Het foute tuning topic deeltje 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 23:03
MR_VIPER schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:50:
[...]

Die heb ik gisteren nog op de Rietvelden in Den Bosch gezien. Hoort daar bij een winkel cq tuningshop.
Ik dacht al datie me wel een beetje bekend voor kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Barracuda_82 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Je weet ook dat geboorde remschijven minder sterk zijn dan gewone/gegroevde schijven?

Als je een beetje hard gaat remmen kun je beter geen geboorde schijven hebben ben ik van mening, want die willen nog wel eens scheuren
Weet ik! Daarom wilde ik ze NIET van EBC hebben, maar van een écht goed merk.
Voordeel van deze TAROX schijven is dat ze niet heel veel gaten hebben. Nu een combinatie van gaten en groeven, waarbij het aantal gaten en groeven gering is maar wel functioneel zijn. Groeven hebben nl ook weer hun nadelen dat de blokken erg snel slijten.

Dit zijn natuurlijk gegoten gaten af-fabriek. Ik heb wel ooit eens ergens gelezen op een forum waarbij een sjonnie vroeg of 'ie gaten in z'n schijven kon boren; want dat stond zo mooi...! |:(
Ik heb het niet voor het uiterlijk gedaan, aangezien mijn velgen niet erg open zijn.

Het remt echt heel goed! Ik had in eerste instantie Brembo schijven besteld maar door leveringsproblemen deze genomen. Achter had ik de schijven en blokken al twee weken eerder gemonteerd. Ik voelde toen de blokken ingeremd waren dat verhouding remkracht voor/achter iets minder was geworden.

Nogmaals: het zijn niet de schijven die een betere remkrachtgeven, maar de blokken.
MR_VIPER schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:50:
Die heb ik gisteren nog op de Rietvelden in Den Bosch gezien. Hoort daar bij een winkel cq tuningshop.
Kom nog weleens daar bij de BMW dealer, nog nooit gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Mini Poeper op 27-05-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
ToolkiT schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:12:
[...]

Zijn die af fabriek zo geboord? of is dat achteraf gedaan?
Bij af fabriek zou je verwachten dat dat door berekend is en dat het goed moet blijven...
Hehe, hoe naïef :P

Dit was op de Clubspecials van april 2006.
Auto: Lamborghini Diablo.
Remschijven: alleen geboord (niet gegroefd)

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_9071t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_9150t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_9151t.jpg
Klik voor 1600x1200
Hier zie je duidelijk de schuren in de schijf.
Mini Poeper schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:14:
[...]

Nogmaals: het zijn niet de schijven die een betere remkrachtgeven, maar de blokken.
Dat klopt. De samenstelling van het materiaal waar de blokken van gemaakt zijn geven meer of minder frictieweerstand. De gaten en groeven in de schijven zijn voornamelijk voor 2 dingen bedoeld: koeling en afvoer van remstof en remblok-gassen. Maar tegen fading zijn alleen groeven genoeg. Fading is verminder de remkracht terwijl het pedaal nog steeds hard aanvoelt. Dat komt door de hitte die tussen remschijf en blok ontstaat, en door de hitte ontsnappen er gassen uit de remblokken die met een standaard dichte schijf nergens naar toe kunnen, en dus in feite de blokken ietwat van de schijf af drukken. Zelfde idee met de smering in de motor door een dunne oliefilm tussen de bewegende onderdelen. Uiteindelijk kan het oppervlak van de remblokken harder en gladder worden door de extreme hitte en druk, wat dan verglazing genoemd wordt. De groeven en/of gaten zorgen er voor dat deze gassen meteen weg kunnen en kunnen fading een heel eind voorkomen.

