Plusteken bij typen

Pagina: 1
Acties:
  • 566 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 18:54
Sinds een paar dagen h+eb ik een vaag probleem.
Als ik iets aan het typen ben, in welk programma dan ook, dan krijg ik af en toe als ik op een toets druk een plusteken (+).

Het is bij willekeurige letters. Soms krijg ik het plusteken zonder de letter die ik intoetste en soms krijg ik het plusteken en de letter die ik intoetste.

Heel irritant, als ik een wachtwoor+d in typ in windows dan kan ik deze dus vaak nog een keer in+ypen omdat er dan weer een plusteken tussen staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:47

Haan

dotnetter

Het kan aan twee dingen liggen:
-je toetsenbord
-software

Het eerste test je door je toetsenbord aan een andere pc te hangen / een ander toetsenbord aan jouw pc te hangen

Het tweede test je door bijvoorbeeld een live Linux distro te starten en te kijken of het dan ook gebeurt

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ander toetsenbord geprobeerd? Toetsenbord op andere PC geprobeerd? Toetsenbord schoongemaakt? Live CD probereerd om software fouten uit te sluiten?

Wat verwacht je eigenlijk van dit topic? Je zult gewoon dingen moeten gaan testen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 18:54
Het is een toetsenbord geintegreerd in mijn laptop.
Van het weekend een ander toetsenbord geprobeerd en daarbij heb ik het pr+obleem niet kunnen ontdekken. Ik hoopte dat het andere toetsenbord automatische instellingen pakte ofzo en dat het dus een instellingsprobleem is. Ik hoopte met dit topic te ontdekken of iemand anders dit probleem herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

mss een irritante worm ?
kheb vroeger eens een wormvirus gehad en die liet op m'n desktop alle icoontjes weglopen van mijn muis : :+
gelukkeg bestond er zoiets als het menu START ;)

[ Voor 77% gewijzigd door pm1 op 02-06-2008 13:00 ]

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:46

remco_k

een cassettebandje was genoeg

pm1 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:59:
mss een irritante worm ?
kheb vroeger eens een wormvirus gehad en die liet op m'n desktop alle icoontjes weglopen van mijn muis : :+
gelukkeg bestond er zoiets als het menu START ;)
Lijkt me niet aangezien het probleem zich met een ander toetsenbord niet voordoet.
Het toetsenbordje van de laptop is gewoon gaar. Misschien dat de + toets een beetje (of net niet/net wel) blijft hangen ofzo. Anders gewoon even een nieuwe bestellen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Kijk eens naar je numlock of je FN toets.

Zeg maar de toets waarmee je je numpad aanzet.
Bij de meeste laptops zijn deze onder de letters verwerkt.
Misschien dat daar een toets blijft hangen oid?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 19:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb je niet toevallig de taalinstelling in Windows verkeerd staan? Kan per applicatie verschillen zelfs. Het kan daarom vrij willekeurig lijken terwijl dit niet het geval is.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Volgens mij is je tb gaar. Zal niet aan de sfotware liggen. Zeker omdat het willekeurig voorkomt.
Misschien eens goed schoon(laten)maken?

[ Voor 17% gewijzigd door DeeJee op 02-06-2008 13:05 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:08

Harrie

NederVlaming

Ik heb iets soortgelijks op mijn toshiba satellite 4600 pro laptop. Soms als ik typ komt er een hele reeks letters ineens tussen. Je toetsenbord is gewoon gaar. Ik weet alleen niet of de chip die de toetsaanslagen omzet naar signalen mee met het toetsenbord vervangen wordt, of dat deze op het moederbord zelf zit? Er gaat bij mij gewoon een flatcabletje van het toetsenbord naar het moederbord volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Heb je al eens geprobeerd het toetsenbord schoon te maken (troep wegblazen / uitschudden, spuitlucht / stofzuigen / etc) ? Kan inderdaad best een half hangende en/of plakkende + toets zijn.
Dat ie echt krak is kan natuurlijk ook, maar meestal is het iets simpels .... al een keer een klap gegeven en/of de + toets schoongemaakt ? Uiteraard op eigen risico ... ;)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk, het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat en dingen probeert voordat je een topic opent, en dat dat duidelijk is in je topicstart. In dit geval lijkt het alsof je alleen maar een vraag hier dumpt en zelf niets probeert. Daarnaast verwachten we in hardwaresubfora volledige specs te lezen. Geen wonder dat men geen rekening houdt met het feit dat je een laptop hebt als je dat nergens meldt :o

Het proberen met een ander toetsenbord is een erg voor de hand liggende mogelijkheid. De conclusie die je eruit kun trekken als je het niet met een ander toetsenbord voorkomt lijkt duidelijk, maar ook daar doe je niets mee.

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin dat eens te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.