Data recovery HD

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik had nog een oude HD liggen boven waar nog allemaal muziek van mij opstaat die ik graag weer terug wilde hebben.

Ik heb toen de HD gepakt en hem op de slave in de IDE gedrukt, mijndvd brander stond op master. Mijn eigen HD waarvan ik opstart zit op de S-ATA master.

Nu alles gelukt met opstarten en kom netjes in mijn windows terecht, hij herkent hem in apparaatbeheer en hij herkent hem ook bij disk manager, alleen niet in explorer.

Nu hoorde ik dus dat je dan je HD moet formatteren om hem herkenbaar te maken, maar dan ben ik alles weer kwijt en zal ik met een of ander data recovery programma (wat naar mijn idee veel tijd in beslag neemt) de bestanden weer terug moeten zoeken.

Is het niet mogelijk dat je nu met een programma de data van de schijf afhaalt en hem daarna pas formatteert? En zo ja, welk programma is dat dan?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de OM FAQ, daar staat een hele sectie in over dit onderwerp :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Als je 'm in disk management terugziet, hoe staat ie daar dan?

Klik eens rechts op de partitie en kies dan "assign drive letter". Als dit geen optie is zul je toch met data recovery tooltjes aan de slag moeten.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• ikzagjewel
Kan alleen bij schijfbeheer het volume verwijderen.. rest van de opties mooi grijs waar niet opgeklikt kan worden

• ikzagjewel
gambieter schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:04:
Zie de OM FAQ, daar staat een hele sectie in over dit onderwerp :) .
Ja klopt, ik dacht dat er misschien wat anders was.. Maar dat valt tegen dus ik mooi deze FAQ volgen :P

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals reeds genoemd kun je hier OM FAQ / Beleid of hier OM FAQ / Beleid: Data Recovery de nodig informatie terug vinden in het FAQ. Je topic start geeft iets te weinig aan wat je reeds zelf hebt geprobeerd of hebt gevonden. Daarnaast, wanneer jij zelf de laatste bent die een reply gegeven heeft in het topic edit dan even je reply met de extra informatie, nu lijkt het een verkapte topic kick, wat niet is toegestaan binnen 24 uur. Dit topic is hierbij gesloten.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.