Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:01

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hoe groot mag een video bestand zijn wil de D2 deze afspelen?
Ik heb namelijk de dvd van Qlimax omgezet met iLove. Op de computer speelt die hem gewoon netjes af, maar op de D2 doet die helemaal niks, scherm wordt heel even zwart maar daarna gaat die gewoon weer terug. Ook zie je niet de tijd die film zou moeten duren oid.

Het bestand is zo'n 2,17gb groot. (hoogste kwaliteit)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je wel gechecked of de resolutie en bitrate binnen de perken vallen? Ik denk dat dat eerder beperkende factoren zijn.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:59:
Heb je wel gechecked of de resolutie en bitrate binnen de perken vallen? Ik denk dat dat eerder beperkende factoren zijn.
Heb het gewoon via iLove gedaan en D2 geselecteerd, en het schuifje van videoquality helemaal naar rechts gedaan. Of is dat het probleem en kan dat helemaal niet, moet het in het blauwe gedeelte staan?

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen flauw idee :P Maar je zou hier eens de exacte specs kunnen posten van het bestandje (codec, bitrate, tijdsduur, de hele zut). Als het met iLove gedaan is zou je toch wel verwachten dat het binnen de mogelijkheden van de D2 ligt. Je zou de boel eens handmatig naar erg lage settings kunnen converteren qua bitrate en resolutie, om te kijken of hij dan wel afgespeeld wordt. Het lijkt me een beetje gek dat er een maximum is qua grootte/lengte van de file... 2,17GB is overigens wel erg groot. Een film van normale lengte op lage (compatibele) resolutie/bitrate is een stuk kleiner, doorgaans. Vandaar dat ik het idee heb dat het probleem elders ligt.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 28-05-2008 15:05 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:05:
Geen flauw idee :P Maar je zou hier eens de exacte specs kunnen posten van het bestandje (codec, bitrate, tijdsduur, de hele zut). Als het met iLove gedaan is zou je toch wel verwachten dat het binnen de mogelijkheden van de D2 ligt. Je zou de boel eens handmatig naar erg lage settings kunnen converteren qua bitrate en resolutie, om te kijken of hij dan wel afgespeeld wordt. Het lijkt me een beetje gek dat er een maximum is qua grootte/lengte van de file...
Ja lijkt me ook, maar goed ben nu bezig datzelfde bestand om te zetten op een standje lager, zodat het schuifje voor de kwaliteit wel in het blauw valt. Zal eens kijken of ik ook wat specs kan posten. Even kijken hoe ik dat moet doen.

edit:
Totale bitrate: 352kbps
Frame rate: 25 f/s
Audio: 224kbps
Size: 320x180

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 28-05-2008 15:08 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Bijvoorbeeld met Gspot.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Met G-Spot:
Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08223/gspotd2705.jpg.xs.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door 13art op 28-05-2008 15:17 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Schuifje 1 tikje terug en hij doet het wel..... Vreemd.

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat is de bitrate van de file die wel werkt? De bitrate op de pic die je postte is relatief hoog. Ik weet niet of de D2 dat aankan.

Edit: Even afgesplitst van [Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic :)

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 28-05-2008 16:00 ]

Verwijderd

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de D2 geen hogere bitrates dan 2000 kbit/sec slikte. Gevonden:
Linkje
The D2 only eats videos at a screen size of 320 x 240 pixels, which is a shame. Official specs show that the D2 is able to play MPEG4 videos at an utterly insane bitrate of 2000kb/s. Usually 500 to 700kb/s is more than enough for a screen size this small.
Pagina: 1