Toon posts:

Softe Goederen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Waarom staat Softe Goederen eigenlijk zo laag onderin het forum? Ik zit vaker in Softe Goederen dan in de Devschuur of Consumenten Elektronica of Fotografie die nog hoger staan. Waarom staat Softe Goederen niet boven Harde Waren? Het viel me laatst namelijk op hoe vaak ik niet eerst wel niet moet scrollen naar Spielerij. Dat terwijl Softe Goederen volgens mij een stuk populairder is dan fotografie en internet providers en devschuur enz. Ik zou m liever direct boven Harde Waren zien.

Is het mogelijk om Softe Goederen boven HW te zetten, is hier een optie voor?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk is dit langzaam gekomen met het groeien van GoT, waarbij er steeds meer subfora kwamen. Nieuwe hoofdgroepen zijn onder de hoofdgroep gekomen waar ze oorspronkelijk inzaten, met als gevolg dat de softe goederen steeds iets verder naar beneden zijn komen te staan.

Je kunt natuurlijk de fora die je niet leest inklappen, dan staat het bijna bovenaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hetzelfde zullen de HW liefhebbers zeggen als we SG bovenaan zetten, aka, er is geen ideale optie (op het zelf kunnen verplaatsen van HG's, maar afaik staat support daarvoor niet op de planning)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Terw_Dan schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:45:
Waarschijnlijk is dit langzaam gekomen met het groeien van GoT, waarbij er steeds meer subfora kwamen. Nieuwe hoofdgroepen zijn onder de hoofdgroep gekomen waar ze oorspronkelijk inzaten, met als gevolg dat de softe goederen steeds iets verder naar beneden zijn komen te staan.
Niet helemaal, het stond ooit redelijk bovenaan, tot een tijdje (weet niet meer precies hoe lang) geleden een reshuffle is gebeurd om de volgorde van "hard naar zacht" te maken, dus hardware gerelateerd fora bovenaan, en zo langzaam richting software en uiteindelijk de blijkbaar hele zachte dingen van general chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
moto-moi schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:27:
Hetzelfde zullen de HW liefhebbers zeggen als we SG bovenaan zetten, aka, er is geen ideale optie (op het zelf kunnen verplaatsen van HG's, maar afaik staat support daarvoor niet op de planning)
Klopt, maar SG is nu wel enorm scrollen. Dat is anders als je SG boven HW zou zetten.
Het zou zoals het nu is op de FP wel enorm handig zijn. Komt dit ook niet in React 2.0? Dat je met drag & drop gewoon je eigen indeling kan maken?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:04

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Je kan natuurlijk de hoofd groepen die je niet gebruikt inklappen, dat scheelt heel wat scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:35:
Klopt, maar SG is nu wel enorm scrollen. Dat is anders als je SG boven HW zou zetten.
Daar heb jij dan weer gelijk in :P
Komt dit ook niet in React 2.0? Dat je met drag & drop gewoon je eigen indeling kan maken?
Dat heet helemaal niets met een versie van React te maken, zoiets is al in de huidige opzet mogelijk aangezien het puur template gerelateerd is. Maa dat betekend niet dat het onze RG crisp tijd zou kosten om zoiets te implementeren, als het überhaupt al wenselijk is volgens het MT wat hier uiteindelijk toch over beslist :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:45:
[...]

Dat heet helemaal niets met een versie van React te maken
Dat klopt, aangezien wij feitelijk geen React meer draaien maar een eigen fork ;)
, zoiets is al in de huidige opzet mogelijk aangezien het puur template gerelateerd is.
Het is toch wel handig als de serverside code dan alvast de categorieën in de juiste volgorde zet voordat die doorgegegeven worden aan de templateparser ;)
Maa dat betekend niet dat het onze RG crisp tijd zou kosten om zoiets te implementeren, als het überhaupt al wenselijk is volgens het MT wat hier uiteindelijk toch over beslist :)
Technisch is het wel mogelijk (al dan niet met D&D op de index zelf danwel met een simpelere interface in de prefs) maar de vraag is inderdaad of dit prioriteit krijgt van het MT...

Persoonlijk zou ik dan devschuur bovenaan zetten en softe goederen helemaal onderaan :+

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 30-05-2008 09:27 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Of je stelt de indeling van de hoofdgroepen samen in de volgorde van pageviews/maand. :z
Met uitzondering van MED uiteraard.

