Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf in het bezit van een Konica Minolta Dimage Z2. Deze heb ik al een tijdje, maar de laatste tijd ben ik steeds meer een hobby aan het maken van het fotograferen.

Nou heb ik een vraagje,,,

Nou moet ik (volgens een site) voor een object wat ik ga fotograferen een lens hebben tussen 100 mm en 300 mm.
("....... can be photographed using lenses between 100 and 300 mm")

Ik kan zo snel niet ontdekken wat mijn toestel heeft?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Deze camera heeft een 10-38mm lens, met een 10 voudige zoom kom je tot 380mm.
Google is your friend ;)

En hier een heel topic over die camera : [Digi Cam] Minolta Dimage Z2 4 MP 10x Zoom opvolger van Z1

[ Voor 32% gewijzigd door Microkid op 20-05-2008 06:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 06:52:
Deze camera heeft een 10-38mm lens, met een 10 voudige zoom kom je tot 380mm.
Google is your friend ;)

En hier een heel topic over die camera : [Digi Cam] Minolta Dimage Z2 4 MP 10x Zoom opvolger van Z1
Thnx :)

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
en zowieso... iets fotograferen doe je met de brandpuntafstand die je zelf het handigst vindt, niet met wat iemand zegt dat het beste is. die vlieger gaat namelijk erg vaak niet op, vooral als het op tele aankomt.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 17:59

YellowCube

Wait...what?

Het wordt hier op prijs gesteld als je voordat je een topic opent, eerst even zelf op zoek gaat naar een antwoord op bijv. dit forum of Google.
Maargoed...ik zie dat je je antwoord nu hebt en veel succes ermee.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.