Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een 50" Full HDTV kopen en ik denk dat de komende Panasonic TH-50PZ800E de beste keuze zou zijn maar ik twijfel nog een beetje door een paar andere goeie modellen. Wat denken jullie dat de beste keuze zou zijn voor beste beeldkwaliteit te krijgen?
(de samsung is iets groter maar dit doet er niet toe voor mij, de kwaliteit is van belang)

Panasonic TH-50PZ800E (Plasma)
of
Pioneer PDP-LX5080D (Plasma)
of
Samsung LE52F96B (LCD)

Ik ben al dagen reviews aan het lezen overal en dit doet me enkel nog meer twijfelen :)

Ik weet dat ze alle 3 zeer goed zijn. Pioneer heeft een goeie reputatie met de Kuro maar de specs van de nieuwe Panasonic zien er beter uit. Het gebruik van die LEDs bij de Samsung LCD krijgen veel positieve reacties maar is het beter dan hoge contrast waarden van een Panasonic 50PZ800E PLASMA?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 00:22 ]

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-02 09:09
van pioneer weet ik zeker dat die een mooi beeld heeft maar ik ben geen expert.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
zoek reviews, plak ze op kieskeurig.nl naast elkaar dan zie je de verschillen

PSN: djmurcielago

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-02 21:00
Tja. ik heb wel eens gehoort dat die pioneers wat dat betreft uitblinken in plasma schermen. maar goed, ik denk dat het toch eigen keuze is, en dat je zelf zult moeten gaan vergelijken in de winkel ;)

Specs!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

bekijk deze reviews ook eens en bepaal aan de hand van de specs+budget wat jou het beste past
Reviews in Beeldschermen & Projectors

en dan vooral deze: reviews: Platte televisies roundup - Inleiding en uitleg bij de tests

[ Voor 72% gewijzigd door Wiethoofd op 22-05-2008 00:03 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

En vraag even een titelchange aan, want wellicht zoekt iemand naar dezelfde zaken als jij en met een dergelijke titel wordt dit topic niet eens geindexeerd. :+

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Lees aub even onze Welke TV moet ik kopen? guide door. Die staat vol met tips om je te helpen met het maken van een keuze. Zo te zien heb je al wat dingen uitgezocht, dus het gaat al de juiste kant op :)

Bekijk het gewoon rustig (vooral ook letterlijk), en maak een weloverwogen keuze.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de "Welke TV moet ik kopen?" gelezen maar daarin staat juist dat ik niet volledig op de specificaties mag afgaan en dit ik zelf moet gaan kijken en vergelijken maar dit is nie zo simpel om (in de omtrek) ergens een shop te vinden waar ze de laatste modellen naast elkaar hebben staan in een showroom. Ik ben een maand geleden al eens gaan rond kijken en heb geen deftige modellen kunnen zien werken. Daarom dacht ik van het eens hier te vragen, misschien hebben sommige ervaring met de vernoemde technologie zoals die samsung met leds en kunnen die getuigen dat het meestal niet zo goed is als een plasma. (ik zeg maar wat)

• kakels
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07-2025
Als je veel bewegende beelden wil kijken als bijvoorbeeld voetbal dan zou ik geen LCD nemen. Ook als je veel gaat gamen kun je beter een plasma nemen.

Mocht je dit niet doen, dan moet je zelf kijken wat je het mooiste vind.

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik zou persoonlijk altijd voor een plasma gaan, maar volgens mij is de Pio die je hier noemt niet het topmodel. Dat is toch de pdp-508lxd? Anyway, check ff deze site: www.hdtvtest.co.uk daar zijn onlangs de nieuwste Pana plasmas getest en in het verleden ook de genoemde Samsung lcd en diverse Pio plasmas.
Pagina: 1