Toon posts:

Casema is een uitstekende provider!!

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben een tevreden Casema gebruiker! :z Ik betaal slechts fl. 60,- per maand, en ontvang daarvoor toegang tot een zeer labiel netwerk. Mocht ik door de password server toe worden gelaten, dan geeft Casema mij maandelijks maximaal 1000MB aan downstream dataverkeer met een snelheid van maximaal 7KB!!!

Iemand die er anders over denkt? :?

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK.........!!!!!!!!!!!!

(en dit is GEEN spam...!!!)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

"Casema is een uitstekende provider"
Goh, is die uitspraak eindelijk van een reclamebord afgevallen en in iemands hoofd terechtgekomen? ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• KnEuTeR

KnEuTeR

okay, fff argumenteren,

-1 gB per maand is VEELTEWEINIG, dat heb ik al in....eeuhh...week... (met casema snelheden :() :r

-VEELTESLOOM, het heeft nix met kabel internet te maken, alleen dat je geen tikken hoeft te beltalen :Z

-TE-VAAK-NAAR-DE-KLOTE ik kan minstens 1 keer per week een tijd niet internetten...|:(

-HELPDESK-IS-NOG-DOMMER-DAN-ME-GOUDVIS :o

-TE DUUR voor deze teringzooi is F60,- per maand nog te duur 8-)

SNAPPY-VOUS...¿¿!!!!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jaja, je snappe... ofzo. Beetje ruzie met de meid gehad? Je komt namelijk nogal frusty over, KnEuTeR. Rustig maar ;) Enne, hou je hand niet zo lang op die shift toets, wil je?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 15:37 schreef Jotti het volgende:
Hoeveel drank of drugs moet je op hebben om zoiets te zeggen :?

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 15:32 schreef victoryonline het volgende:
Hallo, ik ben een tevreden Casema gebruiker! :z Ik betaal slechts fl. 60,- per maand, en ontvang daarvoor toegang tot een zeer labiel netwerk. Mocht ik door de password server toe worden gelaten, dan geeft Casema mij maandelijks maximaal 1000MB aan downstream dataverkeer met een snelheid van maximaal 7KB!!!

Iemand die er anders over denkt? :?
lekker ff die sarcasme:)

(hoop ik, want als je dit echt meent moet iok je toch vragen of je je pilletje voor vandaag al heb gehad.)

Casema in een 'woord':r

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 19 februari 2001 15:40 schreef KnEuTeR het volgende:
okay, fff argumenteren,

-1 gB per maand is VEELTEWEINIG, dat heb ik al in....eeuhh...week... (met casema snelheden :() :r

-VEELTESLOOM, het heeft nix met kabel internet te maken, alleen dat je geen tikken hoeft te beltalen :Z

-TE-VAAK-NAAR-DE-KLOTE ik kan minstens 1 keer per week een tijd niet internetten...|:(

SNAPPY-VOUS...¿¿!!!!
Blijft de belangrijkste reden waarom je WEL tevreden bent en Casema houdt nog achterwege! Een reden die veel meer tevredenheid genereerd dan alle bovenstaande redenen aan ontevredenheid kan genereren..... Anders had je namelijk allang opgezegd...

En die reden is: telefoonkosten!!

Geen kwaliteit, geen telefoonkosten. Wat boeit de kwaliteit nou als er geen telefoonkosten zijn.... Als je kwaliteit wou had je allang ISDN liggen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Mwoah... sinds ik die Com21 heb is de stabieliteit er wel op vooruit gegaan. Zit nog wel eens dat die password server er weer uitlicht, maar downloaden gaat vrij constant met 6 tot 6,5K/sec. En dat zonder telefoontikken voor 60,- in de maand is dat niet slecht.

Alleen die f*cking limiet van 1Gb is wel erg weinig en die upload van 333Mb is ook niet echt royaal.

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 15:37 schreef Jotti het volgende:
Goh, is die uitspraak eindelijk van een reclamebord afgevallen en in iemands hoofd terechtgekomen? ;)
:D :D

Verwijderd

Het is dat ze de enige op de kabel zijn en er nog (steeds :( ) geen ADSL is, anders WAS het een goede provider :)

Verwijderd

ik vind Casema echte :r veelste FUCKING sloom :(

• KnEuTeR

KnEuTeR

Op maandag 19 februari 2001 16:56 schreef maartena het volgende:
En die reden is: telefoonkosten!!
MIJN reden is omdat hiero niks beters is te krijgen :(, en dan is dit nog het goedkoopst voor 24uur online...!!!:7

ADSL:9~ WAAR BLIJF JE.....¿¿¿¿¿ >:)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:28

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 19 februari 2001 17:10 schreef arnoudo het volgende:
Mwoah... sinds ik die Com21 heb is de stabieliteit er wel op vooruit gegaan. Zit nog wel eens dat die password server er weer uitlicht, maar downloaden gaat vrij constant met 6 tot 6,5K/sec. En dat zonder telefoontikken voor 60,- in de maand is dat niet slecht.

