Allereerst groet ik u allen! (1e post,

)
Ik ben sinds 30 mins de eigenaar van een 40w4000. Ik ben woonachtig in Groningen (jaja ook al), ben de hele stad doorgefiets als een sjacheraar om maar te kijken of ik nog ergens iets van de prijs af kon krijgen. Resultaat: inclusief kortingen e1200, bij de S&F. Wilde hem eigenlijk niet bij deze zaak kopen, maar zij waren de enige in denk ik heel Groningen die hem nog op voorraad hadden in het hoofdmagazijn. Als ik ze mag geloven komt ie dinsdag

.
Ik zal voor diegene die benieuwd is naar de voorraad status mijn bevindingen hierop geven. Ik ben bij de volgende zaken geweest (prijzen incl acties):
S&F: levertijd
komende week, nog +-10 stuks op voorraad (uiteindelijk
e1200).
Botman (speciaalzaak in groningen): geen voorraad, konden wel geleverd krijgen
+-2 weken (wilde echt niet lager gaan dan
e1309).
Prijstopper: kregen
28 juni weer binnen. Was nog wel mooie actie in de winkel. Begon een beetje te pingelen: te duur, arme student

, maar wil wel hééél graag die tv hebben. Zegt verkoper vooruit e1375. Maar dat meende hij dus inclusief sony-actie. Wilde me al bijna omdraaien en weglopen zegt zn collega: neenee daar gaat nog e200 van af hoor. Maar goed vond de levertijd te lang. Maar goed
e1175 dus.
Mediamarkt: levertijd
3 tot 4 weken, prijs wilde de verkoper niet over gaan hebben aangezien ze dat alleen doen over producten die voorradig zijn, aldus de verkoper. Snel uitgepraat dus.
Saturn (groningen): levertijd
6 weken, geen grap. Verkoper vertelde me dat ze wel nieuwe binnen kregen maar dat die allemaal al verkocht waren. Prijs saturn Groningen
e1209.
Al met al ben ik tevreden met het resultaat. Mn tv voor een nette prijs en hij komt (ik dank de goden als ie er daadwerkelijk is) dinsdag. Kom ik ook niet in de problemen net de Sony-actie.
Laatste punt wat ik nog te horen kreeg bij Botman was, dat de AlphaCrypt kaart er wel gewoon bij verkocht wordt door hun, eventueel in combinatie met ziggo. Maar de beste man wist mij te vertellen dat de tv op deze manier geen HD ging weergeven en dat daar toch echt een losse decoder voor aangeschaft moest worden. Iemand die dit kan bevestigen? Ben namelijk wel geinteresseerd in die geintegreerde tuner maar als HD niet weergegeven gaat worde, wordt het misschien maar een Harmony er bij aanschaffen...
Groet Serotonin