[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 156.307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260219

@Mig29: 40W4000 pas weer in september?????

Wie heeft uberhaupt zijn W4000 bij Saturn besteld?

Bovendien, wat geven zij daar als levertermijn op? (Indien deze niet voorradig is, maar jij hem al wel hebt aanbetaald/afbetaald).

Als dit wel uitdraait op een hoax. Wie valt er dan door de mand? Saturn of Sony.

Wie de dupe wordt is wel duidelijk, dat zijn wij! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

Anoniem: 262089 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:58:
Bedankt voor de link heb hem gelijk veranderd en Joop de vorige topic starter als bron erbij vermeld.

Zal tzt nog proberen de nieuwe modelen erbij te zetten.
Toppertje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Eergisteren is onze 9 jaar oude CRT kapoet gegaan. Mooie reden om een nieuwe te kopen dus.

Ik wist al vrij snel dat ik een Sony Bravia wil hebben (nouja, voor m'n ouders dus :P ) alleen zit ik met een vraag.

Wat is precies het verschil tussen de 32T3000 en de 32S3000? Ik heb wel op vergelijken geklikt op de Sony website, maar het wordt er niet echt duidelijker op voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34614

sOid schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:42:
Eergisteren is onze 9 jaar oude CRT kapoet gegaan. Mooie reden om een nieuwe te kopen dus.

Ik wist al vrij snel dat ik een Sony Bravia wil hebben (nouja, voor m'n ouders dus :P ) alleen zit ik met een vraag.

Wat is precies het verschil tussen de 32T3000 en de 32S3000? Ik heb wel op vergelijken geklikt op de Sony website, maar het wordt er niet echt duidelijker op voor me.
Had ik ook naar gekeken - hoofdzakelijk cosmetisch. Volgens mij had de ene bovendien een draaibare poot en de andere niet (T wel dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Vanmorgen bij de Prijstopper in Groningen de Sony KDL 40W4000 gekocht voor € 1350,00 ex cashback van Sony. (Dus incl. € 1150,00) Ben ook bij Saturn geweest, daar koste de tv incl. cashback van Saturn € 1409,00 maar ex cashback van Sony. Scheelt dus toch nog € 59,00. :)
Alleen jammer dat de leverdatum pas op 28 juni is, dus na het EK helaas. :(
Heb er wel 4 jaar extra garantie bijgekocht, zodat ik direct een nieuwe krijg, mocht hij binnen 5 jaar stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239407

Ze zijn wel makkelijk in Groningen dan... Hoelang heb je moeten doorzeiken voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Anoniem: 239407 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:06:
Ze zijn wel makkelijk in Groningen dan... Hoelang heb je moeten doorzeiken voor die prijs?
Was zo geregeld, heb de verkoper gevraagd of ik hem voor € 1300,00 kon krijgen. Moest hij eerst met zijn baas bellen. Na een tijdje bellen, kwam hij met een laagste prijs van € 1350,00.
Vond ik nog een prima bedrag.
Bij Norrod en Funprice kon ik hem nog goedkoper krijgen, ongeveer € 1235 euro, maar die doen niet mee met de cashback actie van Sony, dus die vielen daardoor af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het toestel voor 1799 wordt aangeboden is het niet logisch dat ze het toestel verkopen met bijna 500 euro korting... Heb ik nog nooit gehoord althans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net de 32w4000 binnen. Mooi toestel en groot zat voor in de woonkamer.

Bij installeren ondekte ik helaas wel 2 (precies onder elkaar) hangende pixels (felgroen).
Dit valt vooral op bij donker beeld.
Is het iets om hiervoor de winkel te bellen (It's in mijn geval) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensh
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 21:41
Er zijn 2 modellen 40W4000, te weten 40W4000E en 40W4000AEP. Bij de shops waar ze extensie vermelden zul je zien dat de goedkope 40W4000's altijd de AEP versie zijn en de duren de 4000E versie.

Sony NL gebeld met vraag voor verschil. Was er niet. E en AEP staan voor Europees model maar technisch gelijk. Op vraag waarom prijsverschil wist Sony mij geen antwoord te geven behalve dat het winkels vrij staat hun prijs te bepalen. :?

Heb dus de 4000AEP maar bestelt. :)

Nu een week of 3-4 wachten. Ben geen voetballiefhebber dus die wachttijd kan er nog wel bij. Nu maar hopen dat het beeld goed is en niet te groot voor in woonkamer (heb hem nl nog niet live gezien)

Just my 5 cents

Vostro1000 en Dimension9150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00
Anoniem: 260219 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:25:

Ik

Overigens lijkt me een levertijd in september echt onzin, dat betekent dat ze ruim 3 maanden nodig hebben om weer iets te kunnen leveren :X

De verkoper bij Saturn melde dat Sony normaal gezien binnen 2 weken levert, maar gezien de enorme drukte op het moment dat niet te verwachten valt. Hij rekende op maximaal 4 weken, dus nogmaals september lijkt me grootse onzin.

/me hoopt dat ie snel komt, wachten is niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
EmRuTToY schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:14:
De Saturn in Hoofddorp heeft geen 40/46/52W4000 op voorraad, heb er net over gebeld met de klantenservice. Ze verwachten een nieuwe batch pas over vier weken. Vind het best wel jammer, het was een mooie prijs!

@TheSpank, geen idee is te ver voor mij :>
Ik heb vandaag bij de BCC in hoofddorp de KDL40w4210 ( Zelfde als de 4000 alleen dan compleet zwart ) voor 1399 inclusief bezorging en verwijderingsbijdrage, dus wel iets duurder als bij de Saturn waar hij 1299 is ( bij beide krijg je nog 200 terug van sony ) maar die was wel op voorraad en word volgende week bezorgd.
Zenit schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:01:
[...]

Ik

Overigens lijkt me een levertijd in september echt onzin, dat betekent dat ze ruim 3 maanden nodig hebben om weer iets te kunnen leveren :X

De verkoper bij Saturn melde dat Sony normaal gezien binnen 2 weken levert, maar gezien de enorme drukte op het moment dat niet te verwachten valt. Hij rekende op maximaal 4 weken, dus nogmaals september lijkt me grootse onzin.

/me hoopt dat ie snel komt, wachten is niet leuk :(
Zowel de BCC als de saturn gaven aan dat de levertijd voor de KDL40W4000 ongeveer een maand was

[ Voor 32% gewijzigd door Woy op 04-06-2008 22:08 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Laatst online: 15:00
Ik hou dus ook wel rekening met die 4 weken, maar dat maakt het wachten niet leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263723

Albo schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:56:
Vanmorgen bij de Prijstopper in Groningen de Sony KDL 40W4000 gekocht voor € 1350,00 ex cashback van Sony. (Dus incl. € 1150,00) Ben ook bij Saturn geweest, daar koste de tv incl. cashback van Saturn € 1409,00 maar ex cashback van Sony. Scheelt dus toch nog € 59,00. :)
Alleen jammer dat de leverdatum pas op 28 juni is, dus na het EK helaas. :(
Heb er wel 4 jaar extra garantie bijgekocht, zodat ik direct een nieuwe krijg, mocht hij binnen 5 jaar stuk gaan.
en je weet zeker dat de tv dan geleverd is? Anders loop je straks de sony actie mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Net bij Redcoon de KDL-40W4000 bestelt, kan niet wachten om de PS3 er op aan te gaan sluiten zodra die er is. Mijn broer heeft de KDL-40X3500 en is er erg positief over, de 40W4000 schijnt er niet erg ver vanaf te liggen. Verder zijn TrustedReviews en HDTVuk helemaal blij met de 40W4000.

Naast mijn oude JVC TV heb ik nu een Casema kastje met IRDETO kaartje erin. Is het mogelijk om deze direct via de Sony te gaan gebruiken? Dan heb ik puur zo'n AlphaCrypt kaartje nodig? Of is dat niet compatible?

