Als je daar de humor niet van kunt inzien...
kom je hier eens eten? zal ik je een bord sarcasme voorzetten, misschien proef je dat de volgende keer dan wel.Sharky schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:37:
[...]
och gossie, je vat het persoonlijk op? Sorry hoor, wilde je niet kwetsen.
Zal ik het je even proberen uit te leggen? Ik vind het namelijk wel grappig dat iemand die in zo'n auto rijdt en multimiljonair is zo'n burgerlijk ding achterop heeft. Maakt mij het nou uit of hij fietst of niet. Het is een oud-oom (ofzo) van me dus ik probeer hem heus niet belachelijk te maken. M'n halve familie heeft zo'n ding.
Die fiets staat trouwens wel weer in verhouding tot de auto, zijn leuke fietsjes namelijkJozz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:15:
[...]
Persoonlijk vind ik het niet echt fout. Sommig mensen vinden van wel. Op Autoblog.nl hebben ze er ook een handje van. Het is imho ook geen tuning/styling.
[afbeelding]
Maar dat wiel zo voor de uitlaat.. laten we zeggen dat ik daar al ervaring in heb
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Bespaar jezelf en mij de moeite. Je kunt ook gewoon gelijk zeggen wat je bedoelt.Tommzz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:06:
[...]
kom je hier eens eten? zal ik je een bord sarcasme voorzetten, misschien proef je dat de volgende keer dan wel.
This too shall pass
Dat mijn post mega sarcastisch bedoeld was, en dus gewoon bedoelde dat zon mercedes met fietsendrager niet fout is.
En dan snap je mijn post niet? Maar laten we er over ophouden. Ik vind het wel grappig, jij niet.
This too shall pass
Jongens jongens, rustig aan. 
Iemand nog wel iets van foute tuning?
Iemand nog wel iets van foute tuning?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
nee, want jij impliceert direct dat ik het persoonlijk op zou vatten.
mgoed laten we er idd over ophouden, jij vindt het grappig, en ik vind dat die auto + deze discussie hier niet op zn plaats is.
mgoed laten we er idd over ophouden, jij vindt het grappig, en ik vind dat die auto + deze discussie hier niet op zn plaats is.
1. deze discussie heeft niks met foute tuning te maken
2. een fietsendrager heeft niks met foute tuning te maken
3. een stock mercedes heeft niks met foute tuning te maken
4. waarom dan toch zoveel posts over iets dat niks met foute tuning te maken heeft?
5. euh,,
4. waarom dan toch zoveel posts over iets dat niks met foute tuning te maken heeft?
5. euh,,
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
6: ?????Gisae schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:53:
1. deze discussie heeft niks met foute tuning te maken
5. euh,,
7: PROFIT!!!!11
Op zich lijkt het nog aardig gedaan, alleen met zo'n uitlaat en achterbumper is het overkill imo
Ja tuurlijk, maar als je ziet wat vr prut er aan die bumper gesmeerd is en dat haalt hij toch maar weg en last dicht. Het is geen rap-rap werkje om er snel een dikke bumper aan te plakken.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Zo'n auto of zo'n fietsendrager?
In het eerste geval: Vriendjes worden?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Aardig wat werk in gedaan. Niet eens zo slecht ook. Maar mijn god wat is het lelijk. En nederlands schijnen die VMBO boeren ook niet te beheersen.Tommzz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:35:
[...]
Op zich lijkt het nog aardig gedaan, alleen met zo'n uitlaat en achterbumper is het overkill imo
Iedereen kan plakken maar er zijn er maar weinig die echt kunnen lassen. Ze hebben toch al de moeite gedaan om de boel te lassen i.p.v. gewoon dicht te maken met schuim of andere rommel zoals die voorganger.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
8: Lol
9: Rofl imao
Ik denk op een kleine begroting worden herbouwd
Nederlands was vast niet z'n beste vak op school...
I'm not weird, I'm a limited edition
Ha ha ha, dus dat is de voorgeschiedenis van de gemiddelde Civic!
Snap alleen niet waarom die mensen het tuning moeten noemen. Ze weten het echt niet hè...!?
Vanmiddag op de snelweg ook zo'n typetje achter me gehad op de snelweg die maar bleef duwen.
Vervolgens kom ik bij die slingerbocht waarij je vanuit Eindhoven vanaf de A2 de A58 op gaat richting Tilburg. Normaal kan ik die al lekker nemen in z'n vier, maar besloot maar meteen nog verder terug te schakelen naar de derde versnelling.

