Ik kan niet meer in XP komen
Nu ben ik absoluut geen computertechneut. Maar ben er dus achtergekomen dat ik dus een BSOD heb.
Er staat Stop:c0000218 {registerbestandfout}
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:
\SystemRoot]System32\config\security
of het logboekbestand of vervangend bestand van het onderdeel
Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar
Ik heb wat rondgekeken. En wat topics gevonden op allerhande fora, maar daar spreken ze allemaal van herstelconsole.
Ik heb geen Windows-XP cd-rom. Enige wat ik heb gekregen van mijn fabrikant is een Recovery CD-rom. Daarmee kom ik niet in herstelconsole. Volgens mij heb ik het niet eens.
Ik kom echt nergens in.
Niet in veilige modus
veilige modus met netwerkmogelijkheden,
opdrachtpromt
Ik krijg bij het opstarten van XP nog een foutcontrole en dan die BSOD en dan start ie overnieuw op.
Bij f8 nog al die opties geprobeerd. Niks werkt.
Nou wil ik best wel alles opnieuw formatteren, alleen omdat het zo plotseling ging wil ik nog van de belangrijkste gegevens een back-up maken.
Mijn recovery cd-rom geeft 4 opties:
md-dos with cd-rom support
recover windows xp to first partition onlu
recover windows xp to entire HD
recover windows XP to entire HD with 2 partitions
Mijn laptop heeft ook geen diskette station. Dus kan geen opstartdiskette nemen waar ik telkens over lees.
Ik heb echt alles geprobeerd maar niks werkt. Ik wil alleen mijn belangrijkste documenten redden
Wat moet ik doen?
Please help..
Alvast bedankt!
Nu ben ik absoluut geen computertechneut. Maar ben er dus achtergekomen dat ik dus een BSOD heb.
Er staat Stop:c0000218 {registerbestandfout}
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:
\SystemRoot]System32\config\security
of het logboekbestand of vervangend bestand van het onderdeel
Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar
Ik heb wat rondgekeken. En wat topics gevonden op allerhande fora, maar daar spreken ze allemaal van herstelconsole.
Ik heb geen Windows-XP cd-rom. Enige wat ik heb gekregen van mijn fabrikant is een Recovery CD-rom. Daarmee kom ik niet in herstelconsole. Volgens mij heb ik het niet eens.
Ik kom echt nergens in.
Niet in veilige modus
veilige modus met netwerkmogelijkheden,
opdrachtpromt
Ik krijg bij het opstarten van XP nog een foutcontrole en dan die BSOD en dan start ie overnieuw op.
Bij f8 nog al die opties geprobeerd. Niks werkt.
Nou wil ik best wel alles opnieuw formatteren, alleen omdat het zo plotseling ging wil ik nog van de belangrijkste gegevens een back-up maken.
Mijn recovery cd-rom geeft 4 opties:
md-dos with cd-rom support
recover windows xp to first partition onlu
recover windows xp to entire HD
recover windows XP to entire HD with 2 partitions
Mijn laptop heeft ook geen diskette station. Dus kan geen opstartdiskette nemen waar ik telkens over lees.
Ik heb echt alles geprobeerd maar niks werkt. Ik wil alleen mijn belangrijkste documenten redden
Wat moet ik doen?
Please help..
Alvast bedankt!
Seen it all done it all can't remember most of it