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236367

Zyphrax schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:19:
Naast mijn oude JVC TV heb ik nu een Casema kastje met IRDETO kaartje erin. Is het mogelijk om deze direct via de Sony te gaan gebruiken? Dan heb ik puur zo'n AlphaCrypt kaartje nodig? Of is dat niet compatible?
Ja dat werkt. Je hebt een Alphacrypt Classic CAM nodig. Dit wordt niet ondersteund door Sony of Ziggo. Even zoeken in dit dit forum en je had dit antwoord ook gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 236367 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 06:49:
[...]

Ja dat werkt. Je hebt een Alphacrypt Classic CAM nodig. Dit wordt niet ondersteund door Sony of Ziggo. Even zoeken in dit dit forum en je had dit antwoord ook gevonden...
De verkoper vertelde mij dat ziggo binnen enkele maanden een update zal doen waardoor deze Alphacrypt niet meer zal werken, maar verder kan ik daar niks over vinden op internet. Iemand anders die hier wat over weet? Het lijkt mij dat je dan ook gewoon een nieuwe firmware in je Alphacrypt kan stoppen. Want ziggo gaat natuurlijk niet al hun klanten een nieuwe decoder geven en dus zullen hun het ook met software op moeten lossen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-07 16:01
rwb schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:03:
[...]

De verkoper vertelde mij dat ziggo binnen enkele maanden een update zal doen waardoor deze Alphacrypt niet meer zal werken, maar verder kan ik daar niks over vinden op internet. Iemand anders die hier wat over weet? Het lijkt mij dat je dan ook gewoon een nieuwe firmware in je Alphacrypt kan stoppen. Want ziggo gaat natuurlijk niet al hun klanten een nieuwe decoder geven en dus zullen hun het ook met software op moeten lossen.
Dat werd mij ook verteld door een verkoper. Dit gaat misschien in september gebeuren.

Probeer Ziggo te bellen; "uw wachttijd bedraagt meer dan 10 min...." 8)7
Ik zal het laten weten, zodra ik iemand te pakken krijg.

Het zal idd wel kunnen worden opgelost met een firmware update, maar ja liever zekerheid voor ik dat ding ga kopen voor HD EK2008 :*)

Hier een link met de topic erover:
http://gathering.tweakers...st_messages/1287489/last/

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40

BreeeZe

Devt

BlackiE1982 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:36:
[...]

Dat werd mij ook verteld door een verkoper. Dit gaat misschien in september gebeuren.

Het zal idd wel kunnen worden opgelost met een firmware update, maar ja liever zekerheid voor ik dat ding ga kopen voor HD EK2008 :*)

Hier een link met de topic erover:
http://gathering.tweakers...st_messages/1287489/last/
Dat gerucht gaat al sinds dat ik een AlphaCrypt CAM in m'n mediacenter pc heb, en dat is inmiddels al een jaar of 2.

Niemand kan je garanderen dat het blijft werken, maar er is op dit moment ook niemand die je kan vertellen dat het op een bepaalde datum niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263820

Anoniem: 260219 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:25:

Bovendien, wat geven zij daar als levertermijn op? (Indien deze niet voorradig is, maar jij hem al wel hebt aanbetaald/afbetaald).

Als dit wel uitdraait op een hoax. Wie valt er dan door de mand? Saturn of Sony.

Wie de dupe wordt is wel duidelijk, dat zijn wij! :'(
Ik heb een 40w4000 bij Saturn in Hoofddorp besteld. Om voor de korting mee te doen heb ik hem wel al betaald. De bon voor de teruggave van Saturn al opgestuurd. Volgens de verkoper zou ik dankzij de verkoop datum dan ook voor de Sony actie in aanmerking komen. Ik kan daar echter pas geld gaan claimen als in de TV geleverd krijg en de steepjescode kan opsturen.

Leveringstermijn werd als "voor eind van de maand" aangegeven. Er werd beweerd dat afgelopen maandag 14 schermen door sony geleverd zouden worden, het bleken er echter slechts 3 te zijn. "Maar het zou zo maar eens kunnen dat er voor het eind van de maand meer geleverd zouden worden, dat weet je nooit met Sony" volgens zelfde verkoper.

Het is wel een risico, maar het lijkt alsof de leveringsproblemen zich ook bij andere winkels voordoen en ik wil toch echt alleen dit type hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazydungeon
  • Laatst online: 19-06-2020
Ik heb afgelopen maandag bij scheer en foppen de 40w4000 besteld en ze kon me garanderen dat hij vrijdag wordt geleverd. voor een prijs van 1399. (exl sony actie)

dus ik ben benieuwt ga ze zo maar even bellen om het na te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
BlackiE1982 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:36:

Bespaar je de moeite (en geld) om met de Ziggo helpdesk te bellen over de AlphaCrypt CAM. Het is al een wonder als de betreffende helpdesk medewerker weet wat een AlphaCrypt CAM is, laat staan dat ze er juiste informatie over kunnen verstrekken. Ondersteuning of opzettelijke tegenwerking van de AlphaCrypt is een intern beleidsvraagstuk van Ziggo waar helpdesk medewerkers geen (eerlijk) antwoord op hebben. Als die helpdesk medewerkers al iets is ingefluisterd door de Ziggo managers dan zal dat in ieder geval een antwoord zijn waarmee potentiele kopers van een AlphaCrypt worden afgeschrikt omdat ze nu eenmaal niet willen hebben dat je een AlphaCrypt CAM gebruikt.

Een garantie is dus niet te krijgen en niemand weet wat Ziggo en Irdeto allemaal aan het bekokstoven zijn in hun achterkamertjes om misschien een poging te doen om in één keer de AlphaCrypt buitenspel te zetten zonder dat de goedgekeurde ontvangers daar last van hebben. Als ze dat lukt zullen ze natuurlijk extern communiceren dat het aan de AlphaCrypt ligt, want zij hebben "niets speciaals" gedaan om de AlphaCrypt tegen te werken. Intern gaan dan echter de champagne flessen open want ze hebben al hun klanten weer volledig onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 14:46
Ik heb mijn 40W4000 al iets langer dan een week thuis staan.
Besteld bij Aabatron op 18 mei en normaal 21 mei al kunnen afhalen (mocht er geen transportfout bij hen gebeurd zijn).
Door hun fout kon ik'm pas op 26 mei afhalen.
Ik heb hem 1257€ betaald, wat gezien de snelle beschikbaarheid toch wel erg goed meeviel.
Vermist Aabatron niet aan de WKaktie meedoet, ben ik toch nog aan't proberen "iets" als aktie te kunnen krijgen.
Bijkomend probleem is dat ik in België woon en ik Nederland hem gekocht heb:
- kan ik ook niet meedoen aan de Belgische 8GB-USBstick en/of blikjeskoelbak actie

Nu probeer ik een Sony helpdesk-mailadres te vinden maar das blijkbaar niet zo simpel.
De Belgische-site heeft wel een webformulier, maar de Nederlandse heeft dit niet.
Straks misschien eens telefonisch uitleg gaan vragen wat ik misschien kan doen...