Vervolgens ga ik weer netjes zo'n 120 rijden. Normaal wel iets harder maar was aan 't telefoneren.

Komt Sjon links langsgereden; vuil dat 'ie keek!

En dan de laatste reactie erop: 'ziet er mooi uit man.'
edit: die kerel op die plaatjes, was dat ook niet die gast die een Hyundai Excel had die hier al eens een keer eerder voorbij is gekomen?
[ Voor 15% gewijzigd door Mini Poeper op 03-07-2008 16:59 ]
Wat betreft die Mercedes: wij wilden/willen een CLS bestellen met trekhaak maar kon/kan niet...
Nu als alternatief maar eens gaan kijken naar de BMW X6
Nu als alternatief maar eens gaan kijken naar de BMW X6
[ Voor 87% gewijzigd door Mini Poeper op 03-07-2008 17:09 ]
Verwijderd
Helemaal goed. Rene ExceltunerMini Poeper schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:56:
[...]
Ha ha ha, dus dat is de voorgeschiedenis van de gemiddelde Civic!
Snap alleen niet waarom die mensen het tuning moeten noemen. Ze weten het echt niet hè...!?
Vanmiddag op de snelweg ook zo'n typetje achter me gehad op de snelweg die maar bleef duwen.
Vervolgens kom ik bij die slingerbocht waarij je vanuit Eindhoven vanaf de A2 de A58 op gaat richting Tilburg. Normaal kan ik die al lekker nemen in z'n vier, maar besloot maar meteen nog verder terug te schakelen naar de derde versnelling.Sjonnie werd steeds kleiner in binnenspiegel.
Vervolgens ga ik weer netjes zo'n 120 rijden. Normaal wel iets harder maar was aan 't telefoneren.
Komt Sjon links langsgereden; vuil dat 'ie keek!
[...]
En dan de laatste reactie erop: 'ziet er mooi uit man.'
edit: die kerel op die plaatjes, was dat ook niet die gast die een Hyundai Excel had die hier al eens een keer eerder voorbij is gekomen?
Me eerste post hier, maar volgens mij is dit echt wel fôut
http://static.stileproject.com/rnd/img/runy24.jpg
http://static.stileproject.com/rnd/img/runy24.jpg
Henk!
My god, en dan is het ook nog eens niet zijn eigen wagen die hij daar verneukt..
Hoewel ik het een spuuglelijke bodykit vind, vind ik het dan wel weer koel dat hij het allemaal zelf doet, op het spuiten na dan.Kaasplank schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:50:
hahahha wtf die miata op pagina 2
http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=7271
geniaal dat forum
Maar die spoiler, is dat niet levensgevaarlijk als je fietsers passeert? Je zou een kind onthoofden ofzo

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 03-07-2008 20:38 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit is natuurlijk gewoon cool, als je bedenkt in welk land + cultuur deze staat. Ik bedoel dat propellortje van een schroef doet het bij mij. Wel omdenken met kleine kinderen!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Maar daar zit in ieder geval ook nog echte tuning inKaasplank schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:50:
geniaal dat forum
Als Connexxion nou ook eens met zulke bussen zou gaan rijden zou ik dat best koel vinden
Miata is anders vrij mooi geworden als je op de laatste pagina kijkt.Kaasplank schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:50:
geniaal dat forum
Er is net wat werk en tijd in gestoken en het is mss proper gedaan. Het is en blijft gewoonweg een kansloos fout plastieken ding met mss een beetje power ja, weet niet wat er onder de motorkap zit.
"Stickertuning is not a crime"
[ Voor 19% gewijzigd door Jegapia op 04-07-2008 10:38 ]
als die widebody kit er nou eens niet op zat. Dat witte met die zwarte kap is nog best te pruimen maar dan zit er ineens zo'n banaan van plastic boven de voorwielen geplakt die de complete lijnen van de auto naar z'n grootje helpen. sommige mensen

