KPN kampt met landelijke adsl-storing

Pagina: 1
Acties:

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:29

franssie

Save the albatross

Topicstarter
in nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing staan veel reacties op wat op zich gewoon een mededeling is.
Blijkbaar hebben vele tweakers toch de behoefte hun ongerief (omdat het iNet niet werkt) danwel hun gerief (dat het wel werkt) te uiten. Die uitingsdrang is natuurlijk helemaal web 2.x en daarom vindt ik het jammer maar ook terecht dat al die stemmen ongehoord blijven omdat ze (dus terecht) op -1 gemod worden.
Zou het niet beter zijn (voor tweakers en de bezoekers) om in zo'n voorkomend geval een poll te starten in het topic waar men gewoon kan klikken:
(o) Telfort/Tiscali (KPN) werkt
(o) Telfort/Tiscali (KPN) werkt hier niet
(o) HetNet (KPN) werkt niet
etc,
etc,

dan kan iedereen zijn/haar informatie kwijt (op locatie na) en wordt het topic minder vervuild?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-02 15:33
Bijkomend voordeel is dat er een duidelijker beeld ontstaat van welke providers er precies uitliggen.

PV Output

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02 12:55
Heeft het zin dan? :+

• remotica
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-02 10:02
Als ik een beetje Google op "KPN storing" is het gros van de meest recente hits in de teneur van "problemen opgelost".

Nu blijken de problemen helemaal niet opgelost te zijn of slechts gedeeltelijk, maar deze berichten staan wat dieper verstopt in fora en reacties.

Is het de moeite waard om er (opnieuw) een Tweakers.net voorpagina item van te maken? Dan valt het wat meer op.
Indirect worden dan ook de verschillende helpdesks misschien iets ontlast ;)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Voor de echte discussies hebben we een uitgebreid forum. Het opstarten van een poll met tig antwoorden lijkt me niet echt zinvol.

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 06:34
In het topic
Landelijke storing KPN/XS4ALL Only
is het ook "yea, hij doet het" of "sh*it, hij doet het niet (meer)"
Pagina: 1