Toon posts:

muis werkt incorrect

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Mijn muis werkt niet zoals hij moet werken. Als ik gewoon over een leeg veld ga met de muis werkt hij goed, maar zodra ik over een icoon of text heenga, gaat hij langzaam en verspringt hij ipv smooth glijden.

Kan iemand mij mischien helpen met dit probleem?

MvG

Blueray

Verwijderd

Topicstarter
Het is eigelijk net of als de muis zich wilt fixeren op het icon of de text waar hij overheen gaat.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Is het dan geen toegankelijkheids-optie van Windows? Er zijn opties die het klikken op een knop makkelijker maakt.

Windows XP btw?

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is vista.
En volgens mij is er geen optie om dit uit te schakelen in toegankelijkheid.

Ik zou ook echt niet weten wat het is.
Het is een USB pnp muis

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij mss hier mee helpen want ik kan nu echt niet meer met de muis werken.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Welke muis, welke driver, extra software geïnstalleerd mbt je muis,...?

Vaak gaat dit wel degelijk over eens etting; in zowel Logitevh als MS driversoftware kan je aanvingen dat de muis moet focussen op active control (knoppen, links, etc)

en kicken binnen 24u is niet toegestaan

Verwijderd

Heb je misschien wat meer specificaties voor ons? Het zou nl. kunnen dat je pc misschien "te traag" is voor Windows Vista. (Denk aan je pc die teveel bezig is en waarvan de muis dan "hangt" of "verspringt").

Verder zou ik eens een andere USB-poort proberen en eventueel een andere muis. Of je muis op een andere PC proberen, kan je gelijk nagaan of het nu aan je USB-poort, je muis of je computer ligt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het vaag vinde als het aan het stuur programma ligt. Er zat geen cdtje bij, is gewoon een laptop muis. Ook zal het niet aan ram liggen, is net een nieuwe laptop met 1024 mbram, vista standaard.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Staan je videokaart-drivers wel geïnstalleerd?

Overigens ervaart men het als irritant als je je topic kickt binnen 24u.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH Beleid

Dit is echt niet de bedoeling. Allereerst hoor je zelf de moeite te doen voor je een topic opent en als je een topic opent dient dat er duidelijk uit te worden. Daarnaast is het vrij loos om een topic te openen zonder ook maar enige specs te vermelden. Wij hebben geen glazen bol.

Tenslotte wordt het op GoT niet op prijs gesteld als je je topic (meermaals) onnodig omhoog schopt (<24u 2x achter elkaar posten). Als je iets toe te voegen hebt, gebruik dan de edit-knop.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.