Verwijderd
en als je dan kijkt hoeveel werk daar in die bak zit , mijn god, ik had um al op de helft afgebroken
Het is iig niet jhelemaal stock onder de motorkap, want ik zie al wel blauwe luchtpijpen zittenJegapia schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:37:
Er is net wat werk en tijd in gestoken en het is mss proper gedaan. Het is en blijft gewoonweg een kansloos fout plastieken ding met mss een beetje power ja, weet niet wat er onder de motorkap zit.
Verwijderd
Ik vind hem ook niet mooi. Sommige elementen kan ik wel waarderen (de motorkap (muv de lichten), en zelfs de taartschep achterop incl. achterklep, de wielen), maar overall zeg ik toch definitely: nee. Maar het ziet er wel redelijk profi uit (of het dat nou echt is of niet kan ik niet beoordelen, te weinig verstand van), en het zou zo maar een echt tourwagen design kunnen zijn. Die vind ik ook niet altijd even mooi, maar dat geeft wel aan dat het toegespitst is op het race-ontwerp, en het dus (voor mijn gevoel iig) niet zozeer alleen een uiterlijk foefje is geweest.
Opzich is hij wel erg netjes. Ik hoop dat hij ook ''netjes'' in elkaar is gezet, en niet dat hij onder de kap een brak iets is.Kaasplank schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:50:
geniaal dat forum
MIJN mening is discutabel. oke!
Een mx5 vind ik een hondslelijke auto. Het lijkt wel een drijvende banaan. Wat dat betreft is hij er imho op vooruit gegaan. De wide-body is natuurlijk enorm maar dat hoort ook in de rijstende drift scene. Ik vind zowel de kleur als de vorm van de auto vrij aardig geworden.
Dit forum is overigens wel het bolwerk van de na-praters.
Omdat er merc sterren in de velgen zitten? Deze velgen staan erg goed. Het tekentje is jammer, maar dat is in de loop der tijd vervangbaar. Gaas is een smaak kwestie maar imho nog niet fout. Mooie remdelen overigens!Wom schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:27:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit mag je toch ook wel fout noemen denk ik zo.
[ Voor 49% gewijzigd door Oyster op 04-07-2008 15:03 ]
Verwijderd
Stalen achterklep met carbon er overheen geplakt is wel redelijk fout 
Maargoed, het ding is tenminste wel af, geen widebodykit met smalle Halfords 3 spaaks velgen enzo
Maargoed, het ding is tenminste wel af, geen widebodykit met smalle Halfords 3 spaaks velgen enzo
Haha, misschien wel. Maar het geeft relatief eenvoudig prima resultaat. Gelukkig is er geen folie overheen gespannen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:01:
Stalen achterklep met carbon er overheen geplakt is wel redelijk fout
Wat ga je dan met het //AMG teken doen op de velgrand?Xander2000 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:01:
Omdat er merc sterren in de velgen zitten? Deze velgen staan erg goed. Het tekentje is jammer, maar dat is in de loop der tijd vervangbaar.
Even gummen
Afdraaien, stralen,gummen, coaten of spuiten. Nog meer oplossingen? Lekker boeiend trouwens, wat ik doe.dnhelle schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:19:
[...]
Wat ga je dan met het //AMG teken doen op de velgrand?
Even gummen
[ Voor 8% gewijzigd door Oyster op 04-07-2008 15:23 ]
mjah.. zo'n enorme reetveter hoort bij het sumo worstelen maar dat maakt het nog niet mooiXander2000 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:01:
[...] De wide-body is natuurlijk enorm maar dat hoort ook in de rijstende drift scene.
[...]

