspedaal plank, voel ik niets gebeuren. In de Peugeot en Toyota is de beleving veel groter, ook al zijn ze qua cijfers trager.
Viel me opzich best tegen, de Swift ziet er van buiten uit als een zeer sportief wagentje, alleen van binnen valt dat hele gevoel weg.
[ Voor 39% gewijzigd door 911GT2 op 06-06-2008 11:29 ]