Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe GSM kopen, is dat slim met GPRS op komst?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me abo loopt bijna af, dus dat wordt weer een nieuwe telefoon kopen. Maar ik vroeg me af of dat wel slim is met het GPRS op komst. Tot nu toe heeft alleen motorola een gprs foon, en in duitsland kan men nu al gprssen... Ik weet dat omdat ik daar nu al zit. Is het wel slim om nu nog een gsm te kopen, of kan ik beter wachten tot GPRS in nederland er is?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 21:15
Volgens mij duurt het nog wel ff tot het hier echt van de grond komt. Dus ik denk dat je nog wel een 1jaars abo af kan sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 11:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Volgens mij duurt het nog wel ff tot het hier echt van de grond komt. Dus ik denk dat je nog wel een 1jaars abo af kan sluiten.
Ja en nee, immers in duitsland hebben ze nu al gprs. twee van de vier providers, maar dan nog... de techniek bestaat, en wordt al gebruikt. Gezien het feit ik altijd nieuwe dingen wil hebben, staat gprs hoor op me lijstje....

Verwijderd

KPN heeft al pilots lopen. In het abo-systeem is al een kopje GPRS opgenomen. Ik zou niet weten wanneer het echt komt. Als je eigen toestel niet bout is moet je gewoon ff wachten. Aan de andere kant die gprs toestellen zullen de eerste maanden niet te betalen zijn...

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

wat-de-neuk is GPRS.....¿¿¿

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10 17:16
Stukkie quote van: http://www.webwereld.nl/nav/n?6533
"We hebben niet een strak tijdschema voor Europa klaarliggen", zegt Marinus Potman van KPN Mobile, "De service wordt wel als eerste aangeboden op GPRS via i-mode." KPN biedt GPRS vanaf deze zomer aan in Nederland.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• Bruut
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 17:03

Chaos, panic, & disorder - my work here is done.

Pagina: 1