Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ctrl+alt+del, waarom dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 07:54
Ik heb al geruime tijd last van het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2jc7rzd.jpg

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik de taakbalken etc. tevoorschijn kan halen, volgens sommige fora moet ik iets veranderen in het register, maar dat is als ctrl+alt+del helemaal niet werkt, hier wekkt ie maar half!

Iemand enig idee dit op te lossen?

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:33
nieuwe taak > explorer.exe?

Freelance Drupal Developer

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je moet dubbelklikken op het buitenste grijze kader om de menubalk terug te krijgen.

vv volgende keer sneller, ouwe :P

[ Voor 27% gewijzigd door GlowMouse op 27-05-2008 01:05 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:27
Dubbelklikken op de rand van dat schermpje!

edit:
^^ Dat zeg ik..

[ Voor 27% gewijzigd door Jimster op 27-05-2008 01:05 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

We hebben ooit begin deze eeuw een FAQ gemaakt die nog steeds relevant is: Windows Clients - FAQ geeft meteen antwoord op je vraag. Of even zoeken werkt ook: http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart is meteen raak :P En dan zijn er nog behulpzame tweakers ook.

Kortom: problem solved *O* Maar kijk dus de volgende keer ajb zelf even beter rond, aangezien dit makkelijk was te beantwoorden door jezelf. Dan konden de arme tweakerts naar bed :)

Kleine lettertjes: kijk de volgende keer dus eerst even in de stickies bovenaan de topiclijst. Of ueberhaupt in de topiclijst, dan was je opgevallen dat elk topic een OS-aanduiding in de titel heeft, zoals gevraagd in Windows Clients - Policy. Nu weten we niet eens dat je Windows NTx draait, maar we zijn goede gokkers.

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 27-05-2008 07:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.