Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Ik kan op mijn i780 wel verbinding maken met internet, maar als ik mijn email probeer op te halen krijg ik meteen de melding: 'fout bij het synchroniseren' (onderaan het beeld) en vervolgens 'kan geen verbinding maken. kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellinge. Tik op instellingen om de verbindinginstellingen te wijzen'. Maar mijn instellingen kloppen. Ik heb dit al tig keer doorgenomen met Vodafone en Samsung (daar krijg je echt geen zinnig antwoord uit) en heb een melding aan Microsoft gepost. Het lijkt erop alsof het emailprogramma geen internet verbinding kiest. Ook als ik op wifi zit krijg ik deze melding. Heeft iemand enig idee? Tip van Samsung: doet u een reset. Ja - een harde reset kan dus helemaal niet. Ik overweeg nu om de Engelstalige firmware upgrade te installeren - heeft iemand daar al ervaring mee? Liever niet dus - als iemand een oplossing weet voor mijn emailprobleem?

Vrgr

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 23:58
heb verder geen ervaring met het toestel, maar probeer het eens in dit toegewezen topic...

klikkerdeklik

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Dit topic is gesloten.