Wikipedia: Brake fade

En je mag me uitleggen hoe groeven de blokken harder doen slijten dan de gaten ;) allebei zorgen ze voor hardere slijtage van de blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Staat die oranje Celica daar ook nog altijd of ligt die ondertussen op de sloop?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:18

-tom-562

Oliesjeik

Weet niet, vorige jaar zat ik in dat gebouw ja (Werktuigbouwkunde, waar ook ICT shizzle zit), nu zit ik bij Autotechniek (bij de PABO :9). Werktuigbouwkunde is nu verhuist, dus die gare celica zal ook wel weg zijn (ik weet welke je bedoelt)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Inderdaad een naïeve manier van denken. Daarbij wil ik nog wel opmerken dat juiste manier van inremmen heel belangrijk is en de wijze van gebruik. Zo laat ik noot de voet op de rem, gat 'ie dan toch bolderen dan pak ik de handrem. Daarentegen parkeer ik (als het kan) de auto in z'n versnelling. Staat 'ie op een plek waar men er tegen aan kan rijden doe ik dat niet -> versnellingsbak.

Komt daarbij: wie zegt dat die schijven daadwerkelijk de schijven zijn die Lamborghini voorschrijft? Misschien heeft de eigenaar eens de schijven gewisseld met joepie-poepie-schijven...?
En je mag me uitleggen hoe groeven de blokken harder doen slijten dan de gaten ;) allebei zorgen ze voor hardere slijtage van de blokken.
Klopt deels, groeven slijten de blokken iets sneller. Met deze schijf heb ik een beperkt aantal gaten en een beperkt aantal groeven. Ik heb naar een kwalitatieve schijf gezocht met de beste van twee werelden. Daarbij is het juiste gebruik van de remmen is ook belangrijk.

Desalnietemin vind ik de onderdelen op mijn auto geen sjonnie aka foute tuning. De meeste van dat soort jongens gaan hun klauwen verven en nog erger de pannenkoek van een trommel. Ze hebben doorgaans geen kaas gegeten van de werking van de remmerij.Nee, ze kopen dan ook een spoiler die een snelle bolide op de weg moet houden. :X

Back ontopic denk ik dan maar...? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mini Poeper op 27-05-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Jaja, je hebt geld voor een Lamborghini, maar niet voor fatsoenlijke remschijven?
Het is van italiaanse makelij, dat zal een hoop verklaren denk ik :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
-tom-562 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:38:
Jaja, je hebt geld voor een Lamborghini, maar niet voor fatsoenlijke remschijven?
Tweedehandse Lamorghini en daarbij kun je wel het geld hebben, maar ook de kennis en zin...?
Gek genoeg zijn alle goede merken remmerij van Italiaanse makelij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
-tom-562 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:38:
kijk dan hoe versleten die schijven zijn..
zie je de dikke rand aan de bovenkant van de schijf?
Dat laat overduidelijk zien dat de schijf allang vervangen had moeten worden, en helemaal bij dat soort auto's.

Ik werk voornamelijk met de dikke bolides om het zo maar te zeggen (ferrari, porsche, ga zo door), en eerlijkgezegt ben ik nouwelijks defecte geperforeerde schijven tegengekomen.. behalve dan dat ze zwabberde ofzo, maar die vernieuw je gewoon meteen aangezien afdraaien met zulke schijven en zulke autos echt een no-go is.

Als jij constant met je poot op de rem zit dan willen die schijven er na een tijdje wel zo uit gaan zien ja.. en als de schijven nieuw zijn, dan zullen ze bij een weekendje circuit gebruik echt niet scheuren. (als je normaal raced)

1. Of de bestuurder kan niet rijden (aka plankgas en weer vol in de ijzers)
2. Of de schijven zijn zodanig versleten dat ze gaan breken.
en als 3e zijn er natuurlijk altijd wel productie foutjes.
Maar je mag er vanuitgaan dat een nieuwe (geperforeerde) schijf een weekendje racen makkelijk overleeft.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Onder m'n Vectra heb ik standaard Vectra V6 schijven, met DS2500 remblokken voor. Niet gegroefd, niet geperforeerd. Sterk dus. Toch nou na XX duizend km heb ik het idee dat er her en der minieme haarscheurtjes zijn ontstaan zoals op de schijf van die Lambo hierboven heel erg te zien is. Zo klein dat het nog geen scheurtje te noemen is, maar wel kleurverschillen die op het begin ervan duiden. En mijn schijven zijn dus niet geboord of wat dan ook en ook nog lang niet aan vervanging toe. Daar zitten wel uh, zo'n 18 rondjes Nurburgring bij :P en verder denk ik gemiddeld toch vrij normaal straatgebruik...
Mini Poeper schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:31:
[...]