Voor de rest ben ik uiterst tevreden over de televisie, supermooi beeld, mooi design en net groot genoeg.
Tevens m'n PS3 eraan gesloten en die weergeeft de BluRay's perfect en het gamen is ook de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
ArChie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:47:
[...]
Bespaar je de moeite (en geld) om met de Ziggo helpdesk te bellen over de AlphaCrypt CAM. Het is al een wonder als de betreffende helpdesk medewerker weet wat een AlphaCrypt CAM is, laat staan dat ze er juiste informatie over kunnen verstrekken. Ondersteuning of opzettelijke tegenwerking van de AlphaCrypt is een intern beleidsvraagstuk van Ziggo waar helpdesk medewerkers geen (eerlijk) antwoord op hebben. Als die helpdesk medewerkers al iets is ingefluisterd door de Ziggo managers dan zal dat in ieder geval een antwoord zijn waarmee potentiele kopers van een AlphaCrypt worden afgeschrikt omdat ze nu eenmaal niet willen hebben dat je een AlphaCrypt CAM gebruikt.
Idd ik heb ze ook niet eens proberen te bellen. De verkoper in de winkel vertelde het tegen me en ik wilde het al niet helemaal geloven. Maar ik geloof nog steeds meer in een bang-maak beleid dan dat ze er echt wat aan doen.
Als ze dat lukt zullen ze natuurlijk extern communiceren dat het aan de AlphaCrypt ligt, want zij hebben "niets speciaals" gedaan om de AlphaCrypt tegen te werken. Intern gaan dan echter de champagne flessen open want ze hebben al hun klanten weer volledig onder controle.
Dan hebben ze hun klanten mischien weer onder controle, maar ze zijn minstens 1 klant kwijt, en dan dus niet alleen met DTV, maar ook met Internet en telefonie. Nu zullen veel mensen het waarschijnlijk gewoon slikken, maar ik denk toch dat Ziggo niet zo stom zal zijn om hun naam te verkloten. Zeker niet in de tijd dat er steeds meer alternatieven komen voor TV kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Hallo Bravados!

Ik loop al een tijdje rond met het plan om een Sony KDL-46X3500 of KDL-52X3500 te kopen.

Wie heeft een van beiden al thuis staan, en is vriendelijk genoeg om mij een keer over de vloer te hebben zodat ik kan kijken naar het beeld, in een thuissetting? :9~

In de winkels kan ik ze moeilijk fysiek vinden, en zelfs als het lukt staat er alleen SD content op te draaien of zijn de verlichtingsomstandigheden en de instellingen op "verkoop"modus ingesteld en niet op "mooiste huiskamer bioscoop beleving". :/

En dan heb ik het nog niet over hoe groot al genoeg is, gezien het prijsverschil is het wel fijn om het ding gewoon tussen de boekenkasten of aan een muur te zien hangen in zijn eentje, en niet met nog 10 ernaast die allemaal verschillende groottes hebben waardoor je weer in de war raakt met wat je wil.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 11:50
Allereerst groet ik u allen! (1e post, :+ )

Ik ben sinds 30 mins de eigenaar van een 40w4000. Ik ben woonachtig in Groningen (jaja ook al), ben de hele stad doorgefiets als een sjacheraar om maar te kijken of ik nog ergens iets van de prijs af kon krijgen. Resultaat: inclusief kortingen e1200, bij de S&F. Wilde hem eigenlijk niet bij deze zaak kopen, maar zij waren de enige in denk ik heel Groningen die hem nog op voorraad hadden in het hoofdmagazijn. Als ik ze mag geloven komt ie dinsdag 8) .

Ik zal voor diegene die benieuwd is naar de voorraad status mijn bevindingen hierop geven. Ik ben bij de volgende zaken geweest (prijzen incl acties):
S&F: levertijd komende week, nog +-10 stuks op voorraad (uiteindelijk e1200).
Botman (speciaalzaak in groningen): geen voorraad, konden wel geleverd krijgen +-2 weken (wilde echt niet lager gaan dan e1309).
Prijstopper: kregen 28 juni weer binnen. Was nog wel mooie actie in de winkel. Begon een beetje te pingelen: te duur, arme student O-) , maar wil wel hééél graag die tv hebben. Zegt verkoper vooruit e1375. Maar dat meende hij dus inclusief sony-actie. Wilde me al bijna omdraaien en weglopen zegt zn collega: neenee daar gaat nog e200 van af hoor. Maar goed vond de levertijd te lang. Maar goed e1175 dus.
Mediamarkt: levertijd 3 tot 4 weken, prijs wilde de verkoper niet over gaan hebben aangezien ze dat alleen doen over producten die voorradig zijn, aldus de verkoper. Snel uitgepraat dus.
Saturn (groningen): levertijd 6 weken, geen grap. Verkoper vertelde me dat ze wel nieuwe binnen kregen maar dat die allemaal al verkocht waren. Prijs saturn Groningen e1209.

Al met al ben ik tevreden met het resultaat. Mn tv voor een nette prijs en hij komt (ik dank de goden als ie er daadwerkelijk is) dinsdag. Kom ik ook niet in de problemen net de Sony-actie.

Laatste punt wat ik nog te horen kreeg bij Botman was, dat de AlphaCrypt kaart er wel gewoon bij verkocht wordt door hun, eventueel in combinatie met ziggo. Maar de beste man wist mij te vertellen dat de tv op deze manier geen HD ging weergeven en dat daar toch echt een losse decoder voor aangeschaft moest worden. Iemand die dit kan bevestigen? Ben namelijk wel geinteresseerd in die geintegreerde tuner maar als HD niet weergegeven gaat worde, wordt het misschien maar een Harmony er bij aanschaffen...

Groet Serotonin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32963

Dat laatste is kul.
De ingebouwde tuner kan ook HD aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Zyphrax schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:19:
Net bij Redcoon de KDL-40W4000 bestelt, kan niet wachten om de PS3 er op aan te gaan sluiten zodra die er is. Mijn broer heeft de KDL-40X3500 en is er erg positief over, de 40W4000 schijnt er niet erg ver vanaf te liggen. Verder zijn TrustedReviews en HDTVuk helemaal blij met de 40W4000.

Weet je ook of Redcoon ook meedoet met de SONY aktie?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 15:05
Serotonin schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:34:
Laatste punt wat ik nog te horen kreeg bij Botman was, dat de AlphaCrypt kaart er wel gewoon bij verkocht wordt door hun, eventueel in combinatie met ziggo. Maar de beste man wist mij te vertellen dat de tv op deze manier geen HD ging weergeven en dat daar toch echt een losse decoder voor aangeschaft moest worden. Iemand die dit kan bevestigen? Ben namelijk wel geinteresseerd in die geintegreerde tuner maar als HD niet weergegeven gaat worde, wordt het misschien maar een Harmony er bij aanschaffen...

Groet Serotonin
Hij kan gewoon HD beelden tonen via de ingebouwde DVB-C tuner. Mooie prijs trouwens, nu maar hopen dat ze hem echt dinsdag leveren want lees dat veel mensen bij S&F deze hebben gekocht :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 13:10
Serotonin schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:34:
Allereerst groet ik u allen! (1e post, :+ )

Ik ben sinds 30 mins de eigenaar van een 40w4000. Ik ben woonachtig in Groningen (jaja ook al), ben de hele stad doorgefiets als een sjacheraar om maar te kijken of ik nog ergens iets van de prijs af kon krijgen. Resultaat: inclusief kortingen e1200, bij de S&F. Wilde hem eigenlijk niet bij deze zaak kopen, maar zij waren de enige in denk ik heel Groningen die hem nog op voorraad hadden in het hoofdmagazijn. Als ik ze mag geloven komt ie dinsdag 8) .

Ik zal voor diegene die benieuwd is naar de voorraad status mijn bevindingen hierop geven. Ik ben bij de volgende zaken geweest (prijzen incl acties):
S&F: levertijd komende week, nog +-10 stuks op voorraad (uiteindelijk e1200).
Botman (speciaalzaak in groningen): geen voorraad, konden wel geleverd krijgen +-2 weken (wilde echt niet lager gaan dan e1309).
Prijstopper: kregen 28 juni weer binnen. Was nog wel mooie actie in de winkel. Begon een beetje te pingelen: te duur, arme student O-) , maar wil wel hééél graag die tv hebben. Zegt verkoper vooruit e1375. Maar dat meende hij dus inclusief sony-actie. Wilde me al bijna omdraaien en weglopen zegt zn collega: neenee daar gaat nog e200 van af hoor. Maar goed vond de levertijd te lang. Maar goed e1175 dus.
Mediamarkt: levertijd 3 tot 4 weken, prijs wilde de verkoper niet over gaan hebben aangezien ze dat alleen doen over producten die voorradig zijn, aldus de verkoper. Snel uitgepraat dus.
Saturn (groningen): levertijd 6 weken, geen grap. Verkoper vertelde me dat ze wel nieuwe binnen kregen maar dat die allemaal al verkocht waren. Prijs saturn Groningen e1209.

