Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
In alle drie gevallen lijkt het mij wel degelijk nieuws. Ik ben het met je eens dat de kop de lading wel moet dekken. We zullen daar iets scherper op letten, al ben ik van mening dat die van Samsung daar prima aan voldoet ('snelle en goedkope').
Over het wel of geen nieuws is voor mij geen discussie, dat is het alle 3. Het gaat mij in het Samsung geval over de volgende quote:
enSamsung stuurt zijn huidige, duurdere displays met 120Hz aan, maar de nieuwe lcd's zullen met dubbele snelheid, 240Hz
Het gaat om een verdubbeling in combinatie met goedkoper produceren. Dat is het juist het nieuws. Zoals de kop nu was is daar elk bedrijf bezig met sneller tegen goedkope technieken, niets byzonders dus. En dat vind ik jammer.Naast een snellere responstijd, dankzij de twee maal zo snelle aansturing van de displays, zou de 'blue phase'-lijn ook goedkoper te produceren zijn.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Een probleem is natuurlijk dat wanneer je probeert het nieuws exact in de kop te omschrijven, deze vaak nogal lang wordt. Daar hebben ook al mensen over geklaagd.