Komt daarbij: wie zegt dat die schijven daadwerkelijk de schijven zijn die Lamborghini voorschrijft? Misschien heeft de eigenaar eens de schijven gewisseld met joepie-poepie-schijven...?
Was idd al bang voor zo'n opmerking :P Ik heb zeg maar geen kennis van exotische auto remschijven, en ik heb die mensen van die auto niet gesproken ;) dus dat weet ik idd niet.

Maargoed, idd weer back ontopic :P

[ Voor 30% gewijzigd door Knightwolf op 28-05-2008 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Mini Poeper schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:14:
[...]

...Weet ik! Daarom wilde ik ze NIET van EBC hebben, maar van een écht goed merk....
Ah, ok. Die schijven van Tarox zijn natuurlijk vele malen beter dan schijven van een Porsche of Ferrari. Gelukkig heb je dan geen last van het scheuren van die schijven waar de rest van de wereld wel last van heeft.

Maar goed. Laten we er maar mee ophouden, want zo begint het een beetje een eindeloze discussie te worden. Ik vind gaatjes niet verstandig, en jij wel. Denk dat het meer een kwestie van smaak is, want de krachten die bij die ferrari/porsche/lamborghini komen kijken kunnen wij alleen maar van dromen.
Ooooit komt er bij mij nog zo'n BBK op (alleen dan zonder gaatjes ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.zercustoms.com/news/images/Rotora-12-piston-caliper.jpg

12 pots klauwen op 356 mm schijven O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Barracuda_82 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:36:
[...]

Ah, ok. Die schijven van Tarox zijn natuurlijk vele malen beter dan schijven van een Porsche of Ferrari.
Schrijf ik dit...? Nee, maar schijven van EBC zijn gewoon brol.
Trouwens; veel Impreza rijders monteren ook Brembo en Tarox.
Ooooit komt er bij mij nog zo'n BBK op (alleen dan zonder gaatjes ;) )
Ik ook. bij mijn volgende auto bestel ik deze er gelijk bij!

BACK ON TOPIC
Zag ik gister een verotte Kadett met een kachelpijp de enormos, vergeet ik een foto te maken. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 29-05-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Kaslett's, rijden die er dan nog? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Knightwolf op 29-05-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:17

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Mini Poeper schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Tweedehandse Lamorghini en daarbij kun je wel het geld hebben, maar ook de kennis en zin...?
Gek genoeg zijn alle goede merken remmerij van Italiaanse makelij.
Zo gek ik het niet. Italië heeft een grote staalindustrie. Je kan in Europa nog steeds bepaalde gebieden linken aan producten. Goed fijn handgereedschap komt (als het geproduceerd is in Europa) nog steeds uit het Ruhr-gebied (solingen bijvoorbeeld), zwaar handgereedschap uit Engeland, hoge kwaliteits staalgietwerk noord Italië.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:19

Vrijdag

De Zwarte

Knightwolf schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:15:
Kaslett's, rijden die er dan nog? :+
Alleen met een paard ervoor denk ik :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Why?????

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/5f80e05a4007a14973d2e18346bad1c5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/abf87c24b9f38dace3734c7021b8177a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/1bb4a6435ccfa3c33754f43cdd9468e5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/19b77171496b6c63685a92ebb3a72e00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/ec81ff11ccee4c575fe7cbb313ddc484.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/c7c3f107d2e942f3b504fedc61241963.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/b4d75e9c2ea2e066863dc13466496239.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/8c83863a7016584c522e93107a7c3852.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/de311f0b5be4a030fe3273da3485811e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/aef14820708bbca627b51b171920d486.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
OMFG :'( :'( :'( :'( :| :/ WAAROM verneuk je een Porsche zo !?