Al met al ben ik tevreden met het resultaat. Mn tv voor een nette prijs en hij komt (ik dank de goden als ie er daadwerkelijk is) dinsdag. Kom ik ook niet in de problemen net de Sony-actie.

Groet Serotonin
om je er even op te wijzen, harmony 885 in de aanbieding bij ibood voor 85 euro, op de website kost deze afstandsbediening maar liefst 250 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 14:46
Ibood artikel was gisteren :(
Was idd een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

Furfoot schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:06:
[...]

Hij kan gewoon HD beelden tonen via de ingebouwde DVB-C tuner. Mooie prijs trouwens, nu maar hopen dat ze hem echt dinsdag leveren want lees dat veel mensen bij S&F deze hebben gekocht :)
Is het nou zo dat je met de W4000 HDtv kan ontvangen/decoden via de kabel? (Ziggo) Hoef ik dan geen decoder aan te schaffen maar enkel een abbo (a 3,95/maand)?

http://www.kieskeurig.nl/...77FB0C125744E004ABCB8.htm

Zijn er mensen die dit werkend hebben icm een alphacrypt module?

Dat zou mij nl over de streep kunnen trekken om geen LE40A656 te kopen maar de 40W4000 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb vandaag de hele dag gebeld met allerhande zaken in Amsterdam, nergens was de 46W4000 op voorraad, ook niet in het magazijn. Alleen de BCC had net de 46W4210 (zwarte i.p.v. doorzichtige rand) binnen in het centrale magazijn, maar daar durfden ze de prijs van €2199 voor te vragen ex EK-actie!

Ik heb de moed opgegeven voor nu, zal het over twee weken weer proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblok
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-03-2024
Beste mensen.

Ik heb gisteren een sony 40d3500 tv gekocht.
Nu heb ik gisteren een bluy ray disk gekeken. Maar iedere keer als ie de br aan het lezen is is dit boven links in de hoek van de tv te zien. In de vorm van een draaiend cdtje.
Dit had ik bij mijn oude tv niet ligt dit nu aan de tv op ps3.

Als iemand weet hoe je dit uitzet graag gedaan.

Gr Tom Blok.

;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264209

Hallo,

Ik heb een 32D3000 en een abonnement van Caiway. Ik keek nog steeds via de externe decoder maar gisteren maar eens de interne decoder ingesteld, vooral om nu eens hd te kunnen kijken (Ned 1 vanwege het EK).

Ik heb op dat kanaal nu wel geluid, maar geen beeld. Het andere hdkanaal, zo'n testkanaal, doet hetzelfde maar met de melding "gekozen programma is niet afgestemd".

Nu heb ik een vrij matige kabel liggen, vanaf de kelder waar het signaal binnenkomt, onder de vloer, tot aan de huiskamer, neergelegd door de vorige bewoner... kan het daaraan liggen of heb ik gewoon iets niet goed ingesteld? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236367

Anoniem: 264209 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 00:25:
Hallo,

Ik heb een 32D3000 en een abonnement van Caiway. Ik keek nog steeds via de externe decoder maar gisteren maar eens de interne decoder ingesteld, vooral om nu eens hd te kunnen kijken (Ned 1 vanwege het EK).

Ik heb op dat kanaal nu wel geluid, maar geen beeld. Het andere hdkanaal, zo'n testkanaal, doet hetzelfde maar met de melding "gekozen programma is niet afgestemd".

Nu heb ik een vrij matige kabel liggen, vanaf de kelder waar het signaal binnenkomt, onder de vloer, tot aan de huiskamer, neergelegd door de vorige bewoner... kan het daaraan liggen of heb ik gewoon iets niet goed ingesteld? Iemand?
De D3000 heeft alleen een SD decoder ingebouwd, dus géén HD. Voor HD zal je een externe HD decoder moeten aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Is er een instellingen waarbij je kunt selecteren dat de tv altijd op bijv. HDMI 5 afstemd zodra je deze aanzet? Daar hangt namelijk de digitale decoder aanvast, zonder dat ding kun je geen tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 06-07 16:01
Anoniem: 111246 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:32:
Is er een instellingen waarbij je kunt selecteren dat de tv altijd op bijv. HDMI 5 afstemd zodra je deze aanzet? Daar hangt namelijk de digitale decoder aanvast, zonder dat ding kun je geen tv kijken.
Bij mijn W4000 blijft de opgezette kanaal gewoon opstaan, als je de tv heb uitgezet.
Volgens mij is die instelling er niet.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 264209 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 00:25:
Hallo,

De 32D3000 heeft voor zover ik weet ook helemaal geen HD decoder aan boord, dus dat gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Laatst online: 03-07 09:39

quelake

PSN Quelake

Ok, WEER een statusupdate gevraagd bij Redcoon over mn 40W4000.

De afleverdatum was gesteld op 30 mei (heb halverwege mei besteld). Dat werd al snel 8 juni. Toen kreeg ik een mail waarin 9 juni werd vermeld. Toch maar even een status-update gevraagd over het hoe en wanneer via de chat; geven ze me 12 juni!! Die verwachtte aflevertijden zeggen dus gewoon helemaal NIETS.

De enige oplossing zou zijn om de Sony distributeur zelf eens te benaderen, maar ja, HOE. Ik zou wel eens de waarheid willen weten, want dit is gewoon NIET leuk meer. Elke keer hoop je dat hij op de nieuw gestelde datum binnenkomt, maar die datum blijft maar van je weglopen. Heel frustrerend. Het EK in HD kan ik dus sowieso op mn buik schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblok
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-03-2024
Beste mensen.

Nu heb ik gisteren een bluy ray disk gekeken. Maar iedere keer als ie de br aan het lezen is is dit boven links in de hoek van de tv te zien. In de vorm van een draaiend cdtje.

Gr Tom Blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
tomblok schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:30:
Beste mensen.

Gr Tom Blok.
Ik weet niet hoe je het uit kan zetten, maar het komt waarschijnlijk omdat het beide sony is en de sony tv dus de Playstation herkent en daar ook een link mee opbouwt. Waarschijnlijk via een sony specifieke implementatie van Consumer_Electronics_Control_channel

[ Voor 4% gewijzigd door Woy op 06-06-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 10:30

cjdijk

Hans favoriete radiostation

tomblok schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:30:
Beste mensen.