Alleen die f*cking limiet van 1Gb is wel erg weinig en die upload van 333Mb is ook niet echt royaal.
Ik snap echt niet dat er nog zulke k*tproviders zijn. Ik heb @Home, ook een Com21-modem en heb een downloadsnelheid van ongeveer 300 kilobyte/sec zonder up- en downloadlimieten... en dat voor fl. 89,- per maand.

Waarom zijn er dus nog zulke shit-providers? Natuurlijk, monopolie-positie. Ik kan alleen voor @Home kiezen en heb daarbij geluk dat het een zeer goede provider is; maar anderen zitten vast aan klote-providers.

Hoog tijd voor concurrentie...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Modem via een Ethernet kaart bij Casema of op een Com Poort?

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Ik heb vandaag me kabel aangesloten op me PC (Casema) en ik kan wel :'(
Man man man...1 en al droevenis is het hier.
Beetje downloaden zit ik gemiddeld op 3,5 - 4kb/s en me ping tijden om ff lekker te fraggen zitten tussen de 300 - 500.
Enige reden waarom ik casema genomen heb is om de ellendige telefoonkosten te onderdrukken van de KPN want dat kost me ook klauwen vol geld.
Het moment dat ik ADSL kan nemen (moet binnen 3 maanden haalbaar zijn zei de KPN..ach dat nemen we maar met een korrel zout) dan gooi ik ergens bij Casema een raam in met de com21 modem >:)
Dus om nu te zeggen dat Casema een uitstekende provider is.....NEEEEEEE !!!!!
Hebbie soms een stekie los :?:?

• Servowire
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

Ik wil ADSL

NU NU NU !

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Het probleem met Casema schijnt te zijn dat ze een kut-netwerksructuur hebben en niet op korte termijn en gigantische investering daarin iets kunnen veranderen. Ik geloof dat er maar een aantaal plaatsen geschikt zijn voor een breedbandiger internet.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
nou ik vind het totaal NIET een uitstekende provider.

ten eerst veels te sloom...ik heb wel die com21 modem maar in het begin super veel problemen mee gehad
en voorderest check dit:
gathering.tweakers.net/showtopic.php/132928

Verwijderd

Ik kan alleen voor @Home kiezen en heb daarbij geluk dat het een zeer goede provider is
Kijk dit durf ik dus tegen te spreken ik zit al maanden met brakke pings > 300 met mijn @home zooi

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

[...]-HELPDESK-IS-NOG-DOMMER-DAN-ME-GOUDVIS :o
[...]
:D LOL
Maar dat is inherent aan Helpdesks.

En ik zou niet zo klagen over die 7KB/s Dat is best veel voor Casema-begrippen. Was vorig jaar nog een casema-gebruikers natte droom. Toen was 1 a 2 KB/s normaal.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Casema is erger dan ooit, de snelheden worden steeds lager en het aantal storingen neemt ook steeds meer toe. Vorige week alleen al was er 3 dagen storing!

Verwijderd

Topicstarter
Owkeej. Casema is misschien een ietsiepietsie traag en beetje onbetrouwbaar, maar ja... het werkt wel... :P trouwens... ik doe de afwas ook nog gewoon met de hand... :+

• maartena
Op zondag 25 februari 2001 22:46 schreef Servowire het volgende:
Ik wil ADSL

NU NU NU !
Dat wordt verhuizen :)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

volgens mij was de voorkant van de trein wel heel hard om dan te roepen casema is goed...

ik zit bij sonera met een maximum van 60KB/S down en 8KB/S up en ik vind het al traag... moet je nagaan als je maximaal 7KB/s down kan halen... oke wij hebben wel onbeperkt datalimiet...

