Toon posts:

nieuwe provider nodig(internet,tv,telefoon)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een nieuwe provider nodig want ik zat eerst bij multikabel maar sinds de fusie doet internet het maar op een pc.
dus ik vroeg me af of er andere goeie providers zijn die internet,tv en telefoon samen doen.

• GhandiHarder
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:47
Zelf al gezocht?

En hoezo doet internet het maar op 1 pc? Daar kun misschien ook een oplossing voor zoeken?

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:48

Snow_King

Konijn is stoer!

Lijkt me eerder een instelling fout dan dat het aan je provider ligt :)

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hallo snuifj09,

Van harte welkom op GoT.
Heb jij deze faq en deze faq al door gelezen ?

Daarin zie je onderandere dat een vooronderzoek verplicht is op GoT en dat je een topic aan maakt waarin duidelijk vermeld staat wat je zelf hebt uitgezocht, op welk punt je blijft vast zitten.

Tevens hebben wij ook een zoekmachine en er bestaat uiteindelijk ook nog eens Google "Search for Internet Providers"

[ Voor 22% gewijzigd door -Thunder- op 20-05-2008 15:48 ]

Blij Met Wilco

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat jij nodig hebt is waarschijnlijk een router.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:35
Overige comments even terzijde:
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:38:
Ik heb nu een nieuwe provider nodig want ik zat eerst bij multikabel maar sinds de fusie doet internet het maar op een pc.
dus ik vroeg me af of er andere goeie providers zijn die internet,tv en telefoon samen doen.
KPN: hetnet voor adsl & telefonie, en digitenne voor tv.

Maar ik zou eerst proberen om je huidige dienst weer werkend te krijgen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Let erop dat als je TV niet via de kabel binnenhengelt je ook geen BBC1 en 2 meer kunt ontvangen. Dat was voor ons de reden om voor TV iig de kabel te houden (Casema). Voor de rest zijn de zenderpakketten wel nagenoeg hetzelfde.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 20-05-2008 15:48 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je kan ook op adslwinkel.nl kijken en daar je eisen invullen na een postcode check gedaan te hebben zodat je weet wat voor abonnementen bij jou in de buurt mogelijk zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1