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Laatst online: 02-07 10:04
Purschuim en een Mercedes CL gaan NIET samen: http://englishrussia.com/?p=1949

*waarschuwing: bevat VEEL foto's!!

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

NEEEEE :'(
Dat meen je toch niet. Dat ding kan zo bij Bangla Bangers vandaan komen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

omdat 't kan!

daarom ook:
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop ftw!

[ Voor 49% gewijzigd door GoldenSample op 29-05-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:59
lowrider schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:24:

Lelijk, maar wel opvallender dan zo'n Mercedes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Binnenkant is nog redelijk te pruimen, maar de buitenkant...doch is het beter uitgevoerd dan de rode bovenstaande Porsche.

Al ben ik dan nooit fan geweest van dat model Porsche, vind ik niet dat je dan o'n model hoeft te verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34

Het is verschrikkelijk lelijk en de manier waarop is belachelijk. Maar ik vind wel dat hij om met PU-schuim te werken het allemaal toch proper aanpakt. Volgens mij is het nog niet zo simpel om met PU-schuim zo'n resultaat te krijgen.

Ofwel zie je de fouten gewoonweg niet op de foto's, dat kan ook.

[ Voor 40% gewijzigd door Jegapia op 29-05-2008 23:23 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
lowrider schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:06:
't Is een 944 ofzo. Who cares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
mcdronkz schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:39:
[...]

't Is een 944 ofzo. Who cares.
Ja dan nog. Het is en blijft nog altijd een Porsche. Niet de ene of de andere marginale japanees of zo.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
was dat een porsche ?

>:) :+

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41

Heuh? Dus ze purren die halve auto in elkaar en vervolgens word dat gespoten en dan is het klaar? En de volgende keer dat iemand zn deur tegen je auto aangooit zie je een gat van 10cm purschuim ofzo :P ?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de laatste foto's zie je dat de body uit panelen bestaat, dat schuim zal wel gewoon als mal gebruikt zijn.
Mooie pimp jas heeft die vent trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er niet beter van uit gaan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Kunnen ze er niet een hier op een pleintje voor ons neerzetten, zorgen wij via de importeur of dealer voor een standaard CL. Kunnen wij (tweakers) het weggedrag aan elkaar meten.

Dat is hoogst waarschijnlijk om te :'(

PS aub met geblindeerde ramen, wil niet dat bekenden mij in zo'n ding zien. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 30-05-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Hey, dezelfde koplampen als op mijn astra GTC.
Bij mij passen ze wel net iets beter. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Engineer Stewie schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:27:
[...]

Hey, dezelfde koplampen als op mijn astra GTC.
Bij mij passen ze wel net iets beter. |:(
Er zijn wel meer dingen aan die auto :? die niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:00:
Op de laatste foto's zie je dat de body uit panelen bestaat, dat schuim zal wel gewoon als mal gebruikt zijn.
Mooie pimp jas heeft die vent trouwens :P
Ik denk het ook haast... Purschuim is net als boetseerklei goed te gebruiken om een mal te maken. Maar het ziet er wel bizar uit... Helemaal met die absurde wielen...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Jegapia schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:30:
[...]

Er zijn wel meer dingen aan die auto :? die niet passen.
Ja ok, maar die gelijken dan ook neit op de onderdelen op mijn wagen.
Gelukkig maar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Afbeeldingslocatie: http://image.rodandcustommagazine.com/f/editorials/awesome-car-movies-part-1/7142789+w500+cr1+re0+ar1/corvette-summer.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rqriley.com/imagespln/phx2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Die Corvette is een professionele verneuking uit een film (Corvette Summer ;) ) Wie ooit heeft bedacht dat deze neus mooi zou zijn, mag nooit meer aan auto's komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
En die tweede is gewoon praktisch, strak, stijlvol en jaren '60 _/-\o_ ! Uberfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Porsche gesproken, die verkrachtte Renault Laguna; staat die niet op oude Carrera velgjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Als je bedoeld porsche Cup wielen? nee en als je Fuchs wielen bedoeld gelukkig ook nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:09
Jegapia schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:59:
[...]