Verwijderd

Wie is er dan wel eens uitgegooid omdat hij te veel geupload of gedownload.
Ik niet en haal toch elke maand meer als 1 GB binnen via Casema.>:):7
Maar zodra er ADSL is in ons dorp stap ik over.
Aanvraag al gedaan.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

De poster van dit topic heeft het over een LABIEL netwerk....Lezen jullie niet?!
Hallo, ik ben een tevreden Casema gebruiker! Ik betaal slechts fl. 60,- per maand, en ontvang daarvoor toegang tot een zeer labiel netwerk. Mocht ik door de password server toe worden gelaten, dan geeft Casema mij maandelijks maximaal 1000MB aan downstream dataverkeer met een snelheid van maximaal 7KB!!!
Iemand die er anders over denkt?
RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dave2001/got/smilie1.gifCasema is te duur en veel te langzaam voor kabelinternet.

• maartena
Heel simpel:

Als je Casema houdt, ben je DUS tevreden over Casema. Anders was je allang overgestapt op een provider met telefoonkosten, toch?

Proud to be an American.
Hier woon ik

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

@Maartena:Lekker platvloers...Wat als je geen telefoonaansluiting hebt, wat als je niet anders kan dan Casema omdat dit de enige kabelprovider in je gemeente is?! Omdat je van een service gebruik maakt wil het nog niet zeggen dat je automatisch tevreden bent.....Vraag maar aan de treinreizigers... ;)

RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Ik heb Chello, wat opzich redelijk snel is. Ik haal de 200 kb/s af en toe wel. Het vliegt er af en toe eventjes uit, mar het valt nog te doen.
Zat gister dus ff te internetten bij mijn oma op een Wanadoo accountje via de telefoonlijn. Jezus, wat is dat dan traag als je Chello gewend bent. De telefoonlijn werdf wel e hele tijd volledig benut, maarre dan nog blijft het traag. Ff e-maiol binnenhalen: 1,66 mb. Nou 1 mb doe je 3 min. over kun je nagaan hoe lang ik zit te wachten voordat het binnen is. OK, een keer is nie zo ergals je ff internet. Maar de KaasHema mensen begrijp ik heel goed met hun woede.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 13:57 schreef Neobazz het volgende:
Ik heb Chello, wat opzich redelijk snel is. Ik haal de 200 kb/s af en toe wel. Het vliegt er af en toe eventjes uit, mar het valt nog te doen.
Zat gister dus ff te internetten bij mijn oma op een Wanadoo accountje via de telefoonlijn. Jezus, wat is dat dan traag als je Chello gewend bent. De telefoonlijn werdf wel e hele tijd volledig benut, maarre dan nog blijft het traag. Ff e-maiol binnenhalen: 1,66 mb. Nou 1 mb doe je 3 min. over kun je nagaan hoe lang ik zit te wachten voordat het binnen is. OK, een keer is nie zo ergals je ff internet. Maar de KaasHema mensen begrijp ik heel goed met hun woede.
Ik zit hier met een casema bondegnoot-provider geloof ik, 2500 mb/maand en 256 kbit downloadsnelheid :r
Ik wil CISTROOOOOONNN of mxstream... alles is beter dan een datalimiet ;( /me moet huilen

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 14:34 schreef SickBastard het volgende:

[..]

Ik zit hier met een casema bondegnoot-provider geloof ik, 2500 mb/maand en 256 kbit downloadsnelheid :r
Ik wil CISTROOOOOONNN of mxstream... alles is beter dan een datalimiet ;( /me moet huilen
Cistron heeft ook een datalimiet: 35 gb/maand

Verwijderd

zal ik jullie een geheimpje verklappen :

casema is eigenlijk superweb
nadat superweb failliet ging zijn ze onder de naam casema/wanadoo doorgegaan
in die irrantje zogenaamde kabelmodempjes waar je zelf die brakke kabel in moet knallen wat voor veel problemen zorgt, zit eigenlijk een 14k modempje
voorheen zijn ze gefaald omdat ze concurrentie hadden van betaalde providers
waar nederlanders voorheen geen cent teveel betaalden heeft superweb het bereikt om nederlanders te laten betalen voor iets dat ook gratis kon, moet je voorstellen hoe slecht hun service was
nu hebben ze dus geen concurrentie meer
daarom ligt de 'kabel' er ook zo vaak uit
je kan gewoon niet langer als 2 uur online zijn net als de oude superweb

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

post je nare ervaringen trouwens op mijn forum, kzal niet spammen maar check mijn id :) forum moet vol :)

• Rody
casema is echt zwaatr klote

ik hoop echt snel dat er een andere provider in den haag komt....cistron bijvoorbeeld ofzo >:)

het is onwijs traag...

