[WinXP] Nederlandse naar Engels

Pagina: 1
Acties:
  • 948 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij een klant heb ik de nederlandse versie van Windows XP geinstalleerd. Echter spreekt deze klant geen nederlands. Hierdoor moet er een engelse versie van windows xp op.

Is het mogelijk om van een nederlandse XP een engelse te maken, zonder alles opnieuw te installeren?

De sleute die voor de nederlandse versie wordt gebruikt is die ook te gebruiken voor de engelse versie?

Op microsoft site kon ik hier erg weinig over vinden, en ik weet eigenlijk niet hoe ik hier precies op moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:49

JoeBlack2k

I Love Hilary

nope je moet opnieuw installeren..

helaas..

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
JoeBlack2k schreef op 06 januari 2004 @ 01:03:
nope je moet opnieuw installeren..

helaas..
Ja dat dacht ik ook al :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 00:28

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Je zou ook de MUI Pack kunnen installeren, dan kun je eenvoudig switchen qua taal, echter dan moet je wel wat bij kopen (die MUI PAck dus).

Voor zover ik weet werken keys op alle taal versies van XP, dus dat is geen probleem. Gewoon CD-tje van de juiste taal erin doen en opnieuw installeren. Soms wil een upgrade ook wel eens werken, al kan het wat problemen opleveren met bepaalde folders (Mijn Documenten en zo).

Nothing is a problem once you've debugged the code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

MUI Pack leveren ook wat probleempjes op. Dingen die system-wide een bepaalde taal zijn, blijven dan nederlands... Ik heb het gezien met een MUI Pack voor Office XP, dat was een engelse en moest NL worden. Maar ik had nog steeds "inbox" en "sent items" enzo in outlook ;)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 20:33

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

vgouw schreef op 06 januari 2004 @ 01:11:
[...]

Ja dat dacht ik ook al :-(
De MUI Packs kunnen wel degelijk gebruikt worden !!
Je hoeft ook niet opniew te installeren, cd met MUI packs in je speler doen en de gewenste MUI's installeren. Na het booten zijn ze meteen actief.

De taal van je windows is op user niveau bepaald, je moet dus nog even per gebruiker de taal omzetten. (Dit doe je als volgt uitvoeren -> intl.cpl)
iedere nieuwe gebruiker op de machine zal de initieele taal van de machine krijgen in jou geval dus nederlands.
DaRealRenzel schreef op 06 januari 2004 @ 01:15:
Je zou ook de MUI Pack kunnen installeren, dan kun je eenvoudig switchen qua taal, echter dan moet je wel wat bij kopen (die MUI PAck dus).

Voor zover ik weet werken keys op alle taal versies van XP, dus dat is geen probleem. Gewoon CD-tje van de juiste taal erin doen en opnieuw installeren. Soms wil een upgrade ook wel eens werken, al kan het wat problemen opleveren met bepaalde folders (Mijn Documenten en zo).
_Thanatos_ schreef op 06 januari 2004 @ 04:34:
MUI Pack leveren ook wat probleempjes op. Dingen die system-wide een bepaalde taal zijn, blijven dan nederlands... Ik heb het gezien met een MUI Pack voor Office XP, dat was een engelse en moest NL worden. Maar ik had nog steeds "inbox" en "sent items" enzo in outlook ;)
Wat er inderdaad bij de MUI packs gebeurd is dat bepaalde systeem folder zoals je profiel en de view van outlook op een bepaald moment opgebouwd worden. Als je dan ineens de taal van je OS gaat aanpassen blijven deze folders bestaan. Deze zullen dus in de taal blijven verschijnen waarin ze initieel aangemaakt zijn.

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Pagina: 1