Beetje dikke uitlaat. Voor de rest niets mis mee.
Snap ook niet wat die hier doet....
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Misschien omdat dit autootje een grotere schoorsteen heeft dan Pakjesboot 12?ScorpionNL schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:07:
Snap ook niet wat die hier doet....
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Groter dan pakhuis 31 zelfs!
Sjah, French rubbish, zoals Jeremy Clarkson het zou zeggen 
Maargoed, vind hem wel meevallen met fout hoor...
Maargoed, vind hem wel meevallen met fout hoor...
Is de persoon op de laatste foto de eigenaar of probeert ie wat te jatten....
Repsect voor het werk, maar het is echt geen porum.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar mijn god wat een gedrocht zeg......Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 05:09:
350 Z Phantom.
Fail
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
De achterkant van dit misbaksel doet me denken aan de Chrysler Crossfire, waarvan Jeremy Clarkson ooit zei: "You know when a dog's doing it's number two, that kind of arched-back thing? That's what it is! Hideous! Euw!!"
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Helemaal eens met Jeremy, en helemaal eens met jou; misschien is dat op deze auto nog wel meer van toepassing. En die neus... Tsja... Wat moet je daar nou van zeggen? Rolls-Royce != Nissan, Brits != Japans, statige limousine != kleine sportcoupe. Maw: wie in hemelsnaam dacht dat dit ook maar remotely bij elkaar zou passen?vooghel schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:02:
De achterkant van dit misbaksel doet me denken aan de Chrysler Crossfire, waarvan Jeremy Clarkson ooit zei: "You know when a dog's doing it's number two, that kind of arched-back thing? That's what it is! Hideous! Euw!!"
Het ding is wel netjes afgewerkt maar verder ziet het er niet uit nee 
En ook nog flink verlengd aan de achterkant zo te zien?
En ook nog flink verlengd aan de achterkant zo te zien?
Het is een RR Silver Spirit.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 05:09:
350 Z Phantom.
Fail
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check:
http://www.autoblog.nl/ar...rolls-royce-coupe-te-koop
http://www.autoblog.nl/ar...oyce-coupe-door-dc-design
http://www.autoblog.nl/ar...n_the_rolls_royce_no_go_a
gemballa

is een Cayenne nòg lelijker te maken?

http://www.maxspeed.us/wp...%20n%20GTR/640664734c.jpg
en een klassieke gemballa-gedrocht...

Blij met je tengels van een ferrari

is een Cayenne nòg lelijker te maken?

Die Testarossa is van Koenig107mb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:40:
gemballa![]()
[afbeelding]
is een Cayenne nòg lelijker te maken?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oók in cabrio uitvoering

Ik vind het een mooi ding
The ramblings of an idiot
Kwa kleuren vind ik hem persoonlijk minder, maar kwa styling is die wel vetjes.....
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
En die vind ik dus wel erg vet! Mag in mijn wagen ook wel! Afgezien van het feit dat het uiteraard ten STRENGSTE verboden is
Waar vui zit, zit geen glans!
honkbal balletje erbij met handschoen en het is weer legaal
Asus Zenbook i7 256gb
Rot op met die Gemballa
Verwijderd
Ik snap dat niet zo, met dat gaas. Op de een of andere manier heeft iemand besloten dat dat een compleet foute ontwerp-keuze is, en nu zie je dus iedere keer als er ook maar ergens iets wat op gaas lijkt verschijnt, iedereen begint met 'gaas blergh gaas bah". Kan iemand me (onderbouwd) uitleggen wat er nou precies mis mee is?MadMarky schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:35:
Maar ze hebben wel teveel gaas gebruikt.
je hebt gaas en gaas. Kippengaas is fout! Origineel racegaas mits goed toegepast normaal niet Fout! Verkeerd toegepast in vele gevallen fout. Dus er zitten vele definities aan just gaas.
*empty*
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Die spoilertekst had volgens mij ook niet nodig geweest 
Enne: bah
Enne: bah

Dan pak je gewoon een 6D maglite, die mag je wel gewoon in de auto hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:09:
In de kofferbak wellicht. Die vlieger gaat echt niet op.
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Maar alleen de 6D heeft de classificatie ook daadwerkelijk, elke andere maglight mag je gewoon voorin hebben liggenVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:19:
Net zo goed niet. Alles meer dan de 4D kan als slagwapen worden geclassificeerd.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Dus de 6D mag niet. Dat zeg ik.
De 5D gaat je toch echt wel problemen bezorgen in een verkeerde context.
De 6D mag wél. Bron? Direct van de politie, ben ik zowel op het bureau in Sittard als via een goede vriend die hoofdagent is gaan navragen, en ik ben al meerdere keren gestopt door de politie waarbij dat ding gewoon in zicht in de auto zat geklemd (en inmiddels al dik 6 jaar in verschillende auto's zit). Ook ben ik al eens bij zo'n grote snelwegcontrole waar ook op wapens werd gecontroleerd gestopt geweest, en daar zeiden ze er ook niets van.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:05:
Dus de 6D mag niet. Dat zeg ik.
Verder staat ook niets in de wet wapens en munitie erover voor zover ik weet.
Hij zit bij mij links naast de bestuurdersstoel in de klemmen die je van maglite kunt kopen, onder direct handbereik dus.
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Ik mag m'n dikke 1000 stratenboek dan ook niet meer onder handbereik in de auto hebben liggen, daar kun je ook ferme klappen mee uitdelen 
@ Ferrari en Aston Martin...
Jah jammer van die 6 uitlaten, maar damn wat zijn die bakken smerig
heeft het daar modder geregend of zo?
Jah jammer van die 6 uitlaten, maar damn wat zijn die bakken smerig