maar nog over de 1gyg downstream

ik probeerde een tijdje geleden er zoveel mogelijk overheen te gaan....zat op een kleine 1500 mb nooit wat van gehoord...en dat 3 maanden lang :)

offtopic>>
ik ziet nu alweer op 1.18 gyg :)
sinds 17-6-01 21:14 en ik heb pas een divx op een ftp gevonden >:)

Verwijderd

Gebruikersnaam: victoryonline
Voornaam: Victor
Achternaam:
E-mail adres:
Aantal posts: 143
Gem. aantal posts/dag: 1
Geslacht: Man
Beroep: Casema werknemer >:)

Volgens mij ben je echt ziek :+

Dit is overigens niet persoonlijk bedoeld :7

• Neman
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ok 't is allemaal kut met Casema, maar alles beter dan inbellen met een modempje via de telefoonlijn!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Tja... wat kan ik zeggen.... zou ik tevreden moeten zijn met snelheden van gemiddeld 0.6k/s :?

Stuur je een mailtje naar helpdesk@casema.net en krijg je een auto reply met wat antwoorden ven veel voorkomende problemen. Om de snelheid te testen kan je een file van tucows.casema.net downen.
Ik had gewoon de simpele vraag wanneer ik fatsoenlijk internet kreeg.

Ik vrij pissig en ontdekte een 2e mailadres helpme@casema.net waar ik mijn vraag opnieuw kon stellen en heb ik gelijk even gevraagd als ze een intranet of een internet leveren want de snelheid is altijd beter van een eigen server :(

En wat krijg je voor antwoord ?

Mocht u problemen ondervinden met uw snelheid, dan zou ik u willen verzoeken
contact op te nemen met de helpdesk. Er zal dan na controle van de
instellingen een download test gedaan worden.

U kunt ons bereiken op telefoonnummer 015-8881919 van maandag tot en met
vrijdag van 8.00 tot 23.00 en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00

Er zal dan eventueel een afspraak gemaakt worden zodat een monteur de
gelegenheid heeft om het een en ander te controleren aan uw signaal. De
monteur zal ook zijn eigen laptop meenemen om de snelheid te testen.

Tja, die staat natuurlijk op een ochtend rond een uurtje of 10 voor de deur, op het moment dat je wel 5-7k/s haalt |:(

Ik heb ze nog maar eens een "vriendelijk" antwoordje terug gestuurt dat ik al vele malen deze vraag al via de telefoon heb gevraagd en nooit een bevredigend antwoord heb gekregen dan alleen de vraag als mijn kabel wel goed is |:(

Dank u wel consumentenbond voor het legaliseren van deze snelheden en dank u wel de rechter met uw uitspraak met het kort geding van de WIGG ! :(

En dank u KPN voor het nog steeds geen uitzicht hebben op ADSL terwijl het in een straal van 300 meter om mij heen het er wel is :(

Maar ja, over 1 ding ben ik tevreden, het is goedkoper dan de telefoonlijn.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• maartena
Op dinsdag 03 juli 2001 13:53 schreef RaDKiLL het volgende:
@Maartena:Lekker platvloers...Wat als je geen telefoonaansluiting hebt, wat als je niet anders kan dan Casema omdat dit de enige kabelprovider in je gemeente is?! Omdat je van een service gebruik maakt wil het nog niet zeggen dat je automatisch tevreden bent.....Vraag maar aan de treinreizigers... ;)

RaD
Dat kan dan nog wel zijn, maar als het echt de enige optie is, dan zul je het er maar mee moeten doen. We weten allemaal dat klagen bij de NS ook geen zin heeft, dus bij Casema ook niet...

Een telefoonaansluiting kost trouwens 34 gulden nogwat per maand, en is dus best te betalen....

Het is pas echt sneu voor hen die geen telefoonaansluiting WILLEN en dus de flat-fee die dit jaar toch wel een keer ingevoerd gaat worden, willens en wetens gaan mislopen :)

Maar da's verder niet mijn probleem, omdat 95% van de klagende Casema gebruikers gewoon een telefoonlijn heeft, maar gewoon verslaafd is aan het 24/7 principe.

Ben ik ook trouwens, maar ik heb een vrij goede verbinding. En nee, niet bij Casema.