En die tweede is gewoon praktisch, strak, stijlvol en jaren '60 _/-\o_ ! Uberfout.
heeft wat weg van een thunderbird voertuig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Jegapia schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:52:
[...]

Ja dan nog. Het is en blijft nog altijd een Porsche. Niet de ene of de andere marginale japanees of zo.
Tss, hyet is gewoon een volkswagen hoor, geen porsche

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.phoenixbikers.com/images123/viperp.jpg

haha, gewoon een V10 he 8)7

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Motivated Seller? Kan ik mij voorstellen met zo'n gedrocht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
heerlijk....torque baby!

nog wat meer van die ongein:

http://youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg

heerlijk fout dat het weer goed wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Aaaahhh My eyes, My eyes :'( :D :'( _O-
Omdat het een saaie lelijke 944 is ;)

Oh My F*** God... 8)7 :D

Moet hem wel nageven, daar zit echt en serieus werk in, het is fout, maar geen sjonny. Interieur best gaaf, buitenkant, mwa :P Wel respect voor het werk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:40

Exigence

dnkroz

Is dat die van Boss Hoss? Wel geinig spul hebben die :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d15/skim1/FAT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/364003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/359873.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.runtrod.com/gallery/d/19724-2/bus_tutles1b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Whaa da's de Turtle Van! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.107/238200001-238250000/238223001-238223100/238223059_6_Y1FY.jpeg
Van één of andere wazi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Afgezien van de foute stereotype bestuurder :P en velgen, is dat een vrij standaard Suzuki SC100 GX :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, dat zijn toch van die auto'tjes die bij het zien van een lantaarnpaal alvast preventief 1,5 meter korter worden? :+

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Iva_Bigone schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:07:
[...]

Afgezien van de foute stereotype bestuurder :P en velgen, is dat een vrij standaard Suzuki SC100 GX :?
Inderdaad, en die kom je niet echt veel meer tegen in het wild. Roest enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Vriend van me racete vroeger die dingen op Lelystad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Van het weekend zag ik een erg foute grijs/blauwe Golf IV die te ver verlaagd was, lelijke bodykit eneen Audi grill had. Ik kon alleen geen foto maken waar de klant bij was. Stel je voor dat het de wagen van de klant was... :X

Nog even op internet gezocht of ik de auto kon vinden... je weet maar nooit.

[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 02-06-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
(jarig!)
Die zie ik hier regelmatig rijden. Ding ziet er niet uit :X

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/c4bff59ca8fd40ab24ecf6f24e0862c7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/e36f85b7cd689f64b719c66beb9a4c61.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos13/4cbf97c495c1ae49f6488bc3b05eb313.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Transformers :D

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Niet fout naar mijn mening, maar wel leuk :)

Smokey Nagata - Top Secret 400Km/h V12 Supra
http://www.youtube.com/wa...3nYCcsEnI&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Afbeeldingslocatie: http://media.kladblog.com/media/200806/image_20080602/easier.jpg

Een pickup maken van je coupe kan idd ook

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

ROFLOL :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Gezien het gebrek aan enige vorm van verstevigingen overdwars aan de bovenkant zal het ding wel zo slap zijn als een natte krant :+ Bij elke bocht flink torderen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me altijd af hoe dat volk in godsnaam nog hun auto een garage inkrijgen of uberhaupt zelf kunnen opkrikken.

