bestaat er een mogelijkheid om van een nederlandse windows installatie een engelse te maken?
Volgens mij heb je voor 2000 en XP een language pack. Maar deze kun je niet downloaden of zo, deze moet je echt aanschaffen. Dacht dat het voor Vista ook wel gaat.
Wel een magere topicstart. Dit had je makkelijk in de search of met google kunnen vinden.
Wel een magere topicstart. Dit had je makkelijk in de search of met google kunnen vinden.
Zie o.a. hier: [WinXP] Nederlandse naar Engels en hier: windows xp nl naar eng
Furinax schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:40:
[...]
Dit werkt alleen als je als hoofdinstallatie een engelse windows gebruikt. Dan kan je inderdaad een Nederlandse, Duitse, Turkse, Griekse, Russische etc. languagepack installeren.
Dit werkt dus niet als je hoofdinstallatie van xp al nederlands is.
darklord007 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:04:
nou op google kom ik alleen uit op Windows XP Language Interface Pack, maar dat is alleen voor regionale talen, en dus niet voor grote talen als engels
offtopic:
Zeg het er dan meteen even bij in je topicstart dat je zaken als http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart al hebt bekeken. Nu kwam het zo lui achteroverleunend over en dan hebben mensen veel minder de neiging actief mee te denken. Een topicstart van een enkele regel komt IMHO over als een belediging tegen iedereen die met je mee wil denken en al snel drie keer zoveel typt dan dat je zelf van plan lijkt
Ik pas de topictitel even aan, zie alle andere topictitels en het Windows Clients - Policy
Zeg het er dan meteen even bij in je topicstart dat je zaken als http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart al hebt bekeken. Nu kwam het zo lui achteroverleunend over en dan hebben mensen veel minder de neiging actief mee te denken. Een topicstart van een enkele regel komt IMHO over als een belediging tegen iedereen die met je mee wil denken en al snel drie keer zoveel typt dan dat je zelf van plan lijkt
Ik pas de topictitel even aan, zie alle andere topictitels en het Windows Clients - Policy
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 15-05-2008 11:25 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1