[Poll] Welke laptop kies jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

• jepper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en de keuze is moeilijk. Zit vooral te twijfelen tussen Dell en Acer. Belangrijke punten waar ik over twijfel zijn service en prijs-kwaliteit.

Verder zal de prijs tussen de 600 en 800 euro liggen.

Zouden jullie een klein momentje van jullie kostbare tijd willen besteden aan het invullen van deze poll?

Poll: Welke laptop kies jij?
HP
Acer
Dell
Sony
IBM
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=291832&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Ander vraagje: zijn er site waar ik 3 laptops tegen een bepaalde korting kan kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door jepper op 28-05-2008 15:33 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

HP en Sony zijn tergend duur met reparaties, hoewel Sony dan wel weer twee jaar garantie standaard heeft (vaak). Voor prijs/kwaliteit-verhouding moet je echt modellen zelf gaan vergelijken. Wij kunnen niet ruiken wat je nodig hebt. Maar als je meer informatie wilt en je weet het zelf niet, kan je gewoon langs een aantal winkels gaan bijvoorbeeld.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik mis serieus ASUS. ( Prijs-Kwaliteit + Service ). Dus ik stem gewoon niet !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• IFoldAces
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-01 08:33
Het is inderdaad wel handig om te weten wat voor iets je zoekt. Zoals eerder gezegt wij kunnen dat niet weten. En ik mis eigenlijk ook wel Toshiba. Maar goed dat is mijn mening :+

IBM zou toch wel mijn keus zijn als ik dan toch moest kiezen :)

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
ik heb mijn keus vanmiddag gemaakt

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-01 19:50

Turkish

zhé germans

je kan het natuurlijk wel in een poll verpakken maar ook hiervoor geldt Wat is er nu anders in CSL? :)

De keus voor een laptop moet je toch echt zelf maken. Topic dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.