Dat is met mijn auto al best pittig en dan is mijn body niet extreem laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Wiethoofd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:49:
[afbeelding]

Een pickup maken van je coupe kan idd ook
Maar je rijdt zelf wel in een gave bak zie ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
OMFG @ BMW :'( :D :'(
Sick Nick schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:29:
Gezien het gebrek aan enige vorm van verstevigingen overdwars aan de bovenkant zal het ding wel zo slap zijn als een natte krant :+ Bij elke bocht flink torderen waarschijnlijk.
joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mijn scouting leiding rijd in zon geval maar dan wit en overal roest :D Ding is gewoon mooi van lelijkheid :D.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
bmw?

honda :+
of een volvo, lijkt het ook wel op, iig geen bmw :P

[ Voor 15% gewijzigd door MexxT op 03-06-2008 19:33 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Als je dacht dat een PT cruiser standaard lelijk is, nou dit kan je er schijnbaar ook van maken. Gevalletje wansmaak van de eigenaar:

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/c2p9x.jpg

Enige pluspunt is dat het wel een GT was, dus een 2.4 turbo met 225 pk en een mooi zwart-leren interieur. Maar zo'n grille, brrrr :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind de grille eigenlijk wel ok. Gaat het badkuip idee er weer ietsje vanaf (maar niet genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Geeft mij teveel het gevoel dat ie liever een pontiac solstice zou hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag170/ndm_pontiac_solstice.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een PT Cruiser eigenaar per definitie wansmaak hebben eigenlijk.
En ik snap ook niet dat die dingen op een Ami meeting worden toegelaten. Net zoals Dodge Neons.

Nee dan zie ik liever een Toyota Tundra op het terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Of Nissan Titan V8s, tering wat een lompe dingen als die je ff voorbij komen blazen op de Interstates 8)

Afbeeldingslocatie: http://customwheel.com/custom_wheels/images/nissan.titan.rockstars.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.4x4offroads.com/image-files/2005-nissan-titan-kc-se-4x4-side.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i29.photobucket.com/albums/c297/derwud/Toys/TitanNewShoes2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dragtimes.com/images/10578-2005-Nissan-Titan.jpg

En zo zie je ze constant omgeving LA :9

[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 03-06-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Kwam deze advertentie vandaag tegen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/86aivrCVBxwl7kvGIZd8HIX0/thumb.jpg
http://tulsa.craigslist.org/car/705600530.html

Iemand met een foute smaak die te veel geld heeft :')

[ Voor 9% gewijzigd door reuzekind op 04-06-2008 00:14 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Sick Nick schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:43:
Geeft mij teveel het gevoel dat ie liever een pontiac solstice zou hebben:

[afbeelding]
idd een pontiac iets die grille
Afbeeldingslocatie: http://www.autosrapidos.com/superautos/p/pontiac-gto01.jpg
de GTO heeft 't ook (in mindere mate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Een tijdje geleden kwam deze frikandel hier voorbij:

Afbeeldingslocatie: http://englishrussia.com/images/dragon_car/4.jpg

Nu kwam ik ook deze foto tegen die heel veel verklaard:

Afbeeldingslocatie: http://englishrussia.com/images/dragon_car/6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mooie kunst. Ermee rijden op de weg is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
tis bijna een evenbeeld.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:55

Sharky

Skamn Dippy!

Over smaak valt te twisten maar vakwerk is het wel

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giger / Alien heerst dus dat is alvast geen minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/steven-smits/Afbeelding002.jpg
Dat kan toch nooit mooi staan :X.

[ Voor 3% gewijzigd door heracles op 05-06-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, wat kan nooit mooi staan? Maw: wtf is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Lijken van die montagedingen voor een GT style spoiler.

