Toon posts:

HELP! Tbird 850 oc-en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit onderwerp al minimaal 400 keer de revue is gepasseerd, maar ik kom er niet echt uit:'( . Zoals je begrijpt heb ik nog nooit een processor overclocked.
Nu wil ik mijn Tbird850 oc-en. Bezit een KT7-Raid, maar kan in het BIOS de FSB niet aanpassen, ik kan hem wel aflezen. Moet ik hiervoor een andere optie aanzetten ofzo?

Mijn volgende vraag gaat over de gelockte processor. Hoe kan ik die precies unlocken? Ik weet inmiddels dat ik tenminste alle L1 connectors moet verbinden, maar moet ik er nog meer verbinden? En als ik hierop een reactie krijg met een overzicht, waar stel ik mijn processor dan op in? Moet ik hem dan instellen op een zo hoog mogelijke freq en dan gewoon gaan spelen met mijn FSB of moet ik op mijn processor aangeven hoe snel hij moet draaien?bedankt voor jullie hulp!

Verwijderd

Je moet bij je settings van je FSB en multiplier net zolang op PageUp of PageDown rammen tot de settings op User Define komen te staan. Dan kun je het gewoon handmatig instellen.

Voor het unlocken hoef je alleen de L1 brugjes te verbinden. That's all. Daarna in de BIOS de multiplier omhoog zetten.

Voro het voltage geld hetzelfde. User Define.

Verwijderd

Hey, heb dezelfde mobo & proc, deze loopt nu op 1010, vrij laag, but workin on it.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:00

Opa

Nu Multifocaal!

Ken je deze al? Is eigenlijk verplicht.

Paul Howland's KT7 FAQ

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Op dit moment zit ik bij zware_jongen! Oc-en is gelukt. Draait nu op 1050 MHz (105*10).8-) Thanx

Great minds think alike!

Verwijderd

Dammit .. en ik krijg me 900 niet stabiel over de 1000 :( 48 C

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Als je temp te hoog wordt moet je op zoek gaan naar betere koeling >:)

check bv. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/128933

JayGTeam (213177)

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Even een vraagje tussendoor... Is een overclockte processor op laten we zeggen 1 GHz warmer dan een niet overclockte op die snelheid?

Great minds think alike!

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 12:12 schreef 456GT het volgende:
Even een vraagje tussendoor... Is een overclockte processor op laten we zeggen 1 GHz warmer dan een niet overclockte op die snelheid?
Ligt er aan of je daarvoor het voltage hebt moeten verhogen.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op maandag 19 februari 2001 14:14 schreef victorvo het volgende:
Ken je deze al? Is eigenlijk verplicht.

Paul Howland's KT7 FAQ
he dies wel handig, heb morgen/overmorgen ook de mijne dus gelijk maar ff doorlezen :)

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1