Ben ik ook weer blij. :+

en TS trouwens ook, want SGD heeft verreweg de meeste views, toch?

[ Voor 20% gewijzigd door PromWarMachine op 30-05-2008 09:40 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:32:
Is het mogelijk om Softe Goederen boven HW te zetten, is hier een optie voor?
Dat IS geen optie! :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Vroeger ging dat prima anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het probleem niet zo, richt je eigen GoT index in, in je bookmarks van je browser, probleem opgelost :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Je kan inderdaad ook de SG hoofgroep in een aparte bookmark zetten :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:35:
Ja, maar dan moeten ineens de fotografen en devschuurders enorm scrollen. Er zal altijd iemand zijn die moet scrollen, en momenteel is dat toevallig voor SG, helaas. :) Zelf zou ik overigens ook graag wel een pref zien waarmee je dit zelf kunt instellen, maar ik verwacht inderdaad niet dat dit een hoge prioriteit zal krijgen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
-NMe- schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:47:
[...]

Ja, maar dan moeten ineens de fotografen en devschuurders enorm scrollen.
Inderdaad, dus waag het eens :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Gewoon net als in de supermarkt elke zoveel tijd herschikken zodat mensen ook eens iets anders tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blaataaps schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:51:
Gewoon net als in de supermarkt elke zoveel tijd herschikken zodat mensen ook eens iets anders tegenkomen.
Vergeet dan wel niet dat, net als in de supermarkt, de klachten dan bij het personeel uitkomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Dat heeft de vorige keer ook niemand tegengehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Als je forum omschrijvingen uitzet in je prefs, hoef je niet zo ver te scrollen. Dat scheelt al aanzienlijk en het heeft toch niet zo veel toegevoegde waarde.
Met +/- drie scrolls sta je onderaan.

[ Voor 10% gewijzigd door HawVer op 05-06-2008 10:46 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:46:
...
Met +/- drie scrolls sta je onderaan.
Je kunt ook op [end] drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Gebruikt er iemand dan dat overzicht :?

Waardeloos 8)7

MyReact ftw!

VV -NMe- mafkees :X

[ Voor 14% gewijzigd door Motrax op 05-06-2008 15:16 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En als MyReact niet voldoet is de oplossing nog steeds simpel... :P
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/NMe/toolbar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

blaataaps schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:30:
[...]
Niet helemaal, het stond ooit redelijk bovenaan, tot een tijdje (weet niet meer precies hoe lang) geleden een reshuffle is gebeurd om de volgorde van "hard naar zacht" te maken, dus hardware gerelateerd fora bovenaan, en zo langzaam richting software en uiteindelijk de blijkbaar hele zachte dingen van general chat.
Maar dan hoort de Devschuur toch onder Softe goederen? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Programmeurs hebben vaak meer met hardware te maken dan je denkt. ;) Denk aan embedded software engineering. Althans, ik denk dat dat de logica erachter is. De wijziging in volgorde is destijds een beetje langs mij heen gebeurd als ik het me goed herinner. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja, en gamers hebben ook met hardware te maken, want ze moeten immers een goed systeem hebben om hun games goed te kunnen spelen. En daarvoor moet nu eenmaal de grafische kaart etc... op afgesteld zijn.
Dus die beredenering gaat niet helemaal op. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hardwaregerelateerde vragen die gamers tegenkomen horen sowieso nooit in Spielerij thuis, waar dat voor programmeurs in de Devschuur wel anders kan zijn.

Overigens boeit het me niets waar de Devschuur staat, voor mijn part verwisselt de categorie van plaats met Softe Goederen. Het is niet alsof mensen anders je forum niet vinden ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan er niet iets komen in je Profiel instellingen waarmee je de volgorde aangeeft ?? Je weet wel met van die leuke < << >> > tekentjes en 2 of 3 kolommen naast elkaar enz... :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

nero355 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:06:
Kan er niet iets komen in je Profiel instellingen waarmee je de volgorde aangeeft ?? Je weet wel met van die leuke < << >> > tekentjes en 2 of 3 kolommen naast elkaar enz... :)
Oh ja, dat was inderdaad nog niet geopperd in deze draad...
moto-moi in "Softe Goederen"
Verwijderd in "Softe Goederen"
moto-moi in "Softe Goederen"
crisp in "Softe Goederen"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:X Slecht van me ... heb nog al die posts gelezen ook, maar je moet wel toegeven dat mijn idee stiekem leuker is beschreven O-) solly ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1