CASEMA!!!!!! AAAARRRRGGGGGHHHHH

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
wat mij gebeurt is.....

ik ben abonnee van casema. heb zo'n com 21 modem met ethernet. ik betaal via automatisch incasso (wat bij casema verplicht is).

nu krijg ik begin februari dit jaar een brief binnen van een intrum justitia met daarbij een acceptgiro:? nu staat in deze brief dat ik 170,- moet betalen :? :? :?

normaal is het gewoon 59,50 per maand (dit is inclusief korting omdat casema dat verplicht was volgens de consumentbond)

bij die 170,- zat het abbonements geld en ook nog kosten van het intrum justitia zelf. ik heb toen opgebeld en gevraagd wat hier de bedoeling van was. Ze zeiden dat ik in de maand november niet had betaalt:? maar de maanden daarop hebben ze wel gewoon het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven |:( casema heeft, naar mijn idee, gewoon een administatieve fout gemaakt door niet af te schrijven. dus ik heb op de acceptgiro het bedrag verandert in die 59,50.
nu krijg ik vandaag een brief binnen dat ze het geld hebben ontvangen maar dat ze nog 110,- krijgen :( als ik dit niet binnen 5 dagen betaalt beginnen ze een rechtzaak of komen ze met deurwaarde :( :(

iemand id hoe ik toch mijn gelijk kan halen??

Verwijderd

JA casema is kut ik heb het ook maar je kan je gelijk halen door je afschriften te latenm zien waarin je kunt bevestigen dat het van je bankrekening is afgeschreven

EN FOK CASEMA FOK IT FOK IT FOK IT FOK IT

4kb/s

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Simpel, maak een kopie van je bankafschriften en stuur die op naar casema zodat ze weten dat jij iig betaald hebt. Dat hun er een zooitje van maken is jou zaak niet.

edit:

SuperSaiyanNL was sneller :)

• Rody
ze hebben het nooit afgeschreven.......

ze hebben de maand november gewoon overgeslagen met afschrijven

en ik heb al laten zien dat mijn rekeningssaldo toereikend was.....

Verwijderd

uhmm ja das fokked up man maar dan kunnen hun ook niet bewijzen dat ze gevraagd hebben om te betalen dus wordt het gelijkspel met die flikkers en jou

en casema i'll cya in he;; >:)

• Rody
volgens mij doen ze dit om het geld van die kortingen (die ze verplicht waren om te geven) terug te verdienen. :(

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 12:48

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Als het een automatische incasso is, en er is niet afgeschreven, is date ccht hun fout, zeker als jouw saldo toereikend is/was.

Dat zij er een zooi van maken, kan jij niet helpen.:(:( Dus zelfs al zou er een rechtzaak over komen, ze hebben geen poot om op te staan.>:)>:)

Ik begin errug moe te worden van die casema. Dachten ff snel binnen te lopen door kabel internet te gaan leveren, nou niet dus!! met die baggerservice van ze!!:r:r

HENG HENG

Verwijderd

zullen we lekker een kl8en topicje gaan maken en die opsturen naar die homo's of gaan demonstreren voor hun hoofdgebouw en die fokking manager in mekaar rossen >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

wat een agressie met carnaval zeg. Maar idd, ik vind het ook hun fout.

And now the most interresting part of deze grot

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Volgens mij heb je het enige juiste gedaan, door het bedrag te wijzigen in alleen het abonnementsgeld. Dat bedrag moet je nou eenmaal betalen, ook al schrijven ze het niet af. Maar alle andere deurwaarders, incasso en adminsitratiekosten die je verder moet betalen komt door hun fout. Volgens mij sta je sterk als je gewoon aangeeft dat ze die extra kosten alleen aan zichzelf te danken hebben.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

• Rody
Op zaterdag 24 februari 2001 20:48 schreef SuperSaiyanNL het volgende:
zullen we lekker een kl8en topicje gaan maken en die opsturen naar die homo's of gaan demonstreren voor hun hoofdgebouw en die fokking manager in mekaar rossen >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
helemaal mee eens..... :)

• Thefirstikke
  • Niet online
CASEMA = STELLETJE NAAIBEREN

Hoe slecht kun je een bedrijf runnen zeg. bah bah.

-1 troll :)

Verwijderd

Hmmm, ik heb nu half jaar kabel bij Sonera en ze hebben nog NOOIT geld van me ontvangen. Aansluitkosten + 1e maand (450 piek) + 5 maanden abonnement (445 piek).
Vage boel want van mij kant is alles geregeld met automatische incasso maar die gasten willen blijkbaar geen geld hebben.:?
Als ze 't maar niet met een incassobureau aankomen straks want ik ga die extra kosten echniet betalen...

