HCBS jouw topic start raakt kant nog wal, in de topic titel geef je aan dat je LED's wilt aansluiten op een Highpoint controller. Vervolgens geef je weer aan dat het om een moederbord gaat, terwijl je direct daaronder weer een link geeft naar dezelfde Highpoint controller uit de topic titel. Vind je het dan vreemd dat dit enigszins verwarring brengt bij de personen die jou alleen maar willen helpen?
Vervolgens reageer je wel erg vreemd op de naar mijn idee logische vragen van een persoon die jou wel zou willen helpen, maar zoals menig ander niet voldoende informatie uit jouw topic start en reacties kan halen.
Wanneer je een topic aanmaakt zorg er dan voor dat je een duidelijk omschrijving van het probleem geeft. Daarnaast de specificaties van jouw systeem opgeeft of die van de componenten waar het omgaat. Laat ook weten wat je reeds zelf hebt (uit)gevonden met behulp van b.v. de GOT search, Google of eventuele fabriekinformatie (handleidingen).
Het enige wat jij geeft is een erg sumiere omschrijving van het probleem met wel de specificaties van de Highpoint controller, maar absoluut geen gegevens van het moederbord. Vervolgens ga je vreemd reageren op mede GoTers/Tweakers die jou alleen maar willen helpen. Ik raad je aan deze nogmaals door te nemen:
OM FAQ / Beleid , verder sluit ik om bovenstaande redenen dit topic.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/