Folder delen tussen twee computers

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb een iMac en een MacBook Air. Er is een map die ik op beide Macs wil hebben en die automatisch geüpdatet worden. Ik heb .Mac en dus een iDisk, maar heb liever gewoon een map in My Documents die automatisch op beide dus hetzelfde blijft.

Heeft Mac OS X hier een functie voor?

EDIT: Zie dat er een aparte topic voor is gemaakt, dus heb mijn bericht een beetje aangepast

[ Voor 21% gewijzigd door FerdiV op 10-05-2008 23:43 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik je bericht van [iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 2 afgesplits om dat deze niet zozeer te maken heeft met ervaringen met de iMac :) Mocht de topictitel niet naar wens zijn, dan kun je dat het beste via een TR melden.

Ik ken niet zo snel een programma die dat makkelijk voor je zou kunnen doen, maar ik zou waarschijnlijk met rsync en wat launchd agents aan de gang gaan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

FolderShare (beta)
Dropbox (closed beta)

Anders kun je inderdaad lekker gaan knutselen met rsync (kijk dan ook even naar arRsync als het "automatische" gedeelte van minder belang is) of gaan voor SVN/CVS/Git/Bazaar/Mercurial.

[ Voor 14% gewijzigd door Jungian op 10-05-2008 23:53 ]

0.0