Gr Tom Blok.
Zit er op jouw 40d3500 ook niet zo'n "i+" knopje op je afstandsbediening? Bij mijn 40w4000 kan ik daarmee die statusbalk uitzetten als ie blijft staan. Heel af en toe gaat ie niet vanzelf weg.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264237

Heb eergisteren de 40w4000 besteld bij de MM.
Heb hun verteld over de Actie bij Saturn.
Ik kon gelijk voor hetzelfde bedrag de tv bij hun bestellen dus de 300 euro korting die Saturn op je rekening stort haalde hij gelijk van de prijs af.
ik betaal dus 1299 euro en dan gaat de korting van Sony er nog af.
De levertijd is wel eind van deze maand dus ik hoop op tijd voor de Sony actie.
Bij Sony zeiden ze dat je het hele bedrag moet betalen voor 29 juni dan heb je een aankoop gedaan en kan je later het formulier nog insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 264237 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:36:
Heb eergisteren de 40w4000 besteld bij de MM.
Heb hun verteld over de Actie bij Saturn.
Ik kon gelijk voor hetzelfde bedrag de tv bij hun bestellen dus de 300 euro korting die Saturn op je rekening stort haalde hij gelijk van de prijs af.
ik betaal dus 1299 euro en dan gaat de korting van Sony er nog af.
De levertijd is wel eind van deze maand dus ik hoop op tijd voor de Sony actie.
Bij Sony zeiden ze dat je het hele bedrag moet betalen voor 29 juni dan heb je een aankoop gedaan en kan je later het formulier nog insturen.
Op zich wel, je aanvraag moet echter wel voor 15 juli bij sony binnen zijn. Dus als hij begin juli geleverd word is er geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263746

Ik had de 40w4000 afgelopen zondag besteld bij S&F voor een prijsje van 1399,--, en die zou vandaag binnenkomen maar helaas :( . Gaat volgende week worden want ze hadden er nog wel een aantal binnen gekregen bij hoofdkantoor.

Ze gaan hem 12 Juni afleveren. Zou dat even een mooi cadeau zijn voor mijn vrouw die dan jarig is ;)

Ook ik had contact gehad met Saturn eerder deze week en ik denk niet dat er binnen 4 weken tv's binnen komen daar .... Sony gaf mij het volgende berichtje toen ik een vraag had gesteld hierover in combinatie met de EK Aktie

========================
Geachte,
Ik ben bang dat u niet kunt meedoen met deze actie als uw dealer de tv niet op voorraad heeft. De nieuwe tv' s worden ongeveer over 2maanden weer uitgeleverd (na de actieperiode dus). U kunt er ook niet aan moedoen door uw binnen de aankoopsdatum aan te schaffen, omdatt u ook een streepjescode en serienummer van de tv moet doorgeven en deze kunt u natuurlijk niet doorgeven als u de tv nog niet heeft. Mocht u verder nog vragen hebben over onze actie neemt u dan telefonisch contact op met onze speciale actie lijn. Telefoonnummer 043 88 00 158.

Met vriendelijke groet,
Consumenten Informatie Centrum
Sony Nederland
===============================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

cjdijk schreef op maandag 02 juni 2008 @ 07:05:
Is er al iemand die z'n gratis 20B4030 binnenheeft? Ik heb afgelopen week even gebeld met Sony, want het is inmiddels 2 weken geleden dat ik mijn 40W4000 binnenheb. Het antwoord was, dat mijn coupon binnen was, correct ingevuld en in behandeling, maar dat het wel tot 4 weken kon duren voor ik mijn gratis tv zou ontvangen.

Edit: Ik zie dat er vandaag 20 euro van mijn rekening is afgeschreven door Sony (de verzendkosten), het lijkt dat mijn gratis tv eraan komt nu.
De gratis TV is ook binnen, hij valt me op het eerste gezicht mee. Ik dacht dat ie wit was, maar hij is licht grijs, best mooi eigenlijk. :)

@Sven en Michel: Jullie hebben een e-mail van mij. :)

[ Voor 3% gewijzigd door cjdijk op 06-06-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

En de 40W4000 is binnen van S&F!, mooi mooi beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

Iemand een advies voor Formule 1 kijken? 100 HZ model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste 'Zanderover' , Bij welke S&F was ie binnen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 23:23
Sinds vandaag speelt de 46W4000 hier ook. Met Telenet HD digital TV is het prachtig beeld _/-\o_ , kan niet wachten op 't EK morgen. Alleen de voet vind ik minder. Ik ging de TV normaal gezien op z'n voet laten staan maar vind die niet echt stabiel. De TV staat niet 100% horizontaal en helt ook licht voorover, dus vanmiddag maar achter een Vogel's muursteun geweest om 'm op te hangen.
Als alles klaar is zal ik eens wat fotos in het "home cinema" topic plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 263746 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:45:
Ik had de 40w4000 afgelopen zondag besteld bij S&F voor een prijsje van 1399,--, en die zou vandaag binnenkomen maar helaas :( . Gaat volgende week worden want ze hadden er nog wel een aantal binnen gekregen bij hoofdkantoor.

Ze gaan hem 12 Juni afleveren. Zou dat even een mooi cadeau zijn voor mijn vrouw die dan jarig is ;)

Ook ik had contact gehad met Saturn eerder deze week en ik denk niet dat er binnen 4 weken tv's binnen komen daar .... Sony gaf mij het volgende berichtje toen ik een vraag had gesteld hierover in combinatie met de EK Aktie

========================
Geachte,
Ik ben bang dat u niet kunt meedoen met deze actie als uw dealer de tv niet op voorraad heeft. De nieuwe tv' s worden ongeveer over 2maanden weer uitgeleverd (na de actieperiode dus). U kunt er ook niet aan moedoen door uw binnen de aankoopsdatum aan te schaffen, omdatt u ook een streepjescode en serienummer van de tv moet doorgeven en deze kunt u natuurlijk niet doorgeven als u de tv nog niet heeft. Mocht u verder nog vragen hebben over onze actie neemt u dan telefonisch contact op met onze speciale actie lijn. Telefoonnummer 043 88 00 158.

Met vriendelijke groet,
Sony Nederland
Heb ook Sony gebeld en volgens hun wordt er in september pas weer geleverd.
MM heeft mij verzekerd dat het maar 3 weken duurt.
Ik ga wel nog langs dat als ze het niet waarmaken ze nog eens 200 euro van de prijs moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik vind het overigens wel vreemd van sony dat ze zo'n strikte deadline hebben terwijl ze weten dat er slecht geleverd kan worden. Het zou me dan eerlijker lijken om nu ook alvast soort voor-inschrijvingen te accepteren met de aankoop bon en dan als de streepjescode binnenkomt over gaan tot het uitbetalen/uitleveren van de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264209

Anoniem: 236367 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:04:
[...]

De D3000 heeft alleen een SD decoder ingebouwd, dus géén HD. Voor HD zal je een externe HD decoder moeten aansluiten.
Kijk, dat verklaart een hoop! :)

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazydungeon
Ik heb ook de 40w4000 binnen van S&F. afgelopen maandag besteld en nu al in huis . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

crazydungeon schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:47:
Ik heb ook de 40w4000 binnen van S&F. afgelopen maandag besteld en nu al in huis . :)
Bij welke S&F heb jij hem besteld. En heb je hem laten bezorgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263746 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:58:
[...]

Je kunt het beste even de inkoopafdeling van het hoofdkantoor bellen en eens gaan vragen of je tv al onderweg. Hij deed die van mij meteen op de bus en is vandaag gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas is hoofdkantoor niet bereikbaar meer en zal morgen ook wel niet! Baal er wel van want elke keer werd er gezegd vandaag en nu komt hij pas volgende week donderdag (bezorgd)...

Bij de BCC hadden ze nog wel de 40W4210 maar is die dan verder echt dezelfde?

Denk toch dat we maar weer afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zal wel een domme vraag zijn, maar kan de W4000 nu NED1 in HD ontvangen zonder dat alphacrypt? Of mag dat van ziggo weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:05
Vanavond komt als het goed is eindelijk mijn 46x3500. Ik ben erg benieuwd en zal zeker mijn ervaringen posten.