Ook een leuke camper op de achtergrond, kijk maar eens naar de naam 
(mijn ouders hebben ook zo'n camper, het eerste wat we deden was de merknaam er af halen)
(mijn ouders hebben ook zo'n camper, het eerste wat we deden was de merknaam er af halen)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Uhh, ik vroeg om onderbouwd... Hier heb ik niet zoveel aan.MR_VIPER schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:11:
je hebt gaas en gaas. Kippengaas is fout! Origineel racegaas mits goed toegepast normaal niet Fout! Verkeerd toegepast in vele gevallen fout. Dus er zitten vele definities aan just gaas.
De eerste dagen op de camping van Le Mans was het erg droog, waardoor het pad dat daar langs liep (waar 75% van het verkeer op deze camping langs kwam) erg stuifde. Op zaterdag ging het regenen, met deze laag tot gevolgKnightwolf schreef op zondag 13 juli 2008 @ 03:02:
Ik mag m'n dikke 1000 stratenboek dan ook niet meer onder handbereik in de auto hebben liggen, daar kun je ook ferme klappen mee uitdelen
Jah jammer van die 6 uitlaten, maar damn wat zijn die bakken smerigheeft het daar modder geregend of zo?

Vergeleken met een oranje Viper die bij de ingang stond, waren deze nog schoon... Mijn auto stond een stuk verder van het pad, maar ook deze zat onder zo'n laag...

Ow, en natuurlijk hield iedereen er rekening mee dat het erg stuifde (en er dus een mooie grote stofwolk achter je auto ontstaat als je een keer extra gas geeft
[ Voor 9% gewijzigd door deepbass909 op 13-07-2008 11:46 ]
Mijn ideeKnightwolf schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 06:51:
[...]
Rot op met die Gemballadie is helemaal niet onaardig en hoort hier zeker niet thuis
oke, dan van de zijkant... dit ziet er toch niet uit???
die two-tone... al dat gaas... dit is een verkrachting van het origineel.

Ja, wel gaaf 
Ik snap het ook niet, in NL en omliggende landen wordt zo weinig 'custom' gedaan. Als iets afwijkt van fabrieksorigineel wordt 't direct als lelijk bestempeld, maar juist zo'n paintjob complementeert juist de lijnen van de auto zo mooi.
Een auto is een basis, geen eindproduct imo (uitzonderingen daar).
Ik snap het ook niet, in NL en omliggende landen wordt zo weinig 'custom' gedaan. Als iets afwijkt van fabrieksorigineel wordt 't direct als lelijk bestempeld, maar juist zo'n paintjob complementeert juist de lijnen van de auto zo mooi.
Een auto is een basis, geen eindproduct imo (uitzonderingen daar).
Idd, erg netjes, niet te extreem maar toch erg sjiek.
Ik zeg, parkeer hier maar voor de deur.
Ik zeg, parkeer hier maar voor de deur.
Ja, haal ik zelf wel een spuitbus zwart over dat gaas heen.
Aannames zijn fataal.
Het is anders dan het orgineel. Niet echt verkrachting als je het mij vraagt...107mb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:26:
[...]
oke, dan van de zijkant... dit ziet er toch niet uit???
die two-tone... al dat gaas... dit is een verkrachting van het origineel.
[afbeelding]
Bovendien een Avalanche 600? Er zijn dagen dat ik het met minder moet doen
Ik vind de term racegaas sowieso al fout.MR_VIPER schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:11:
Origineel racegaas mits goed toegepast normaal niet Fout!
Alsof je er harder door gaat oid. Goed anti-steenslag gaas is ook zo lang...
Klik mee voor GoT!........
Dit topic is gesloten.