WD1600 Volume / Partitie kwijt. help?

Pagina: 1
Acties:

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-02 13:46

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Allereerst: ja ik heb de FAQ doorgelezen :)

Ik zit met een groot probleem. Ik heb een WD1600 schijf die in een systeem zat, in een nieuw systeem geplaats. Omdat windows xp bij installatie de schijf wel herkende maar geen windows op kon installeren heb ik de schijf even benaderd door de nieuwe computer op te starten met een xp recovery cd. Ik keek in de verkenner en zag alle bestanden staan.

Toen ging het mis. :| Ik heb met diskpart de drive geselecteerd en actief gemaakt met het commando active disk 0. Vervolgens gaan slapen maar vanmorgen kan ik niet meer bij de schijf. Hij ziet hem wel, en er staat een onbekend volume op.

Hoe krijg ik de data terug? Ik heb niets geformateerd en recovery tooltjes zeggen dat de drive niet toegangkelijk is. Testdisk analyseert hem wel, en vraagt of ik een volume wil restoren. Ik durf dit niet aan nog en vraag het eerst even aan de experts... :*)

Toch maar een weblog?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Heb je ook dit deel: OM FAQ / Beleid: Datarecovery van de FAQ doorgelezen en het programmaatje GetDataBack geprobeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 22-05-2008 09:30 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
_Dune_ schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:29:
Heb je ook dit deel: OM FAQ / Beleid: Datarecovery van de FAQ doorgelezen en het programmaatje GetDataBack geprobeerd?
Dat zal ik direct proberen. Is dat de beste optie denk je?
GetDataBack zegt dat het nog 1,5 uur gaat duren. Hij vind wel directory's en zo.

Ik hou je op de hoogte. tnx alvast.

[ Voor 16% gewijzigd door tomic op 22-05-2008 09:38 ]

Toch maar een weblog?

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
GetDataBack werkt, deze kan dus dicht... :) thanks

Toch maar een weblog?