Ik heb er erg lang op moeten wachten en vanuit de winkel uit kwamen ze met de oplossing tijdelijke de 40x3500 te leveren. Vandaag belden ze me op en zeiden dat de 46x3500 toch geleverd was, dus ben erg benieuwd welke ik nu krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261545

Anoniem: 13284 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:16:
Het zal wel een domme vraag zijn, maar kan de W4000 nu NED1 in HD ontvangen zonder dat alphacrypt? Of mag dat van ziggo weer niet.
Om gebruik te maken van de DVB-C tuner heb je altijd een Alphacrypt kaart nodig. Als je deze gebruikt kun je direct alle zenders van Ziggo ontvangen (althans waar je een abonnement op hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 11:42
Anoniem: 264237 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:43:
[quote]Anoniem: 263746 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:45:

========================
Geachte,

Met vriendelijke groet,
Sony Nederland
Heb ook Sony gebeld en volgens hun wordt er in september pas weer geleverd.
MM heeft mij verzekerd dat het maar 3 weken duurt.
Ik ga wel nog langs dat als ze het niet waarmaken ze nog eens 200 euro van de prijs moeten halen.
Ik hoop voor je dat je je bestelde TV op tijd binnen hebt.
De EK actie korting is toch wel de moeite waard.

Ik vind de reactie van Sony merkwaardig.
Sony organiseert de actie en je moet hiervoor ook de benodigde bon e.d. insturen. Je krijgt dus geen korting van de winkel/dealer.
Nu zegt Sony opeens dat de dealer moet zorgen voor voldoende voorraad. Dat is natuurlijk BS, want Sony levert immers zelf onvoldoende TV's uit. De winkel/dealer wil je echt wel een TV verkopen, het liefst direct uit voorraad. Hij krijgt dan immers meteen geld in kas en heeft weer wat extra omzet.

Ik begrijp de reactie van Sony dan ook helemaal niet. Ze schuiven het probleem eenvoudig van zich af en de klant is de dupe. Acties zoals de EK actie zijn toch bedoeld om klanten binnen te halen op deze manier stoten ze klanten af.

Het staat Sony overigens vrij de actie te verlengen. Uit de voorwaarden:
"Sony behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave."
Stop zetten kan, maar wijzigen (dus verlengen) kan ook.

Wat misschien nog een idee is om aan de actie mee te doen is de winkelier de garantie te laten geven dat je op tijd de bon kan insturen (uiterlijk 15 juli), de winkelier die zeggen binnen 2 of 3 weken te kunnen leveren zouden een dergelijke garantie wel af kunnen geven. Met als sanctie dat zij de actie korting betalen als je te laat bent. Ik weet niet of ze het doen maar het is het proberen waard. Als ze zo stellig ervan overtuigd zijn te kunnen leveren moet het geen probleem zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door HoppyF op 06-06-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262089

Topicstarter
crazydungeon schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:47:
Echt vreemd heb mijn 40w4000 zaterdag besteld en nog niks gehoord.
Morgen eerst maar weer even bellen.

Rare berichten allemaal omtrent levering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:41
Anoniem: 262089 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:49:
[...]

Echt vreemd heb mijn 40w4000 zaterdag besteld en nog niks gehoord.
Morgen eerst maar weer even bellen.

Rare berichten allemaal omtrent levering :?
Bij mij is de levertijd uiteindelijk een week geworden ipv 2 dagen. Afgelopen woensdag was ie in huis. (S&F HHwaard)
Voor de mensen die wat langer moeten wachten, het is de moeite waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefkade
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 19:19
Aangezien S&F een van de weinig is met daadwerkelijk voorraad 40W4000 toch maar eens gebeld naar een winkel. Inderdaad was er 1 op voorraad. Prijs 1699 euro. (daar gaat dan nog de actie van sony af).

Wel positief was dat ik hem morgen al kon ophalen maar voor die prijs.....

Ik denk dat men nu de prijzen gaat opdrijven voor de laatste exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263497

kan iemand mij wat meer vertellen over Bravia engine pro versus bravia engine 2
Welke van deze twee is de beste en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoefkade, bij welke S&F kun jij hem afhalen dan? Heb aardig filialen vandaag gebeld en ze hadden hem nergens voor mij! Wel is mijn prijs 1399 excl Sony actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-07 20:03

DFY

Sja...

Heb gister ook al een telefoontje van S&F Deventer gehad dat ik m'n TV kan ophalen! Minder dan een week dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefkade
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 19:19
Anoniem: 263746 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:15:
Hoefkade, bij welke S&F kun jij hem afhalen dan? Heb aardig filialen vandaag gebeld en ze hadden hem nergens voor mij! Wel is mijn prijs 1399 excl Sony actie!
Almere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264289

Hallo iedereen,

Sinds een dik jaar ben ik in het bezit van een Sony KDL32S2530 TV. Prima tevreden mee!

Nu heb ik sinds kort een media PC, met daarin een Ati Radeon HD3450; ik draai hier Vista Ultimate op. Helaas lukt het me niet om, wanneer ik gebruik maak van DVI/HDMI, een goed beeld op de TV te krijgen (ik gebruik een HDMI -> DVI kabel). Sluit ik middels VGA mijn MCE op de TV aan, dan gaat alles goed.

Wat gaat er dan mis? Nou, standaard ondersteunt mijn ATI kaart de resolutie van mijn TV niet (1366x768). Middels Powerstrip kan ik die toevoegen, geen probleem. Echter, om de een of de andere reden kan ik dan enkel mijn scherm in 30Hz mode zetten en schakelt de TV over naar 1080i mode (welke fake is op mijn 720p toestel).

De vraag is dan ook: hoe fix ik dit? De beeldkwaliteit op andere resoluties dan native is gewoon vreselijk en VGA is natuurlijk geen optie vanwege de "behoefte" aan HDCP.

Wie weet er raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264179

Anoniem: 263746 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:43:

Bij de BCC hadden ze nog wel de 40W4210 maar is die dan verder echt dezelfde?
Andere voet... dat is het verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen maar weer eens wat S&F zaken afbellen....snif!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi allen, ik krijg bij het aanzetten van de 32w4000 steeds het klok instelmenu in beeld. Ik kan met de toetsen op de afstandbediening geen tijd instellen want dit reageert niet op het menu.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HoppyF schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:26:
[...]

Ik hoop voor je dat je je bestelde TV op tijd binnen hebt.
De EK actie korting is toch wel de moeite waard.

Ik vind de reactie van Sony merkwaardig.
Sony organiseert de actie en je moet hiervoor ook de benodigde bon e.d. insturen. Je krijgt dus geen korting van de winkel/dealer.
Nu zegt Sony opeens dat de dealer moet zorgen voor voldoende voorraad. Dat is natuurlijk BS, want Sony levert immers zelf onvoldoende TV's uit. De winkel/dealer wil je echt wel een TV verkopen, het liefst direct uit voorraad. Hij krijgt dan immers meteen geld in kas en heeft weer wat extra omzet.

Ik begrijp de reactie van Sony dan ook helemaal niet. Ze schuiven het probleem eenvoudig van zich af en de klant is de dupe. Acties zoals de EK actie zijn toch bedoeld om klanten binnen te halen op deze manier stoten ze klanten af.

Het staat Sony overigens vrij de actie te verlengen. Uit de voorwaarden:

[...]

Stop zetten kan, maar wijzigen (dus verlengen) kan ook.

Wat misschien nog een idee is om aan de actie mee te doen is de winkelier de garantie te laten geven dat je op tijd de bon kan insturen (uiterlijk 15 juli), de winkelier die zeggen binnen 2 of 3 weken te kunnen leveren zouden een dergelijke garantie wel af kunnen geven. Met als sanctie dat zij de actie korting betalen als je te laat bent. Ik weet niet of ze het doen maar het is het proberen waard. Als ze zo stellig ervan overtuigd zijn te kunnen leveren moet het geen probleem zijn.
Dat hoop ik dus ook.
er moet iemand voor die 200 euro opdraaien en niet de consument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onzichtbaar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:47
Welnu, als Sony zich zo opstelt ga ik morgen mijn 40W4000E aankoop bij Saturn annuleren.

Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor 1299 heb ik nog steeds een goede deal maar actie is actie en dan moeten ze die nakomen scheelt toch weer 200 euro.
Ik weet niet of de consumentenbond of kassa hier iets mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263723

iemand belang bij de KDL-20B4030 ?

deze komt binnenkort binnen en mag voor 300 euro weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Anoniem: 264289 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:14:
Hallo iedereen,

Sinds een dik jaar ben ik in het bezit van een Sony KDL32S2530 TV. Prima tevreden mee!

Nu heb ik sinds kort een media PC, met daarin een Ati Radeon HD3450; ik draai hier Vista Ultimate op. Helaas lukt het me niet om, wanneer ik gebruik maak van DVI/HDMI, een goed beeld op de TV te krijgen (ik gebruik een HDMI -> DVI kabel). Sluit ik middels VGA mijn MCE op de TV aan, dan gaat alles goed.

Wat gaat er dan mis? Nou, standaard ondersteunt mijn ATI kaart de resolutie van mijn TV niet (1366x768). Middels Powerstrip kan ik die toevoegen, geen probleem. Echter, om de een of de andere reden kan ik dan enkel mijn scherm in 30Hz mode zetten en schakelt de TV over naar 1080i mode (welke fake is op mijn 720p toestel).

De vraag is dan ook: hoe fix ik dit? De beeldkwaliteit op andere resoluties dan native is gewoon vreselijk en VGA is natuurlijk geen optie vanwege de "behoefte" aan HDCP.

Wie weet er raad?
Ik heb zelf beste veel soorten pc's en grafische kaarten op mijn TV (40W4000) geprobeerd. Momenteel gebruik ik een Ati HD3850 (windows XP). Ook van DVI naar Hdmi. Zodra ik 1920x1080@50Hz instel, is het beeld goed. Dan zegt mijn TV 1080P. In jouw geval zou het 1366x768@50Hz moeten zijn, waarbij je TV 720P aangeeft. Mijn TV zegt trouwens 720P als ik 1280x720@50Hz instel. De refreshrate van 60Hz geeft bij mij in de hoogste resolutie wel 1080P, maar geen optimaal beeld. 24Hz geeft op mijn TV trouwens 1080/24P. Ziet er ook goed uit. Maar dat is alleen goed bruikbaar voor NTSC 23.976FPS films. 30Hz geeft bij mij ook 1080i, maar ziet er niet mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 20:26
Ik heb gisteren een 40W4000 bestelt bij komplett, kijken hoe lang het duurt. Ik zoek er een ophang systeem bij, zo plat mogelijk tegen de muur en niet draaibaar, verstelbaar of iets dergelijks. Ik zat te denken aan:

Vogel's VFW 065 Muurbeugel voor LCD-TV, 40" - 65", tot 70kg

Is dit een goeie steun voor de 40W4000 of heeft iemand wat beters?

NL.1xMT5.12(V151)CT003(V114) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 23:23
eatme schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:16:
Ik heb gisteren een 40W4000 bestelt bij komplett, kijken hoe lang het duurt. Ik zoek er een ophang systeem bij, zo plat mogelijk tegen de muur en niet draaibaar, verstelbaar of iets dergelijks. Ik zat te denken aan:

Vogel's VFW 065 Muurbeugel voor LCD-TV, 40" - 65", tot 70kg

Is dit een goeie steun voor de 40W4000 of heeft iemand wat beters?
Als de TV niet moet draaien of kantelen is dit een hele goeie steun, ik heb 'm namelijk gisteren zelf aan de muur gehangen. En het is een van de goedkopere mogelijkheden. Waarom het dubbele betalen als het niet nodig is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 20:26
Ik zie nu dat de VFW040 ook kan, die is tot 42" en 35 kg, dus dat redden we wel.

Hij komt in een wandkast te hangen en daarom mag mij niet bewegen, want dan hangt hij niet meer in het midden 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door eatme op 07-06-2008 10:23 ]

NL.1xMT5.12(V151)CT003(V114) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:13

d0s

sssst

Mn moeder en vriend hebben gisteren een 40w4000 gehaald.. verreweg het mooiste LCD beeld wat ik ooit heb gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk reageert er nu wel iemand...

Ik krijg bij het aanzetten van de 32w4000 steeds het klok instelmenu in beeld. Ik kan met de toetsen op de afstandbediening geen tijd instellen want dit reageert niet op het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4614

Ik heb gisteren bij Saturn in Hoofddorp de 40W4000 besteld. Volledig aanbetaald i.v.m. cashback actie, levertijd 4-6 weken. De verkoper heeft mij de garantie gegeven dat ik nog in aanmerking zal komen voor de Sony actie, hij heeft het op de bon gezet. Hoe Sony hiermee omgaat is altijd nog de vraag, maar ik heb de hoop dat ik dus niet tussen wal en schip val.

Nog een ander vraagje: die 20B4030, is die nu wel of niet aan een muur te hangen? Dat is namelijk wel de bedoeling, maar Sony spreekt zichzelf hiermee regelmatig tegen in de specificatie. Ook volgens de site van Vogels is hier geen beugel voor. Zou wel ontzettend balen zijn, want dat was wel de bedoeling van dat toestel. Is er iemand die reeds zo'n toestel in huis heeft, en even voor mij kan controleren of er mounting holes op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4614 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:31:
Ik heb gisteren bij Saturn in Hoofddorp de 40W4000 besteld. Volledig aanbetaald i.v.m. cashback actie, levertijd 4-6 weken. De verkoper heeft mij de garantie gegeven dat ik nog in aanmerking zal komen voor de Sony actie, hij heeft het op de bon gezet. Hoe Sony hiermee omgaat is altijd nog de vraag, maar ik heb de hoop dat ik dus niet tussen wal en schip val.

Nog een ander vraagje: die 20B4030, is die nu wel of niet aan een muur te hangen? Dat is namelijk wel de bedoeling, maar Sony spreekt zichzelf hiermee regelmatig tegen in de specificatie. Ook volgens de site van Vogels is hier geen beugel voor. Zou wel ontzettend balen zijn, want dat was wel de bedoeling van dat toestel. Is er iemand die reeds zo'n toestel in huis heeft, en even voor mij kan controleren of er mounting holes op zitten?
Als Sony je actiebon met streepjescode en aankoopbon niet voor 15 juli heeft ontvangen dan kan Saturn zeggen wat ze willen maar dan val je buiten de actie.
Misschien handig om met Saturn af te spreken dat als ze na die tijd leveren zij opdraaien voor de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Kassa de vraag gesteld wie er aansprakelijk is Sony of de leverancier als ze niet op tijd voor de actie leveren.
Zodra ik wat hoor zal ik het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Anoniem: 239407 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:04:
Hopelijk reageert er nu wel iemand...

Ik krijg bij het aanzetten van de 32w4000 steeds het klok instelmenu in beeld. Ik kan met de toetsen op de afstandbediening geen tijd instellen want dit reageert niet op het menu.
De "i+" knop op je afstandsbediening een paar keer drukken tot alle meldingen op je tv weg zijn.
Anoniem: 4614 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:31:
Zo te zien geen mounting holes. Maar ik weet ook niet hoe dat eruit ziet. Er zit wel een handgreep aan de achterkant, bovenaan. Daar is wel iets voor te maken, een soort beugeltje aan de muur, dat je die handgreep over die beugel aan jouw muur heen hangt.

[ Voor 46% gewijzigd door cjdijk op 07-06-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
d0s schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:02:
Mn moeder en vriend hebben gisteren een 40w4000 gehaald.. verreweg het mooiste LCD beeld wat ik ooit heb gezien..
Waar heb je die 40w4000 'zomaar' vandaan gehaald en voor hoeveel? Dat is voor ons toch wel leuk om te weten.
Jij hebt wel gigantische mazzel als je 'm zomaar even kon meenemen met de actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Anoniem: 264237 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:40:
Ik heb Kassa de vraag gesteld wie er aansprakelijk is Sony of de leverancier als ze niet op tijd voor de actie leveren.
Zodra ik wat hoor zal ik het posten.
Wat moet Kassa ermee?

