Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heb het gewoon via iLove gedaan en D2 geselecteerd, en het schuifje van videoquality helemaal naar rechts gedaan. Of is dat het probleem en kan dat helemaal niet, moet het in het blauwe gedeelte staan?RoD schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:59:
Heb je wel gechecked of de resolutie en bitrate binnen de perken vallen? Ik denk dat dat eerder beperkende factoren zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 28-05-2008 15:05 ]
Ja lijkt me ook, maar goed ben nu bezig datzelfde bestand om te zetten op een standje lager, zodat het schuifje voor de kwaliteit wel in het blauw valt. Zal eens kijken of ik ook wat specs kan posten. Even kijken hoe ik dat moet doen.RoD schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:05:
Geen flauw ideeMaar je zou hier eens de exacte specs kunnen posten van het bestandje (codec, bitrate, tijdsduur, de hele zut). Als het met iLove gedaan is zou je toch wel verwachten dat het binnen de mogelijkheden van de D2 ligt. Je zou de boel eens handmatig naar erg lage settings kunnen converteren qua bitrate en resolutie, om te kijken of hij dan wel afgespeeld wordt. Het lijkt me een beetje gek dat er een maximum is qua grootte/lengte van de file...
edit:
Totale bitrate: 352kbps
Frame rate: 25 f/s
Audio: 224kbps
Size: 320x180
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 28-05-2008 15:08 ]
Edit: Even afgesplitst van [Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 28-05-2008 16:00 ]
Verwijderd
Linkje
The D2 only eats videos at a screen size of 320 x 240 pixels, which is a shame. Official specs show that the D2 is able to play MPEG4 videos at an utterly insane bitrate of 2000kb/s. Usually 500 to 700kb/s is more than enough for a screen size this small.