Ik wil een 50" Full HDTV kopen en ik denk dat de komende Panasonic TH-50PZ800E de beste keuze zou zijn maar ik twijfel nog een beetje door een paar andere goeie modellen. Wat denken jullie dat de beste keuze zou zijn voor beste beeldkwaliteit te krijgen?
(de samsung is iets groter maar dit doet er niet toe voor mij, de kwaliteit is van belang)
Panasonic TH-50PZ800E (Plasma)
of
Pioneer PDP-LX5080D (Plasma)
of
Samsung LE52F96B (LCD)
Ik ben al dagen reviews aan het lezen overal en dit doet me enkel nog meer twijfelen
Ik weet dat ze alle 3 zeer goed zijn. Pioneer heeft een goeie reputatie met de Kuro maar de specs van de nieuwe Panasonic zien er beter uit. Het gebruik van die LEDs bij de Samsung LCD krijgen veel positieve reacties maar is het beter dan hoge contrast waarden van een Panasonic 50PZ800E PLASMA?
(de samsung is iets groter maar dit doet er niet toe voor mij, de kwaliteit is van belang)
Panasonic TH-50PZ800E (Plasma)
of
Pioneer PDP-LX5080D (Plasma)
of
Samsung LE52F96B (LCD)
Ik ben al dagen reviews aan het lezen overal en dit doet me enkel nog meer twijfelen
Ik weet dat ze alle 3 zeer goed zijn. Pioneer heeft een goeie reputatie met de Kuro maar de specs van de nieuwe Panasonic zien er beter uit. Het gebruik van die LEDs bij de Samsung LCD krijgen veel positieve reacties maar is het beter dan hoge contrast waarden van een Panasonic 50PZ800E PLASMA?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 00:22 ]