Beste redactie/developers,
Het komt (zo lijkt het) steeds vaker voor dat de titels van nieuwsberichten niet langer passen op de FP waardoor ze afgekapt worden met puntjes. Dit is irritant omdat je niet langer in een opslag kan zien waarover alle nieuwsberichten gaan. Dat terwijl het nieuws een van de belangrijkste dingen op de FP moet zijn.
Ik zou het heel prettig vinden als hier iets aangedaan wordt: namelijk het veld gewoon wat groter te maken zodat de titels in een opslag weer helemaal te lezen zijn, ipv:
Procera presenteert grootste server voor inspectie intern....
Quarkxpress 8 moet gebruikers wegkapen bij Adobe's Cre ...
Combinatie van nanobuizen en silicium maakt nano-led's mog...
AMD stelt vijf nieuwe energiezuinige quadcore Opterons v...
Powerset presenteert semantische zoekmachine voor Wik..
Dit is met 1280x1024 resolutie met IE7 (100% beeldzoom).
Maar let op: Met Opera 9.27 (zelde reso en 100% beeldzoom) is het nog veel vervelender, daar vallen nog eens 2 karakters extra weg..Dus:
Procera presenteert grootste server voor inspectie inte.... (Inte wat?)
Powerset presenteert semantische zoekmachine voor W.. (W wat?)
Blizzard geeft meer details over tweede uitbreiding W.. (W wat?)
Snappen jullie m'n punt? Het is (i) irritant dat koppen worden afgebroken, elke keer die ... (ii) dan moet ik steeds gaan mouse-overen wat verre van ideaal is.
Het nieuws op de FP lijkt me de belangrijkste rol te moeten spelen: dus waarom niet gewoon meer ruimte voor de titelvakken zodat gewoon weer lekker in 1 opslag te zien zijn? Wat ook de technische reden is, usability voor de users moet natuurlijk voorop staan in dit geval.
Het komt (zo lijkt het) steeds vaker voor dat de titels van nieuwsberichten niet langer passen op de FP waardoor ze afgekapt worden met puntjes. Dit is irritant omdat je niet langer in een opslag kan zien waarover alle nieuwsberichten gaan. Dat terwijl het nieuws een van de belangrijkste dingen op de FP moet zijn.
Ik zou het heel prettig vinden als hier iets aangedaan wordt: namelijk het veld gewoon wat groter te maken zodat de titels in een opslag weer helemaal te lezen zijn, ipv:
Procera presenteert grootste server voor inspectie intern....
Quarkxpress 8 moet gebruikers wegkapen bij Adobe's Cre ...
Combinatie van nanobuizen en silicium maakt nano-led's mog...
AMD stelt vijf nieuwe energiezuinige quadcore Opterons v...
Powerset presenteert semantische zoekmachine voor Wik..
Dit is met 1280x1024 resolutie met IE7 (100% beeldzoom).
Maar let op: Met Opera 9.27 (zelde reso en 100% beeldzoom) is het nog veel vervelender, daar vallen nog eens 2 karakters extra weg..Dus:
Procera presenteert grootste server voor inspectie inte.... (Inte wat?)
Powerset presenteert semantische zoekmachine voor W.. (W wat?)
Blizzard geeft meer details over tweede uitbreiding W.. (W wat?)
Snappen jullie m'n punt? Het is (i) irritant dat koppen worden afgebroken, elke keer die ... (ii) dan moet ik steeds gaan mouse-overen wat verre van ideaal is.
Het nieuws op de FP lijkt me de belangrijkste rol te moeten spelen: dus waarom niet gewoon meer ruimte voor de titelvakken zodat gewoon weer lekker in 1 opslag te zien zijn? Wat ook de technische reden is, usability voor de users moet natuurlijk voorop staan in dit geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 23:56 ]