Juridisch is het denk ik simpel.
Je sluit bij aankoop een koopovereenkomst met de winkel (of webshop). De winkel is verantwoordelijk voor de levering. Dat Sony de LCD's aan de winkels levert is juist maar als zij hun beloftes niet nakomen kun je Sony hiervoor niet aansprakelijk stellen. (helaas).

De EK actie is een actie die Sony met een aantal geselecteerde winkels/dealers/webhops heeft afgesloten. Niet iedere winkel doet immers mee.
De actievoorwaarden zijn wel bepalend of je voor de € 200 in aanmerking komt of niet. Aan die voorwaarden zul je dus moeten voldoen, ook al lijken ze op dit moment niet redelijk. (Sony levert immers beperkt).
De hoop is gevestigd op een eventuele verlenging van de actie door Sony als ze inzien dat veel kopers tussen de wal en het schip dreigen te raken. Dit kan ook gebeuren door beloftes van winkeliers die menen dat er wel op tijd geleverd gaat worden. Dit is echter niet zeker.

Laat dergelijke afspraken ALTIJD op papier zetten door de winkelier, aan vage toezeggingen heb je niets. Laat niet alleen de levertijd op papier zetten maar ook de mogelijke consequenties van te laat leveren. De EK cashback of het bedrag wat hiervoor staat zou je in de afspraken moeten laten vastleggen. Het klinkt allemaal kinderachtig dat het zo moet maar het gaat om je eigen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260

Vandaag mijn 40w4000 opgehaald (gister besteld, dus vrij snel) Nu heb ik wel de instellingen van de bekende web site overgenomen. Nu vraag ik mij af of iemand zijn settings kan posten en dan vooral de settings voor digitaal tv (upc). Het is verder trouwens een zeer mooie tv!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SonyBravia...ook snel zeg! Waar had jij heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HoppyF schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 20:45:
[...]

Wat moet Kassa ermee?

Juridisch is het denk ik simpel.
Je sluit bij aankoop een koopovereenkomst met de winkel (of webshop). De winkel is verantwoordelijk voor de levering. Dat Sony de LCD's aan de winkels levert is juist maar als zij hun beloftes niet nakomen kun je Sony hiervoor niet aansprakelijk stellen. (helaas).

De EK actie is een actie die Sony met een aantal geselecteerde winkels/dealers/webhops heeft afgesloten. Niet iedere winkel doet immers mee.
De actievoorwaarden zijn wel bepalend of je voor de € 200 in aanmerking komt of niet. Aan die voorwaarden zul je dus moeten voldoen, ook al lijken ze op dit moment niet redelijk. (Sony levert immers beperkt).
De hoop is gevestigd op een eventuele verlenging van de actie door Sony als ze inzien dat veel kopers tussen de wal en het schip dreigen te raken. Dit kan ook gebeuren door beloftes van winkeliers die menen dat er wel op tijd geleverd gaat worden. Dit is echter niet zeker.

Laat dergelijke afspraken ALTIJD op papier zetten door de winkelier, aan vage toezeggingen heb je niets. Laat niet alleen de levertijd op papier zetten maar ook de mogelijke consequenties van te laat leveren. De EK cashback of het bedrag wat hiervoor staat zou je in de afspraken moeten laten vastleggen. Het klinkt allemaal kinderachtig dat het zo moet maar het gaat om je eigen geld.
Je hebt helemaal gelijk.
Van Kassa het bericht gehad dat Sony niet aansprakelijk is maar de leverancier en je moet inderdaad alles op papier zetten.
Ga maandag langs de MM om te kijken wat ze doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263746 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:32:
SonyBravia...ook snel zeg! Waar had jij heb besteld?
Ik heb gister naar een Scheer en Foppen gebeld. Ze kunnen bij elke winkel in het systeem kijken welke Scheer en Foppen hem nog heeft staan. In Almere stond er nog 1 die niet gereserveerd was, meteen gebeld en kon hem vandaag halen. (had hem in bestelling staan bij koopjeskampioen, maar duurt me te lang.)

Nu hoop ik alleen nog dat mensen wat instellingen willen posten, al ben ik nu aardig op weg voor een voor mij perfect beeld, want wat een plaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazydungeon
Anoniem: 263746 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:58:
[...]

S&F almere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand enig idee waarom mijn 40w4000 de instellingen met betrekking tot beeld (contrast enz.)niet othoudt? Heb zelf geen idee, maar gister alles ingesteld en net aangezet en zijn alle veranderingen er uit en staat hij weer op zijn begin instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Voor diegene die nog in de nabije toekomst een LCD gaan halen, ik heb hier wat leuke info gevonden voor de nieuwe 2008 lijn:

http://www.sonystyle.com/...oryId=8198552921644539863

http://gizmodo.com/395193...ravia-xbr6-xbr7-xbr8-lcds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264289

cjdijk schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 03:12:
[...]

Ik heb zelf beste veel soorten pc's en grafische kaarten op mijn TV (40W4000) geprobeerd. Momenteel gebruik ik een Ati HD3850 (windows XP). Ook van DVI naar Hdmi. Zodra ik 1920x1080@50Hz instel, is het beeld goed. Dan zegt mijn TV 1080P. In jouw geval zou het 1366x768@50Hz moeten zijn, waarbij je TV 720P aangeeft. Mijn TV zegt trouwens 720P als ik 1280x720@50Hz instel. De refreshrate van 60Hz geeft bij mij in de hoogste resolutie wel 1080P, maar geen optimaal beeld. 24Hz geeft op mijn TV trouwens 1080/24P. Ziet er ook goed uit. Maar dat is alleen goed bruikbaar voor NTSC 23.976FPS films. 30Hz geeft bij mij ook 1080i, maar ziet er niet mooi uit.
Bedankt voor de info. Dit bevestigt min of meer mijn vermoeden(s).

Dus ik terug naar Powerstrip, hopend dit geregeld te krijgen.. maar het wil niet lukken :-(

Het probleem: het lukt me om de videokaart een resolutie van 1360x768 te laten uitsturen (1366 kan niet daar dit niet deelbaar is door 8...). Om de een of de anderer reden wordt het beeld op 30Hz interlaced uitgestuurd. Verander ik deze waarde in het Custom timinngs menu naar 50 of 60Hz, dan springt het toestel weliswaar naar 720p, maar, gaat de resolutie terug naar 640x480. Zet ik deze hoger, dan val ik automatisch terug naar de 30Hz interlaced mode.

Hoe tackle ik dit? Heb er nu al meer dan 20 uur ingestoken maar het wil niet echt.. ;)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Anoniem: 117064 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 10:01:
Voor diegene die nog in de nabije toekomst een LCD gaan halen, ik heb hier wat leuke info gevonden voor de nieuwe 2008 lijn:

http://www.sonystyle.com/...oryId=8198552921644539863

http://gizmodo.com/395193...ravia-xbr6-xbr7-xbr8-lcds
Ziet er goed uit.
Dit zijn dus ook 2008 modellen maar dan bestemd voor het najaar.
Ook leuk is dat er een ethernet aansluiting op zit. Directe koppeling met het internet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
XBR modellen zijn voor de Amerikaanse markt, niet voor de Europese markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Hierbij nog een link van avs forum met veel informatie. Ben nu aan het kijken hoeveel verschil er zit tussen de EU en US modellen, deze is voor de liefhebber:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=971094

en nog een link van iemand die een model uit de Z serie heeft, is dit de opvolger van de X serie?

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1036642

:9~

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 117064 op 08-06-2008 11:10 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.