Prijzen is alleen maar gokken natuurlijk, vooral voor de touch pro omdat daar nog niks over bekend is volgens mij. Persoonlijk denk ik dat hij ongeveer 100 a 150 euro duurder gaat kosten dan de diamond (dus dan zit je ook al gauw aan de 600 of meer)...Anoniem: 8504 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:48:
Wat zal de verwachte prijs van de HTC pro worden? Ik las ergens dat de X1 een dikke 700 (of kleine 800) euro gaat kosten.. Nou heb ik veel voor mijn volgende telefoon over, maar zo'n bedrag gaat me toch wel te ver... Vooral ook omdat ik gemiddeld vaak ongeveer een jaar met een foon doe en er dan vooral op uitgekeken ben omdat hij dan toch alweer fors verouderd is...
Verder denk ik dat je wel langer doet met een WM phone dan een jaar. Er komen veel updates en tweaks uit (ter verbetering van het gemak en de snelheid) en verder kan je hem oneindig customizen met alle programma's die er voor WM beschikbaar zijn.
@ _AVA_: de RAM en ROM van de Xperia kloppen volgens mij nog steeds niet. En nog een kleinigheidje; ik zal de Touch Pro en de Xperia naast elkaar zetten, is wat overzichtelijker met vergelijken...
uit 'Het Sony Xperia X1 Topic - deel 2'
ROM: 512 MB (357.29 MB bruikbaar) (NAND Flash)
RAM: 256 MB (211.2 MB bruikbaar) (SDRAM)
[ Voor 34% gewijzigd door djjef85 op 23-06-2008 15:48 ]