Goed, zal er even naar kijken. En als dat het niet is dan haal ik er 1 uit en daarna alleen met die andere, want misschien is er 1 van de 2 kapot.
Maar kan hij dan zomaar uitvallen nadat hij een uur heeft aangestaan en bijna niks uithaalt?
Maar goed, zal het proberen
UPDATE: Heb het opgemaakt. Het zat er gewoon goed in. Ik probeerde ze er nog uit te halen om ze er opnieuw in te doen, maar ze zitten onwijs vast! Niet normaal

En ik moet er nog een keer 4 GB van maken...
Maar goed, heb ze nog even goed aangedrukt en we zullen zien wat er gebeurt. Denk niet dat het verholpen is. Maar kan het trouwens zijn dat door de hitte mijn iMac uitvalt? Op mijn kamer op zolder is het nogal warm.
UPDATE2: Zojuist is hij 3 of 4 keer aan en uitgegaan in ongeveer 2 minuten. Heel vreemd, hij was opgestart en meteen kapte hij ermee. Het viel me vooral op dat toen ik bij de laatste keer mijn muis begon hij niet meer uitviel. Maar goed, ik heb even een stukje uit de system log gekopieerd. Misschien kan iemand er iets aan zien? Ik heb er geen verstand van. De 3 of 4 keer aan en uit gaan gebeurde in de uren van 23.17 tot en met 23.20.
Heb geen idee hoe ik dat lange stuk tekst hier handig kan plaatsen. Dus hier de link naar mijn Public folder waar de log file staat:
http://idisk.mac.com/ferdiverbeek-Public
[
Voor 233% gewijzigd door
FerdiV op 11-05-2008 23:43
]