[PC] RFactor

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:56

Oxigeon

En zo is dat!

Topicstarter
Geachte lezers,

Ik ben aan het denken om het spel Rfactor aan te schaffen. Lekker wat racen. Maar nu heb ik een aantal vragen wat betreft dit spel.

1. Ik heb vernomen dat dit spel niet te koop is in de winkel maar alleen via internet met licenties, klopt dit? Moet dan de game downloaden en dan de licentiecode intikken (denk ik)

2. Als ik hem dan koop via een website (heb geen paypal en en geen creditcard) is http://beneluxracingonline.nl/sales dan betrouwbaar? en heb ik aan 1 licentie genoeg?

3. Weet iemand anders waar ik hem eventueel kan aanschaffen?

Bedankt voor de informatie...

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

:)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonni op 27-05-2008 09:43 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:56

Oxigeon

En zo is dat!

Topicstarter
danku, kan hem dus niet in de winkel kopen :D... Even kijken of hij bij me thuis werkt en dan kijk ik eens of de game wat is. Kan eigenlijk niet wachten.

Moet eigenlijk alleen nog even weten of die site betrouwbaar is, of is het als je via ideal aanbied het altijd betrouwbaar is? Ik neem aan dat het te vertrouwen is anders staat het niet zo op de site :D

[ Voor 40% gewijzigd door Oxigeon op 27-05-2008 10:01 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Heb je nog andere racegames overwogen zoals Live For Speed? En misschien demo's gespeeld/gereden?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Paypal kan iedereen voor inschrijven, en die eerste vraag zal ongetwijfeld door de makers van RFactor goed uitgelegd zijn wanneer je het spel koopt, of zelfs ervoor. Dit is geen bijster interessante discussie (of vraag), dus dit topic doe ik maar op slot ;)

Dit topic is gesloten.