Toon posts:

Probleem met HD??

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag mensen
ik heb een vraagje en weet ook niet of deze wel hier past

Ik heb zo juist een nieuwe cooler aangeschaft en HD

dus alles los gehaald in comp voorzicht mobo eruit gehaald oude los geschroeft en de koeler wilde wat lastig los komen vanwege de hoeveelheid pasta die erop zat , na dat gelukt was
met gedestiliceerde alcohol schooongemaakt
nieuwe koeler erop
alles terug gezet
maar nu heb ik dus de sata kabels verwisseld

als ik nu mijn comp op start krijg ik geen beeld
geen bios niks

terwilj wel alles draait
ook binnen is een groen lichtje te zien op het mobo

wat kan ik fout gedaan hebben?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Sowieso heb je je topic verkeerd geplaatst, dat is fout één. Fout twee is dat je dus niet hier hebt gekeken.

Je probleem is niet de HD want beeld zou je in principe altijd wel moet krijgen. Conclusie, je hebt iets niet goed in elkaar gezet of, da's vervelender, iets gemold.

ARME AOW’er

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door. Het kan namelijk overal aan liggen als ik kijk naar de weinige info die je nu geeft. Door de troubleshooter te doorlopen kun je het probleem in elk geval lokaliseren en onderdelen uitsluiten.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals hier OM FAQ / Beleid te lezen valt, kun je beter eerst het FAQ doornemen alvorens je een topic opend. Daarom raad ik je aan eerst deze eens door te nemen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter .

Aan de hand van de informatie die je nu geeft lijkt het niet op een hardeschijf probleem. Je kunt proberen de hardeschijf(ven) eens los te koppelen en kijk of je dan wel weer door de POST heen komt of dat je het BIOS te zien krijgt. Werkt dit dan is het inderdaad de hardeschijf de problemen geeft.

Mocht dit niets uithalen controleer dan of het moederbord juist is terug geplaatst, de CPU koeler goed is geplaatst en of je alle voedings stekkers terug geplaatst hebt, met name de P4 stekker, wanneer je deze vergeet krijg je volgens mij dezelfde sympthomen als jij nu hebt.

Dus eerst eens bovenstaande uitproberen, kom je er dan nog niet uit, dan kun je in het juiste forum een topic openen, met probleem omschrijving en wat je zelf reeds geprobeerd hebt. Voor nu sluit ik dit topic.

[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 10-05-2008 22:32 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.