Proud to be an American.
Hier woon ik

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Het is wel waar dat Casema-gebruikers vaker even blij zijn. >:)
We zijn blij als we in kunnen loggen, we zijn blij als we mail binnen hebben kunnen halen en we zijn blij als we boven de 1k uitkomen.
Als je een 'normale' of 'goede' provider hebt, denk je over dat soort dingen helemaal niet na, en ben je er dus ook niet blij mee.
|:(

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Ach jah wat maakt het uit als je met cs de hele tijd hangt of er een kwartier over doet om een pagina te openen en met te downloaden met (als het meezit) 2kb/sec.....

Je kunt altijd online zijn dat is het enige voordeel.

Zoals nu ben ik een pagina aan het openenen en soms word je daar zo slaperiggggg zzzzZZzzzZZzzzz :Z :Z

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:23

inXs

known as inXs

casema zuigt als een bezetene!! inderdaad gemiddeld 1.5kb per seconde download :( Maar adsl komt er bijna hoop ik :) Mijn ping is ook gemiddeld 500

superB

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 22:25
Casema is een uitstekende provider!! Redelijk mee eens.

Ik heb Wanadoo Broadband Premium, betaal 45 euro nogwat per maand en krijg een downstream van 512kbit en up van 128 kbit. Geteste snelheden zijn 55-70 kbyte per seconde down, 11-17 kbyte per seconde up.
De verbinding ligt er nooit "uit", hooguit wordt hij af en toe verbroken (eens in de 3 dagen).
Datalimiet is officieel 4 GB geloof ik, maar in de eerste helft van januari zat ik al op 9 GB en Casema kan je dataverkeer niet eens bijhouden.
De helpdesk, tja, daar hebben meer providers last van.

Dus al met al is het zeer redelijk in vergelijking met bijvoorbeeld ADSL via KPN.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Casema is oke als het dubbel zo snel gaat en dan voor 40,- per maand oid.
En die rare datalimiet weg.

Dan is het voor MSN meisjes nog wel leuk. :)
Maarja, als je alleen maar kunt kiezen uit Casema en uit de telefoonlijn is het toch wel erg triest. Of ze moeten met normale abbo's komen.

🌞🍃

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Beetje oud topic wel...geopend 19 februari 2001. :Z Maar goed...
Op zondag 17 februari 2002 17:11 schreef MikeN het volgende:
De verbinding ligt er nooit "uit", hooguit wordt hij af en toe verbroken (eens in de 3 dagen).
Meestal nog minder vaak. Hier is-ie wel eens ruim 300 uur ononderbroken on-line geweest, dus 13 dagen.
Datalimiet is officieel 4 GB geloof ik, maar in de eerste helft van januari zat ik al op 9 GB en Casema kan je dataverkeer niet eens bijhouden.
Dacht dat ze dat sinds 15 december wel konden. Maar ik weet het niet zeker.
De helpdesk, tja, daar hebben meer providers last van.
Kabelproviders, met name. Maar Wanadoo schijnt op dat punt bet...minder slecht te zijn dan bijvoorbeeld Chello en Quicknet.
Dus al met al is het zeer redelijk in vergelijking met bijvoorbeeld ADSL via KPN.
I fully agree with that. Alleen de datalimiet is bij ADSL beter geregeld. Maar in de praktijk let Casema daar dus niet zo erg op.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Rody
1 gb

ja dat staat er wel, maar daar houden ze zich niet aan :{
premium abbo is 5 gb per maand

nou ik ging dus een keer "wedstrijdje: houden met iemand weet het meeste kon downen.
nou ik had 30 gb gedownload
de maand er op 20 gb
de maand daarop 25 gb
nooit wat van gehoord :)

• maartena
okay, fff argumenteren,

SNAPPY-VOUS...¿¿!!!!
Goed... jij moet dus echt naar een andere provider. Je betaald toch zeker liever telefoonkosten dan al die ellende die je opnoemt?

Proud to be an American.
Hier woon ik

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zondag 17 februari 2002 20:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Goed... jij moet dus echt naar een andere provider. Je betaald toch zeker liever telefoonkosten dan al die ellende die je opnoemt?
Er is inmiddels een jaartje voorbij, dus dat zal-ie inmiddels wel gedaan hebben. :+

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Casema zuigt, het omhoogschoppen van dit topic heeft daar niks aan veranderd. Er zijn twee zekerheden in het leven: De dood, en het feit dat Casema zuigt.

Gelukkig ben ik er over 1,5 maand vanaf, want dat voordeel heeft de tand des tijds mij wel opgeleverd, MxStream. Stukje duurder, maar dan ook stukken beter.
Pagina: 1