LG L226WA vs LG L227WT

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-05 19:53
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor voor aan mijn pc en xbox360.
Ik ben al naar verschillende winkels wezen kijken en daar is mijn oog gevallen op 2 monitors van LG.
Namelijk de L226WA (-WN) en de L227WT.

Beide kosten in de pricewatch hetzelfde, nl 279 euro.
Hierbij valt me wel op dat de 227WT een contrast van 10000:1 heeft in vergelijking met 3000:1 van de 226WA (WN), (hoger is beter toch, helderder? ). Het tweede verschil is dat de 226WA een aantal aansluitingen meer heeft.

Mijn vraag is, maakt het verschil in aansluiting de prijs daardoor even hoog als de 227WT en zit er niet ergens een verborgen addertje bij de 227WT?

Hier de links naar de specs:

226WA
227WT

Sorry voor het aparte topic maar ik vond geen kleine vraagjes topic of iets dergelijks :)

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 13:40

Mojo

The Power Within

Het verschil in contrast zal waarschijnlijk komen door het toepassen van Dynamisch Contrast. Dit vind ik persoonlijk een storende optie en staat derhalve bij mij thuis uit. Qua aansluitmogelijkheden moet je voor jezelf kijken wat je het fijnst vind.

Je keus moet je zelf maken, aan de hand van overeenkomsten/verschillen van het scherm :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-05 19:53
Nee, ik heb de overige aansluitingen helemaal niet nodig.
Maar ik vroeg me alleen af waarom deze dan hetzelfde kosten.

Er staat trouwens ook de 227WT-PF in en volgens samsung heeft deze precies dezelfde specs.
Weet iemand het verschil hiertussen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Dit is een kwestie van reviews lezen en eventueel de schermen in het echt bekijken :)

Dit topic is gesloten.