Afbeeldingslocatie: http://www.mrbodykit.com/images/wings/allwings/Bomz%20racing%20Type%20V%203D%20GT%20Spoiler%20Wing%20Black.jpg

Zo te zien had ie er zoeentje op staan dus. Zal wel boete hebben gehad (omdat ze scherpe randen hebben mogen die dingen niet) en dus zitten alleen de voetjes er nog op :p Sowieso kansloos, spoiler op een spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Barracuda_82 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:05:

[afbeelding]

[afbeelding]
Jammer dat je er niet mee mag rijden op de openbare wel (althans in NL).
Vind hem ergens wel geslaagd :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:56:
[...]

Uhm, wat kan nooit mooi staan? Maw: wtf is het?
Montagesteunen voor zo'n spoiler als hierboven gepost, gemonteerd bovenop de fabrieks-spoiler. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Nu online

Beugelfles

I love rusty spoons

johnnyv.nl schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:10:
Sinds gisteren bij ons op het industrieterrein:
[afbeelding]

Hij kan nieteens meer een verlaagde stoeprand van de oprit van z'n werk (Vitens) oprijden, dus parkeert hij maar aan de overkant van de straat :P

En wat is het?

HONDA CIVIC COUPE 1.5 LSI E2 op LPG :')
Beetje laat maar: Oprit werkgever te steil voor mijn auto :o

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Daar moest ik ook aan denken. Maar bij nadere inspectie in z''n topic blijkt dat hij in een Renault Clio rijd. ;)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ongelooflijk wat ik vanavond zag...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/05062008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/05062008(001).jpg

:')

Vooral de achterkant was enorm lelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Die maakt zich zeker vast klaar voor het EK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler er af en heel misschien mag ie komen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Laatst online: 10:12

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
Die preludes toch ook altijd, allemaal sjonnies! 1 voor 1! :N

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 02:33:
Spoiler er af en heel misschien mag ie komen spelen
Welk van de 2 spoilers? ;)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://52.img.v4.skyrock.com/52c/nopannictuning/pics/490574228.jpg
Afbeeldingslocatie: http://52.img.v4.skyrock.com/52c/nopannictuning/pics/490576558.jpg
Afbeeldingslocatie: http://52.img.v4.skyrock.com/52c/nopannictuning/pics/567927953.jpg
Afbeeldingslocatie: http://73.img.v4.skyrock.com/731/papy-tuning/pics/422588813.jpg
Afbeeldingslocatie: http://73.img.v4.skyrock.com/731/papy-tuning/pics/453208674.jpg
Afbeeldingslocatie: http://73.img.v4.skyrock.com/731/papy-tuning/pics/521952576.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
^^ El Diablo 2....

dat betekend dus dat er nog zo'n gedrocht is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Denk eerder dat nummer 1 op de sloop ligt :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 01:14:
Ongelooflijk wat ik vanavond zag...

[afbeelding]

[afbeelding]

:')

Vooral de achterkant was enorm lelijk..
De lokatie waar die stond is wel toepasselijk :X

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Nah daar staan normaal tenminste nog dikke BMW 3 en 7 series...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Laatst online: 10:12

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Theimon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:12:
Er stond hier van het weekend nog een fantastisch racemonster voor de deur...

[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens de RDW heeft ie maar 70kW en was ie eerst blauw......
Kan nog best zijn dat ie van plan is een 2.0 R type motor erin te lepelen. Heb ergens op het net al eerder een dergelijke conversie gezien. De conversie lijkt dan op de Type R Civic sedan die alleen in japan leverbaar is.

Zonder die onderlippen een mooi auto. De Japans Type R Civic Sedan is ook een mooie auto.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gizzy schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:43:
[...]

Kan nog best zijn dat ie van plan is een 2.0 R type motor erin te lepelen. Heb ergens op het net al eerder een dergelijke conversie gezien. De conversie lijkt dan op de Type R Civic sedan die alleen in japan leverbaar is.

Zonder die onderlippen een mooi auto. De Japans Type R Civic Sedan is ook een mooie auto.
Dan moet ie wel eerst alle accu's eruit slopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Barracuda_82 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:05:

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb nog een paar pics :P

Afbeeldingslocatie: http://englishrussia.com/images/dragon_car/1.jpg