Tja... wat kan ik zeggen.... zou ik tevreden moeten zijn met snelheden van gemiddeld 0.6k/s
Stuur je een mailtje naar helpdesk@casema.net en krijg je een auto reply met wat antwoorden ven veel voorkomende problemen. Om de snelheid te testen kan je een file van tucows.casema.net downen.
Ik had gewoon de simpele vraag wanneer ik fatsoenlijk internet kreeg.
Ik vrij pissig en ontdekte een 2e mailadres helpme@casema.net waar ik mijn vraag opnieuw kon stellen en heb ik gelijk even gevraagd als ze een intranet of een internet leveren want de snelheid is altijd beter van een eigen server
En wat krijg je voor antwoord ?
Mocht u problemen ondervinden met uw snelheid, dan zou ik u willen verzoeken
contact op te nemen met de helpdesk. Er zal dan na controle van de
instellingen een download test gedaan worden.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 015-8881919 van maandag tot en met
vrijdag van 8.00 tot 23.00 en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00
Er zal dan eventueel een afspraak gemaakt worden zodat een monteur de
gelegenheid heeft om het een en ander te controleren aan uw signaal. De
monteur zal ook zijn eigen laptop meenemen om de snelheid te testen.
Tja, die staat natuurlijk op een ochtend rond een uurtje of 10 voor de deur, op het moment dat je wel 5-7k/s haalt
Ik heb ze nog maar eens een "vriendelijk" antwoordje terug gestuurt dat ik al vele malen deze vraag al via de telefoon heb gevraagd en nooit een bevredigend antwoord heb gekregen dan alleen de vraag als mijn kabel wel goed is
Dank u wel consumentenbond voor het legaliseren van deze snelheden en dank u wel de rechter met uw uitspraak met het kort geding van de WIGG !
En dank u KPN voor het nog steeds geen uitzicht hebben op ADSL terwijl het in een straal van 300 meter om mij heen het er wel is
Maar ja, over 1 ding ben ik tevreden, het is goedkoper dan de telefoonlijn.