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
zeur niet zo, wees blij dat je kabel hebt!
in dit dorp hier mag ik nog een jaar ofzo wachten :(

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 23:24 schreef eXhale het volgende:
zeur niet zo, wees blij dat je kabel hebt!
in dit dorp hier mag ik nog een jaar ofzo wachten :(
Zeur niet zo, wees blij dat je internet hebt!
In grote gebieden van Afrika hebben ze helemaal geen internet of moeten ze zelfs proberen te overleven.:( |:(

Verwijderd

Als ik jou was zal ik de opeenvolgende nummers van de maand november opzoeken (van je overschrijvingsbewijzen) en laten zien aan kaashema, zodat je sterk in je schoenen staat! Suc6.........

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op zaterdag 24 februari 2001 23:59 schreef Marius het volgende:

[..]

Zeur niet zo, wees blij dat je internet hebt!
In grote gebieden van Afrika hebben ze helemaal geen internet of moeten ze zelfs proberen te overleven.:( |:(
Wat is dat nou weer voor een redenatie? Ik wordt er zo moe van als mensen weer daarover beginnen.

a: SHIT: heb ik weer een wielklem onder m'n kar!
B: zeur niet! in blablabla hebben ze niet eens een kar om een wielklem onder te zetten!

a: SHIT! m'n computer is stuk!
B: zeur niet! In huppelepup kunnen ze niet eens een rekenmachine betalen!

A: SHIT! De tram is weer eens te laat!
B: Zeur niet! In tralalal moeten ze iedere dag 50 kilometer LOPEN!!

a: SHIT!!... you get the picture.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
CASEAMA SUCKS!!

Ze moeten niet zeuren, het is hun fout als ze gewoon een maand overslaan, dus ik zou dus mooi niet betalen!

En al zou je een maand niet betalen, dan is het trouwens nog niet erg, want ze liggen er toch om de haverklap uit. Ik heb nu 9 maanden Casema of zo, van die tijd heb ik heeeeel wat uurtjes niet kunnen internetten door die stomme storing van ze... Bij elkaar misschien 2 weken geen internet... Verder heb ik hoge telefoonkosten, want elke keer als ze er uit liggen, begin ik meteen te klagen bij ze... Je zit soms uren aan de telefoon, das toch niet normaal zeg...

Maar klachten topic over Casema lijkt me een puik plan!

Koop je eigen eiland!

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Op zaterdag 24 februari 2001 22:42 schreef Marius het volgende:
Hmmm, ik heb nu half jaar kabel bij Sonera en ze hebben nog NOOIT geld van me ontvangen. Aansluitkosten + 1e maand (450 piek) + 5 maanden abonnement (445 piek).
Vage boel want van mij kant is alles geregeld met automatische incasso maar die gasten willen blijkbaar geen geld hebben.:?
Als ze 't maar niet met een incassobureau aankomen straks want ik ga die extra kosten echniet betalen...
Hier precies hetzelfde!

Ik vind het geen probleem, want echt service heb ik ook nog niet mogen ontvangen.

Wedden dat Slownera slechter is dan Kaashema?

...

• Rody
en btw: gelijk een waarschuwing voor iedereen die iets via automatisch incasso laat afschijven.

mij werd vertelt door de intrum justitia:

je bent ten alle tijde verantwoordelijk. want de bank kan wel een fout hebben gemaakt.
dus je moet altijd zorgen dat ze afschrijven, zo niet dan moet je gaan bellen blijkbaar. :(

echt weer bullshit :? :? :?

edit:
typvautjes

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 12:38 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een redenatie? Ik wordt er zo moe van als mensen weer daarover beginnen.

a: SHIT: heb ik weer een wielklem onder m'n kar!
B: zeur niet! in blablabla hebben ze niet eens een kar om een wielklem onder te zetten!

a: SHIT! m'n computer is stuk!
B: zeur niet! In huppelepup kunnen ze niet eens een rekenmachine betalen!

A: SHIT! De tram is weer eens te laat!
B: Zeur niet! In tralalal moeten ze iedere dag 50 kilometer LOPEN!!

a: SHIT!!... you get the picture.
eXhale komt zo over dat mensen met kabel helemaal niet mogen zeiken omdat ze tenminste nog kabel hebben. Daarom plaatste ik net zo'n kromme reply als wat hij zei...
Pagina: 1