Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke firma freest alu plaat naar tekening uit ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik verloor de link naar een ( kleine ) zaak die alu plaat/kasten/profiel/rail verkocht en daarnaast alu plaat tot 2 mm ( voor case panels ) naar tekening uitfreest.
Een foto van hun computer gestuurde freesmachine stond op hun site.

Als ik me goed herinner, verkocht deze zaak, naast de alu artikelen, ook nog een veelvoud aan electronische componenten.

Wie helpt ?
Dank !

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Schaeffer ag!

Zo.

(wel een groote zaak en je moet even een tekeningen maken met hun software)

[ Voor 83% gewijzigd door Micha op 18-05-2008 15:38 ]

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Enige ervaringen met Schaeffer?
Ik zie hier namelijk wel een kans op het eindelijk netjes krijgen van mijn sidepanel namelijk :D

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik heb verspreid over verschillende fora wel mensen gezien die hun frontjes hebben laten frezen, dus blijkbaar doen ze het wel goed :)

Casemod: Cubeleon

• c0ne

c0ne

It's m3!

brinkdinges schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:14:
Ik heb verspreid over verschillende fora wel mensen gezien die hun frontjes hebben laten frezen, dus blijkbaar doen ze het wel goed :)
Ik ga de gok gewoon wagen. Het is goedkoper als zelf een fatsoenlijke freesmachine kopen.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
c0ne schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:09:
[...]

Ik ga de gok gewoon wagen. Het is goedkoper dan zelf een fatsoenlijke freesmachine kopen.
Ik heb d'r wat laten maken. Ziet er perfect uit en erg netjes verstuurd. Kreeg er zelfs snoepjes bij :P

• c0ne

c0ne

It's m3!

Micha schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:00:
[...]

Ik heb d'r wat laten maken. Ziet er perfect uit en erg netjes verstuurd. Kreeg er zelfs snoepjes bij :P
8) daar doen we 't voor!

Verwijderd

Topicstarter
Micha schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:37:
Schaeffer ag!

Zo.

(wel een groote zaak en je moet even een tekeningen maken met hun software)
Dank voor je tip.
Alleen het freeswerk daar laten doen ( met je eigen materiaal ) lijkt me volgens hun Preiskalkulator duur, maar bij aankoop van hun plaatmateriaal valt het wel mee.

Al is de Metaalwinkel ( R'dam ) goedkoper ( nog afgezien van vervoerskosten ).
Maar daar knippen, zagen, zetten ze enz.wel, maar frezen niet.
Altrhans niet standaard en specifiek fijnfrezen, zo al, zal wel veel duurder dan Schaeffer uitkomen

Schaeffer heeft bovendien een heel mooi en veilig layout programma.
Ik ga daar een aantal paneeltjes laten maken.
Tenzij iemand nog weet welke ( kleine ) Nederlandse zaak ik bedoelde ( zie mijn eerste post ).

Nogmaals dank.

Verwijderd

www.rovasta.nl doet het geloof ik.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:50

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

wel eens aan lasersnijden gedacht? Een firma als Suplacon doet dat erg mooi, met diverse materialen.

http://www.suplacon.com/nl/plaatbewerking/

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Nog een firma doe aan lasersnijden doet:

Reith Laser uit Nijmegen
Pagina: 1