Iphone versus de rest

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 08:58
Ik heb zo het gevoel dat er bij de iPhone anders wordt gekeken naar OS zaken dan Windows Mobile PDA's

Voorbeeld:
- Er mag alleen over WM6.1 van een PDA gepraat worden als er een officiele ROM voor is, Over jailbreaken mag wel gepraat worden.

- Over het importen van de iphone mag wel gepraat worden, er wordt dus vanuit gegaan dat iedereen met een gesimlockte telefoon zit te bellen hier?

- Ook is de iPhone gewoon in de pricewatch te vinden, lijkt mij raar aangezien hij niet geintroduceerd is hier en de winkels hem dus zelf unlocken

Graag hoor ik jullie mening hier over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat in Apple forum vrij van GOT policy? besproken wordt wat jij bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dit heeft niets met de FP te maken, maar is een discussie over de policy en het beleid ?

>> LA dus

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 23-09 08:58
Ik heb die link als een doorgelezen maar ik vind het raar dat er over de iphone zoveel gepraat wordt, terwijl GoT hier normaal een heel strikt beleid over heeft. Dit staat ook in contrast met het WM6.1 beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Het lijkt me dat Apple forum vrij van GOT policy? al eventueel een hoop vragen beantwoord, en de discussie beter in één topic voortgezet kan worden :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.